Σπίτι Διδύμων
Άννια:Δηλαδή η Λόρα έχει τον Κυριάκο επειδή νομίζει ότι αυτός είναι ο κληρονόμος;
Μάλια:Ακριβώς...
Μενέλαος:Πρέπει να κάνουμε κάτι...και γρήγορα γιατί αύριο γυρνάνε οι γονείς μου από την Ελλάδα.
Άννια:Θα παραδοθώ δεν υπάρχει άλλη λύση.
Μενέλαος:Δεν γίνεται αυτό.Αν παραδοθείς θα σε σκοτώσει...
Άννια:Και αν μείνω θα αποτελώ πρόβλημα για τους γονείς σου.Από την αρχή ήταν λάθος να έρθω να σας βρω.Μόνο μπελάδες έφερα.
Μενέλαος:Άννια έχεις άδικο.Σου είπα ότι θα βρούμε μια λύση και θα βρούμε.
Μάλια:Πρέπει να πάω σπίτι.Αν υπάρχει κάποια εξέλιξη ενημερώστε με...
Σπίτι Ελένας
Λόρα:Κυριάκο όλα τα πράγματά σου είναι στο δωμάτιο σου.Η Ελένα θα σου δείξει που είναι.
Κυριάκος:Θα μου δώσεις το κινητό μου;
Λόρα:Όχι μέχρι να κερδίσεις την εμπιστοσύνη μου.
Κυριάκος:Αυτό δεν ήταν στην συμφωνία.
Λόρα:Αν θέλω σε σκοτώνω και τώρα.Απορώ τι σου βρήκε η Ελένα...
Σπίτι Διδύμων
Άννια:Νυστάζω....πάμε να κοιμηθούμε;
Μενέλαος:Πάμε...
Τα δύο παιδιά ξάλωσαν στο κρεβάτι.
Άννια:Σκεύτηκες κάποιον τρόπο για να σώσουμε τον αδελφό σου;
Μενέλαος:Όχι ακόμα...έχεις να προτείνεις κάτι;
Άννια:Σου είπα....
Μενέλαος:Αυτό απλά ξέχνα το...δεν υπάρχει περίπτωση.
Αργά το βράδυ
Η Άννια ήξερε ποιο ήταν το σωστό.Αυτή ήταν η κληρονόμος αυτή θα πέθαινε.Αυτό ήταν το δίκαιο,ο Κυριάκος δεν έφταιγε σε τίποτα.Το κορίτσι σηκώθηκε ήσυχα από το κρεβάτι για να μην την ακούσει ο Μενέλαος.Τον φίλησε στο μέτωπο και του ψιθύρισε''Σ'αγαπώ''.Αυτή πιθανότατα να ήταν η τελευταία φορά που θα μπορούσε η Άννια να δει τον Μενέλαο να κοιμάται.Να δει πόσο γλυκός ήταν,να του πει πόσο τον αγαπούσε...Η τελευταία φορά.Η Άννια άνοιξε αθόρυβα την πόρτα και βγήκε από το σπίτι.Έξω στον δρόμο επικρατούσε ησυχία και οι δρόμοι ήταν σχεδόν άδειοι,μιας και μιλάμε για την Νέα Υόρκη που πάντα υπάρχει κάποια σχετική κίνηση.
ESTÁS LEYENDO
Υπερδίδυμοι
FantasíaΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.