Ο Κυριάκος είχε παντρευτεί με την Μάλια και έκαναν δύο παιδάκια. Την κόρη τους την ονόμασαν Άννια. Τα παιδιά τους κληρονόμησαν τις δυνάμεις του Κυριάκου. Η Μάλια πήγε σε μια μάγισσα και την παρακάλεσε να αφαιρέσει τις δυνάμεις από τα παιδιά τους έτσι ώστε να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή. Ο Κυριάκος και η Μάλια είχαν αποφασίσει να βάλουν τέλος στις υπερφυσικές δυνάμεις της γενιάς τους έτσι ώστε να μην τις χρησιμοποιήσει κανένας για κακό σκοπό.
Ο Μενέλαος κάθε μέρα επισκέπτονταν τον τάφο της Άννιας και της άφηνε λουλούδια. Αποφάσισε να πάρει την Κάρα μαζί του στην Ιταλία για να της γνωρίσει τον Ρογκ. Τελικά ο Ρογκ και η Κάρα ερωτευτήκαν και η Κάρα μετακόμισε στην Ιταλία έτσι ώστε να τον βλέπει κάθε μέρα. Ο Μενέλαος αφιέρωσε την ζωή του στη ιεραποστολή και δεν παντρεύτηκε ποτέ.
Η Ελένα και ο Ίθαν αποφάσισαν να κάνουν μαζί τον γύρο του κόσμου. Σε μία στάση τους στην Αφρική υιοθέτησαν ένα παιδάκι και το ονόμασαν Σαμ προς τιμήν του νεκρού πατέρα του Ίθαν. Ο Ίθαν μάλιστα έγινε συγγραφέας. Το 2025 άρχισε να κυκλοφορεί το βιβλίο του ''Ο διαβάτης της στάχτης''. Το βιβλίο μιλούσε για ένα αγόρι που ερωτεύτηκε σε όλη του την ζωή ένα μόνο κορίτσι και που αφιέρωσε την ζωή του για να κερδίσει για δεύτερη φορά την αγάπη της μιας και το κορίτσι είχε πάθει άνια όταν κόντεψε να καεί σε μια φωτιά. Το βιβλίο βραβεύτηκε και αργότερα έγινε ταινία.
VOUS LISEZ
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.