34.BÖLÜM: SÜRPRİZZ

256 136 195
                                    

Rüya seren;

    Çağatay'a sinirim hala geçmemişti neden böyle büyük bir tepki verdim onu da anlamıyordum ama bir yandan da hak etmişti ben bu düşüncelerle kıyafetimi seçerken içeri Elçin girdi. "Güzelim ne oldu Çağatay bir şeylerden bahsetti ama pek anlamadım konuşalım mı?" deyince onunla birlikte yatağa oturduk.

"Ya of Elçin gerçekten artık nefes alamıyorum bugün çok değişikti ne yapmaya çalıştığına anlam veremiyorum biliyor musun bugün benim elimi tutup Enes'ten kıskandı çocuğa sevgilisiyim diye tanıttı kendini normalde böyle şeylere kızıyorum biliyorsun ama tepki bile veremedim o bunu söylediğinde aksine kalbim daha hızlı atmaya başladı.

Duygularımı kontrol edememeye başladım. Çağatay'da onun sevgisine de inanmak istedikçe karşıma bir sürü şey çıkıyor. Güven sorunum kaybetme korkum aşka olan inancım her şey bir anda çığ gibi yükseliyor sanki bir şey beni engelliyor ona gitmemek için ama diğer tarafında ona gidip sımsıkı sarılıp seni çok seviyorum beni hiçbir zaman bırakma demek istiyor.

Ben ona ait olmak istiyorum, kaçmak istemiyorum ya da beni üzecek diye korkup kendimi çekmek istemiyorum kendimi ona teslim etmek istiyorum ama bilmiyorum Erçin yaşadıklarım yaşadıklarımız artık çok ağır geliyor bana" dediğimde Elçin anında tutup sarıldı.

  "O güzel kalbine kurban olurum senin çok güzel çok temiz seviyorsun bir tanem ve eminim ki Çağatay'da senin istediklerini hissediyordur en başından beri Çağatay'da sana karşı değişik bir şey olduğunu herkes görüyor bir tek siz göremiyordunuz bunu siz de görmeye başladınız.

Evet biliyorum korkuyorsun bitecek gidecek bırakacak korkuların var anlayabiliyorum ama bu hayat bu korkular için çok kısa değil mi kuzum  yarına çıkamayacakmışız gibi düşün ki öyle zaten kim biliyor ki yarına çıkacağımızı saniyelik bir şey o yüzden hiçbir şey için geç değil hiçbir şey için geç olmaması için artık birinizden birinin adım atması gerekiyor.

Deliler gibi seviyorsunuz, birbirinize bakışlarınızdan da mı anlamıyorsunuz ne olduğunu birbirinizin yanındayken yüzlerinizin şekli bile değişiyor siz sizken güzelsiniz siz yanyanayken çok güzelsiniz ve Ben eminim Çağatay'da seni çok seviyor yakın zamanda sana bunu da söyleyecektir.

Sadece sabır eğer sabret etmek istemiyorsan o zaman sen tutup elimden diyeceksin ki ben seni seviyorum oğlum ama beni bırakıp gitmenden korkuyorum diyeceksin ya da hareketlerinden belli edeceksin sevdiğini

Eminim ki o da belli etmediğini düşündüğü için yada duygularından emin olamadığı için sana açılamıyor ama diyorum ya ben çok eminim siz dünyanın en güzel en ayrılmaz en ölümsüz çifti olacaksınız bizden bile çok sevdiğinizi eminim ben gözlerinizdeki o ışıkltı bile yetiyor. Siz çok mutlu olun güzel kardeşim."

Tekrar sarıldı. Söyledikleri benim gözlerimi doldurmuştu "ah Yeter hadi kalk tatile mi geldi aşk konuşmaya mı geldik belli değil kalk kıyafetlerimizi giyelim de inelim aşağıya bizimkileri çok bekletmeyelim" dedim. Elçin beni durdurup "Dur bakalım şimdi Çağatay beyi birazcık kıskandıracak iddialı şeyler bulalım değil mi?" göz kırptı.

Gülümseyip "Sen var ya sen çok fenasın" dedim beraber kahkaha atarak şarkılar dinleyerek müzik eşliğinde kıyafetlerimizi denedik gayet güzel olmuştuk

Gülümseyip "Sen var ya sen çok fenasın" dedim beraber kahkaha atarak şarkılar dinleyerek müzik eşliğinde kıyafetlerimizi denedik gayet güzel olmuştuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir Mucize Yeter (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin