Medya:Rüya Seren
Öyle uzaktan seviyorum seni
Elini tutmadan
Yüreğine dokunmadan
Gözlerine dalıp dalıp gitmeden
Şu üç günlük sevdalara inat
Serserice değil adam gibi seviyorum...Zaman, zaman iyileştirir derler ya insana yalan. Zaman sadece kendimizi oylama şeklimizmiş. Yaralar zamanla kabuk bağlasada izi tek başına geçmiyormuş. Yaralar kabuk bağlasa da hala içerde bir yerde ağrımaya devam ediyormuş.
Kadın hücrelerine kadar aşık olduğu adamın sevdasını içinden söküp atamamış. Bu öyle bir aşkmış ki adamın yokluğu kadını ayakta tutmuş. Kadın her an o sevdiği adam gelecek umuduyla güçlü kalmış. Her gün onun geleceğini umut edip onun için yaşamış. Yaşmak dediğime bakmayın.
İçi kan revan olsada dışarıya neşe saçmış. Çünkü üzülse sevdiği adamın canı acır diye düşünmüş. Her gece gözlerini tavana dikmiş kadın. Sevdiği adamın ayaklarına kadar getirdiği yıldızlara bakarak ağlamış. Sadece gece olunca dökmüş içindekileri Hıçkıra hıçkıra sürekli dua etmiş
"Allah'ım lütfen onu al içimden, ona olan aşkımı al benden. Al ki nefes alabileyim. Al ki onun hasreti beni yakıp yıkmasın al içimde ki bu yanardağı, sönmek bilmeyen bu ateşi al içimden, ben artık dayanamıyorum Allah'ım kurtar beni bu çıkmaz yoldan. Kurtar beni bu sonu olmayan aşktan..."
Kadın aşkından derbeder olmuş. Her gece rüyasını süslemiş o adam. Ve demiş ki bekle beni gülüşü şiir kadım bekle ve sakın umudunu kaybetme kaybetme ki sen kaybedersen bende kaybederim...
Kadın beklemiş adam gelmemiş. Kadın kimseyi kalbine alamamış. Anıları gelmiş boğazında kocaman bir yumruk yaratmış ne kadar denesede olmamış çünkü kadın çok aşıkmış.
Hayatı acıyla dolu bu kadın onu hayatta tutan mucizesini bi türlü atamamış içinden. Kızmış kendine bıraktı gitti demiş neden hala içinde ki bu aşk sana bu kadar acı veren şeye neden tutunuyorsun diye?
Cevabı kalbinde saklıymış. Hayatta kalabilmek için o adama ihtiyacı varmış. O mucizeye o güzel adama ihtiyacı varmış. Ve geleceğinden eminmiş. Sevdiği adam gelecek öpüp koklaycak ve onlar çok mutlu olacaklarmış.
Bunları ben değil kadının rüyaları ve tabiki kalbi söylüyormuş. Kadın, adam gelmese bile ölene dek onun olmayı kendine söz biçmiş. Gelmese bile o adamın aşkı ile yanmayı seçmiş...
✨✨✨✨✨
Rüya Seren'
"Rüya kızım Görkem geldi!"
Annemin bağırmasıyla birlikte odamdan çıkmaya yeltendim. Bugün tam 98. gündü. Çağatay gideli umut ışıklarım söneli 98 gün olmuştu. Takvim yaprağımdan 97. Yaprağı koparırken içim yine cız etti. Her geçen gün kopardığım yapraklar da olduğu gibi.
Çağatay gittiği günden beri evde onun adı anılmadı. Herkes onun gidişi ardından boşluğa düşmüş gibiydi. O gittikten sonra kendimi bırakmadım. Ailem ve arkadaşlarım için güçlü kalmak zorundaydım. Neden gittiğini bilmediğim o adam için ayakta durmalıydım. Çünkü o adam bana bunu öğretmişti. Kimseye muhtaç olamadığımı öğretmişti.
Odadan oldukça hızlı bir şekilde çıktım. Koşar adım merdivenleri indim. Evet yanlış duymadınız koşar adım indim. Artık yürüyebiliyorum eski hızım ve dengem yok tabiki ama zamanla olacak dedi doktor. Çağatay gittikten tam bir ay sonra başladım yürümeye onun gidişi içime bir hırs vermişti sanki doktor bile şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucize Yeter (TAMAMLANDI!)
Fiksi Remaja"İnsan umut ettiği sürece yaşar" diye bir söz vardır. Hayat insana bazen o kadar acımasız hamleler yapar ki, insan bocalar,hayata küser en önemlisi de o içinde ki çocuğu öldürür. Herkesin hayatında küçük de olsa bir mucizesi vardır. O mucize sizin e...