ACİL DUYURU!!!

201 104 14
                                    

https://gelecegenefes.com/

   Herkese selam arkadaşlar biliyorum belki hepiniz bunu bölüm sandınız onun için sizden özür diliyorum ancak şu an birleşip Birlik olmanın vakti sesimi daha çabuk burdan duyuracağım için hepinize buradan seslenmek istedim.

Panomda da bahsettiğim üzere ormanlarımız yanıyor içindeki hayvanlarımız yanıyor ciğerlerimiz yanıyor bunun için sizlerle birlikte küçük çaplı da olsa küçük bir destek kampanyası oluşturmaya karar verdim. Bu yüzden yukarıda bıraktığım link üzerinden 10 TL karşılığında Fidan dikebilir

eğer ki maddi gücünüz yeterli değilse veya şu an buna ayıracak bir bütçeniz yok ise Fidan sahiplenme butonundan kendi adınıza başta yanan şehirlerimiz olmak üzere Antalya, Mersin, Muğla, Adana, Hatay ve daha hala yanmakta olan diğer şehirlerimiz için Fidan sahiplenmenizi istiyorum.

Ücretsiz bir şekilde yaptığınız için fazla bir zorluk olduğunu düşünmüyorum bir mucize yeter ailesi olarak mucizelere inanan bir aile olarak en başta bizim destek olmamız gerekiyor bu yüzden Instagram Twitter veya buradan destek ve paylaşımınızı eksik etmeyip mümkünse Instagram üzerinden fiden sahiplendiğinize dair sertifikalarınızı paylaşarak bizlere ormanlarımıza ve hayvanlarımıza destek olabilirsiniz.

Şu an mucizelere inanmanın tam sırası her şey bizim elimizde ormanlarımız yeniden çoğaltmak için oksijenimizi tekrar yaratmak için, ülkemizin buna çok ihtiyacı var yukarıda bıraktığım link üzerinden duyuruyu okur okumaz sertifikalarınızı Instagram üzerinden paylaşarak _ssudeniiizz_  hesabını etiketleyen herkesi paylaşacağım.

Desteğiniz bizim için çok önemli isimlerini paylaşmak istemeyen arkadaşlarımız herhangi bir isimle ile sertifikalarını paylaşırsa daha da güzel olabilir yeter ki şu an Fidan sahipleri olalım ülkemiz tekrar eski Cennet görünümüne kavuşsun hepinizin duyarlı davranacağından emin olduğum için hepinizi Instagram'da bekliyor olacağım.

Sizleri çok seviyor ve bir mucize yeter ailesinin gücünü göstermesinizi istiyorum. Birlik olma vakti ınstagram'ı olmayan Twitter'dan sesini çıkartıp bir sürü twit atsın Twitter olmayan ise buradan duyurular şeklinde paylaşarak sesimizi diğer insanları duyurmamızı sağlayabilirsiniz asla susmayın ve asla sessiz kalmayın çünkü eğer susarsak bu cennet ülke bir anda cehenneme dönecek.

Buraya arkadaşlarınızı etiketleyerek sesimizi daha çok duyurmamıza yardımcı olur musun?

https://gelecegenefes.com/

Bir Mucize Yeter (TAMAMLANDI!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin