Medya: Ayaz Özkan
Çağatay şenli
Kısa denilebilecek mesafede ki evime sonunda gelmiştik. Herkes eve girmiş etrafı incelerken Dilan dönüp "Evin güzelmiş Çağatay" dedi. Hafifçe gülümsedim " teşekkür ederim." diyerek karşılık verdim.
Elçin kıpırdanırken ona doğru döndüğümde hala bir gözü kapalı olan Berk'i kaldırmakla uğraşıyordu.
"Ben şunu odaya götüreyim. Bende çok yoruldum uyusam iyi olacak. size iyi oturmalar" diyerek yanımızdan ayrıldı.
Elçin'in gidişinden sonra herkes kendi arasında sohbet etmeye devam etmişti. biz erkekler olarak maç muhabbeti yaparken kızlarda kendi aralarında konuşuyorlardı, derken bir anda elektiriklerin gitmesiyle kızların çığlığı ufak bir panik havasına sebep olmuştu.
Hepimiz bu duruma hayıflanırken Rüya hepimizin duygularına karşılık sitemini sesli dile getirmişti.
"of birde bu eksikti. Lanetli gün bu galiba "
Elektrikler kesilmişti zaten ne zaman ihtiyacım olsa bir sorun çıkardı.Koşar adım içeri mumları almaya gittim. Mumları tek tek yaktığımızda eskisi kadar aydınlanmıştı etraf. birbirimizi görebiliyorduk en azından.
" Elektrikler kesildiğine göre birşeyler mi yapsak " diye bir fikir attı ortaya Baran zaten bu durumda da boş boş oturacak halimiz yoktu en iyi fikir bir şeyler yapmaktı.
Evin yavaşça sırıtırken aklında bir şeyler olduğu kesindi merakla ona döndük.
" Çok güzel bir fikrim var. şu ortamda en güzel yapılabiecek şey ruh çağırmak. var mısınız ruh çağırmaya?" sorusu hepimizi ürkütmeye yetmişti.
"Gece gece başımıza iş almasak mı?" dedi Kaan, sakin bir tonda
Baran'da onu onaylarcasına kafasını salladı. "Aynen abi bide cinlerle perilerle uğraşmayalım. " dediği şey güldürürken bir yandan da az da olsa korkmuyor değildim.
Evin sırıtırken " Ne oldu bizim Hulk korktu mu yoksa ?" dedi. Baran'a iğneleyici bakışlar atıyordu.
"Ne korkacağım kızım gelin ,hadi çağıralım ruhumuzu " gaza gelip bir işe karışıyorduk başımıza neler gelecekti Allah bilir.
Ben bu fikre pek sıcak bakmıyordum. "Yalnız bu gece çarpılırsak sorumlusu Evin ve Baran " diyerek ikisini gösterdim.
Herkes kıkırdarken ruh çağırma olayı onaylanmış ve hazırlıklar başlamıştı. Herkes onayladığı için bende ayrıksı kalmamak için orta sehpayı ortamıza çekerek herkes masanın başına daire oluşturacak şekilde yan yana oturmasını sağladım.
Mumları da koltuk kenarlarına koyup masayı daha rahat görebilmemizi sağlamıştık.
Not: bu ruh çağırma şeydi kesinlikle kurgudur denemeyin vebal falan kabul etmiyorum lshakahskodpf
" Ee ruh çağırma profesörü nasıl çağırılacak anlat bakalım?" dedi Dilan oturduğu yerde rahat bir pozisyon ararken.
Evin gözlerini pörtletmiş bir halde Dilan'a bakarken " Sorma zaten bende yedi yirmi dört ruh çağırıyorum. günlük aktivitemdir kendisi" diyerek homudanmayı eksik etmemişti.
O sırada hiç konuşmayan Rüya bu ikilinin haline kırkırdayıp "Ben bir flimde görmüştüm" diyerek ellerini masanın üzerine paralel olucak şekilde koydu. Ve bizede anlatmaya başladı.
"Şimdi ellerinizi benim gibi masanın üstüne paralel koyun "
Rüya'nın dediğinin üzerine hepimiz ellerimizi masanın üstüne paralel şekilde koyduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucize Yeter (TAMAMLANDI!)
Novela Juvenil"İnsan umut ettiği sürece yaşar" diye bir söz vardır. Hayat insana bazen o kadar acımasız hamleler yapar ki, insan bocalar,hayata küser en önemlisi de o içinde ki çocuğu öldürür. Herkesin hayatında küçük de olsa bir mucizesi vardır. O mucize sizin e...