Erken gelen bir bölümle karşınızdayım. Aslında çok içime sinmedi. Zor günler geçiriyorum ve bu yazdıklarıma yansıyor malesef. Yine de sizler için çabalayıp yazmak istedim. Medya psikolojimi yansıttığı için koydum. Sonuç olarak Nisa ve onu hepimiz seviyoruz.
Bu bölüm gece severlere gelsin. Rahatlasınlar lütfen. Neyse fazla uzatmadan gidiyorum.
Keyifli okumalar
Cemal
Hep birlikte geldiğimiz restoranda siparişlerimizi verip beklemeye başladık. Herkesin keyfi yerindeydi. En çok da benim. Hayatımın en doğru kararını aldım ve karşılığında da istediğim cevap geldi. Benden mutlusu yok şuan.
Yanımda oturan Nisa'ya döndüm. Ona baktığımı anlayınca o da bana döndü. Göz göze geldiğimizde gülümsedik. Masanın üstündeki elini tuttum. Elini tuttuğumda hissettiğim yüzük daha çok gülümsememi sağladı. Eğilip bir öpücük kondurdum.
Lale'nin konuşmasıyla bakışmamız bölündü "Bugün Nisa mesaj attı bize bir de. Şimdi ararsa ne yaparız nasıl cevap veririz ya anlarsa diye ödümüz koptu" Gülerek Nisa'ya baktım. O da gülüp Lale'ye cevap verdi.
"Ne yapayım tıktılar beni eve. Başıma da koruma diktiler. Sıkıldım sizi çağırdım işte" Bana da laf soktu arada tabi. Hiç kaçırır mı bu fırsatı "Günlerdir bununla uğraşıyorum kızım. Dışarı çıksak tutturacaktın kızlar da gelsin diye. Hep onlar uğraştı zaten sağolsunlar"
Berkan somurtmaya çalışarak konuştu "Ayrıca aşk olsun Nisa benim yanımda sıkılmış olman beni biraz üzdü" Danla kahkaha atıp araya girdi "Yani Berkan'ın yanında sıkılan ilk insan olarak tarihe geçebilirsin Nisa"
Hepimiz gülerek onayladık onu. Nisa cevap verdi "Sıkılmadım ya. Sadece evden kaçmak için bahane arıyordum" Gözlerimi kısıp kulağına eğildim "Hayatımda gördüğüm en inatçı insansın"
Bana bakıp dil çıkardı. Gözlerim dudaklarına kaydığında hemen önüne döndü. Haline gülüp burnunu sıktım. Bana bakmasa da gülümsedi. Ben de önüme dönüp sohbete katıldım. Bu arada yemeklerimiz gelince herkes onlarla meşgul oldu.
Kendi yemeğimden bir çatal alıp Nisa'ya uzatınca gülerek yedi. Aynısını o da bana yapınca Danla konuştu "Bunlar iyice romantiğe bağladı. Biz gidelim bari" Gülerek gözlerimi devirdim ve yemeğe devam ettim.
Saatler süren yeme içme ve sohbet faslından sonra restorandan çıktık. Danla bizi eve bırakıp gitti. Biz de el ele apartmana girip asansöre bindik. Saatler sonra yalnız kalabildiğimiz için sarıldım Nisa'ya. "Aynadan çok güzel görünüyoruz. Dur fotoğraf çekeyim"
Bizim kata geldiğimizde ayrıldık. Nisa çektiği fotoğrafı gösterdi "Çok güzel çıkmış. İnstaya atsana bunu. Yüzüğü de göster" Gülerek söylediğim şeyi hiç ciddiye almayıp gözlerini devirdi "He sonra babam görüp kalp krizi geçirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERESTİŞ
Dla nastolatkówBirbirinin aynısı olan iki aşık. Kader onları akıllarına hiç gelmeyecek bir yerde birleştirdi. O andan sonra birbirlerinden kopmaları mümkün değildi.