Çağatay şenli'den
"Bana sarılır mısın?"sorusuyla şaşırıp kalmıştım. Dengesiz bir kız olduğu çok belliydi,ama bir yandan da hoşuma gitmişti bu istediği. Kollarımı açıp sıkıca sarıldım. Saçlarını okşamaya başladım.
Bir anda ağladığını hissedince "yine ne oldu?" diye sordum. "Sus lütfen" deyip daha da sıkı sarıldı. Bende susmakla yetindim. "Yerden kalksak mı artık?" diye sorunca benden ayrılıp "olur" dedi. Yavaşça kucağıma alıp camın kenarındaki koltuğa bıraktım.
Komidinin üstündeki kulaklığı alıp bir kulağına taktı. Diğer tarafını da bana uzatıp "Acıma eşlik eder misin?" diye sordu. Yanına oturdum,üzerine battaniyesini örtüp kulaklığı taktım.
Bak güneş batıyor işte bir gün daha yakınız
Bu yağmur sensin işte
Or'dasın gökyüzündeBak güneş batıyor işte bir gün daha yakınız
Bu yağmur sensin işte…Kafalarımızı birbirine yaslayıp gözlerimizi kapattık. Bugün yaşadıklarımıza bir anlam veremiyordum. Her şey çok garip ilerliyordu.
Rüya'nın ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum. Ben bu düşüncelerle şarkıyı dinlerken Rüya'nın aklından neler geçtiğini bilmeyi o kadar istiyordum ki.
Hiç konuşmadan bir sürü şarkı dinledik gözlerimi hiç açmadan sadece rahatlamaya çalışıyordum. Uzun zamandır hissetmediğim kadar huzurluydum.
O sırada Rüya'nın omzuma düşen kafası ile gözlerimi açtım. Uyuyakalmıştı. Kulaklığı çıkarıp yavaşça kucağıma aldım. Hemen sarılıverdi.
Yatağa bırakıp üzerini örttüm. Saçlarına bir öpücük konduruk kulağına fısıldadım.
"iyi geceler güzelim..."
Çekinerek indim aşağıya yaptığım şeyin doğru olmadığını biliyordum. Mahçupca Meltem teyzeye baktım. "Rüya uyudu bende gideyim artık" dedim.
Deniz amca durdurup "Oğlum dur çekinme bizden yaptığın çok doğruydu aklını başına toplaması gerekti.
En iyisini yaptın biraz üstüne gitmiş olabilirsin ama dediklerin onun düşünmesini sağlayacaktır." dedi. O öyle deyince oturdum.
"Özür dilerim gerçekten bir anda sinirle yaptım" dedim.
Berk hala sinirli olacak ki "öl dedin lan kıza sinirle denir mi bu!!"dedi. Sırtına dokunup "haklısın özür dilerim bir anda oldu isteyerek der miyim ben hiç" dedim.
Berk cevap vermemeyi tercih etti. Öylece oturuyorduk. Saat 02.27 olmuştu. Meltem teyze kahve yapmaya gitmiş bizde Deniz amca ve Berk ile oturmaya devam etmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucize Yeter (TAMAMLANDI!)
Teen Fiction"İnsan umut ettiği sürece yaşar" diye bir söz vardır. Hayat insana bazen o kadar acımasız hamleler yapar ki, insan bocalar,hayata küser en önemlisi de o içinde ki çocuğu öldürür. Herkesin hayatında küçük de olsa bir mucizesi vardır. O mucize sizin e...