2. KİTAP DUYURU

140 81 3
                                    

  Merhaba BMY ailesii sizleri o kadar çok özledim ki anlatamam. Bugün buraya gelme sebebim 2. Kitabımızın duyurusunu yapmakk. Instagram üzerinden bahsetmiştim buradan da bahsetmek istedim.

     Öncelikle kitabımız dün 9k oldu aşırı iyi gidiyoruz yaklaşık 2 aydır bölüm gelmiyor ve bölüm gelmemesine rağmen 3.5k gibi bir oranda okunma sayısı elde ettik bu paha biçilmez bir şey benim için.

      Kitabımıza 2. Olarak bir kitap oluşturmayı düşünmüyor burdan direk devam ederek bölümleri atmayı planlıyorum. Tabi sizin düşünceleriniz de önemli fikirlerinizi bana bu sayfa üzerinden yorumlarınız ile yada dm üzerinden belirtirseniz güzel bir yol izleyeceğiz gibime geliyor. 

        2. Kitabı Eylül'ün ilk haftası veya en geç ikinci haftası yayıma sokacağım tabiki bir aksilik çıkmaz o zamana kadar yaşayabilirsek. Aslında şuan da paylaşabilirim ama kitabımızın 10k olmasını beklemeye çalışıyorum. Eylül'ün birinci veya ikinci haftası hala 10k olmazsak şayet o zaman yine de bölümleri yayıma sokmuş olacağım.
 
         Mağlum okullar açılacak sınav senesi olan arkadaşlarımız var bu yüzden bir çok okuyucu kaybımız olsada ben eminim ki bu kış da kitabımız zirvede olacak size güveniyorum. Kitabımız bir çok insanın hayatına dokunup büyük başarılara imza atacak. Tabi ki sizin sayenizde.

         Ben Rüya'y, Berk'i, Çağatay ve Elçin'i çok ama çok özledim. Tabi ki ağlamalı bölümleri de bu 2. kitap inanın size çok iyi gelecek ve bayılacaksınız. Bu kadar heyecanlandırma ve merak ettirme yeterli diye düşünerek şimdilik aradınızda ayrılıyorum.

       Unutmayın Eylül'ün ilk haftası veya ikinci haftası hep birlikte Bir Mucize Yeterin 2. Kitap birinci bölümünde buluşuyoruz. Kendinize çok ama çok iyi bakın vee bizi beklemeye devam ediiin❤️🥰🦋✨

Bir Mucize Yeter (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin