28. BÖLÜM: ZEHİRLENME

297 151 206
                                    

Medya: Didem yıldız

Rüya Seren;

  Berk Elçin'in yanına gitmiş Çağatay da beni eve bıraktıktan sonra o da kendi evine gitmişti. Annemgil bir yemek telaşesine düşmüşken ablamın yardımıyla odama çıktım.

Ablam merakla "hayırdır Rüya sen berkler dışında pek fazla arkadaşını eve getirmezdin kim bu kız?" diye sordu Ablam bu meraklı haline göz devirerek "ablacığım eve misafir çağırmam seni neden bu kadar gerdiğini bana açıklar mısın?" diye sordum ablam tebessüm edip yanağımı sıktı.

  "Gelmiyor canım sadece merak ettim." dedi. Öyle kendi kendine konuşurken ben de dolaptan giyecek bir şeyler arıyordum kıyafetlerimi giydikten sonra aşağıya anneme yardım etmek için indik. Yapılacak bir şey olup olmadığını sorduğumda salata yapmamı söyledi.

Masada öylece oturmuş salatalıkları doğrarken bir anda salatalığı Çağatay'ın kafası olarak gördüm. Beynim artık bana oyun oynamaya başlamıştı. "O Eslem pisi ile acaba ne yapıyorlardır" diye düşünmeden edemiyordum arasam çok mu saçma olur acaba diye düşünsem de

"Amannn canım banane kendi gitti sonuçta" diyerek önümdeki salatalıkları hızla doğramaya başladım. Sanki önümde Çağatay'ın kafası varmışçasına öyle canice doğruyordum ki annem beni durdurup "Güzel kızım hayırdır bu ne sinir neyin var hırsını neden salatalıklardan çıkartıyorsun" diye sordu.

Sonunda ne yaptığımın farkına varıp "Yok bir şey bir anda dalmışım öyle neyse hadi hazırlıklara devam edin kız ilk defa gelecek bize onu güzel ağırlayalım." dedim.

Annem ocağın başına geçerken ablam sadece bizi izliyordu. Tüm hazırlıkları tamamladıktan sonra sıra sadece Didem'in gelmesindeydi. Bir süre onu bekledikten sonra kapının sesiyle herkes ayaklandı.

Annem kapıyı açtıktan sonra Didem elindeki çiçek ile birlikte içeri girdi.  ne kadar düşünceli ne kadar güzel bir davranıştı annem elindeki çiçekleri alırken

"bu arada evimiz çiçek bahçesine döndü canım herkes çiçek alıyor bizi çok mutlu ediyorsunuz" dedi. Ona sadece kafa sallamak ile yetinirken sıra ile Didem de aile bireyleri ile tanışıyordu.

Tanışma Faslı bittikten sonra hep birlikte hiç vakit kaybetmeden yemek masasına oturduk Didem yemekleri tek tek tadarken bir yandan da yorum yapıyordu. "Meltem teyzeciğim bunlar çok güzel olmuş eline sağlık"

  Annemin bu övgülerle şimdiden kalbini fethetmişti babam gayet sakin bir şekilde yemeğini yiyor pek fazla Didem'le konuşmuyordu bugün fazlasıyla yorulmuş olacak ki yemeğini bitirip

"Didem kızım tekrardan hoş geldin kusura bakmassan benim şu an birkaç işim olduğundan odama gitmek zorundayım size iyi eğlenceler bir şey olursa çalışma odamdayım Meltem"

diyerek yanımızdan ayrıldı. Didem "hiç sorun değil Deniz amca sen git işini hallet her şey için tekrar teşekkür ederim" dedi. Babam tebessüm edip yanımızdan ayrıldı. Annem Didem ile sohbet ederken bir yandan da tabağına yemek doluşturuyordu bu yemek fasılları bittikten sonra "istersen odama geçelim" dedim.

Didem "olur mu öyle şey ortalığı toplayalım sonra çıkarız." dedi.Annem Didem'i durdurup "asla öyle olur mu siz şimdi yukarı çıkın biz Dicle ile buraları toplarız size şimdi bir de kek getiririm oh mis hadi şimdi gidin bakalım" diyerek bizi odaya şutladı.

Didem çok cana yakın bir kızdı. Beraber odaya çıktığımızda Didem baştan aşağı odayı incelemeye başladı. Berk ile  olan fotoğrafımızı eline alıp "siz bayağı birbirinize tutkunsunuz sanırım" diyerek bana baktı.Tebessüm edip "Evet onu çok seviyorum O olmasaydı bu zamanlara çok zor gelirdim." dedim.

Bir Mucize Yeter (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin