Bugün sizlerle taşınalı tam tamına 526 gün oldu. Yani tam 1 yıl 5 ay 9 gün benim kahramı çekip benimle uğraştınız. Beraber ağlayıp beraber güldük. Düştük kalktık,toparlanmak için çabaladık.
Günler haftalar hatta aylarca başarıdan başarıya koşmak için birlik olduk. Bu süreçte bir sürü kişi ile tanışıp mucizelerimizi paylaştık. Mucizeler ile büyüdük kalplerimize umut ağaçları dikip 1 yıl 5 ay 9 gün boyunca meyve vermesini bekledik ve beklenen an da geldi.
Hepimizin ağaçları umut meyvesi vermeye başladı. Hepimiz amaçlarımıza ulaştık. Bu süre boyunca beni yanlız bırakmayıp bu meyvelere sahip olmamı sağladığınız için milyonlarca kez teşekkür ederim.
Bir mucize yeter ailesi olarak hepinizi çok ama çok özleyeceğim. Ben burayı tabi ki bırakmayıp yeni kurgular ile başarı için çabalamaya devam edecek olacağım kiminiz ile burada veda edecek olsam da beni bu yolda yanlız bırakmayacak bir ailem olduğunu da çok iyi biliyorum.
Bu süreçte başta beni motive edip ilham kaynağım olan beni asla yanlız bırakmayan yol arkadaşım Ceren Duman'a ardından beni güzel tasarımlarıyla mutlu edip sürekli bana yeni kapak ve sunumlarla gelen Ahmet öziş'e, sürekli ağlamalarıma dayanıp düştüğümde kalkmamı sağlayan en büyük destekçilerim, Eda Erol, Azra Deniz, Şevval Caner'e.
Dostluk kavramını bana öğreten ve beni her daim koruyup kitaptaki dostluk sahnelerini bana yazmak için fırsat oluşturan Aybar Aydoğan, Baran Özgen, Duru Kurt, Eren Gümüş'e
Ve beni bu yolda başından beri destekleyip oyları, yorumları ve bana güzel davranışlarıyla bölüm yazmama vesile olan baş belası mucizelerim Beste,İkra,Mercan,Yiğit,Ahmet, Abdullah,Esma,Duru,Ebrar,Zehra, Adem, Samet, Yeliz, Esila, Gül, Fatma, Kamer, Esma,Sanem,Ela,Berat,Selen,Nisa,Hatice,
Beren,Sıla,KardelenEda,Burcu,Damla,Büşra,Elif,Hayrunisa Serap, Yağmur, Seda, Sabiha, Nur,Tuğçe,Rüya,Beyza Ayşenur, Ayselin, Kevser, Nil İnci, Betül,Irmak,Hamdiye , Beyhan, Leyda, Tülay,Bediha Berika, Ceyda, Berfin Cahide, Sena, Sude, Tuana,Şevval Nisa, Zeynep, Naz,Merve Gizem, Dilan,Emine'ye
Ve daha ismini bilmediğim ya da buraya eklemeyi unuttuğum binlerce okuyucuma teşekkür ederim. Hepimizin ismini buraya yazamazdım ama kalbime yazdığıma emin olabilirsiniz. İyi ki varsınız ve iyi ki bu yolda sizinle birlikte tanışmışım daha fazla uzatmak istemiyorum.
Emeklerimi boşa çıkarmadığınız beni sevip saydığınız için binler, milyonlarca kez teşekkür iyi ki siz iyi ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mucize Yeter (TAMAMLANDI!)
Fiksi Remaja"İnsan umut ettiği sürece yaşar" diye bir söz vardır. Hayat insana bazen o kadar acımasız hamleler yapar ki, insan bocalar,hayata küser en önemlisi de o içinde ki çocuğu öldürür. Herkesin hayatında küçük de olsa bir mucizesi vardır. O mucize sizin e...