29

864 22 58
                                    

Merhaba canlarım. Ben yine bölüm yazdım. Durduramıyorum kendimi. Siz mi durdursanız acaba beni.

Neyse sizleri bölümle başbaşa bırakıyorum. Öpüldünüz. Artık yorum yapın da demiyorum çünkü söylemeden de yapın yani. Mutlu oluyorum gerçekten. Neyse gittim.

Keyifli okumalar

Nisa'dan

Bir güzellik yapsana gece bende kalsana kitabına uydur gel uysa da uymasa da.

Televizyondan son ses açtığım şarkı eşliğinde temizlik yapıyorum. Gerçi dans etmekten işim fazlaca uzadı ama olsun. Eğlenerek yapmazsam katlanılacak şey değil şu temizlik işi.

Çalan şarkı da öyle saçma ki. Hiçbir dediğini anlamıyorum. Gece neden sende kalıyorum abiciğim. Kitabına uydurmak ne demek mesela. Neyse Cemal gelince sorarım.

Saatten bile haberim yok. Kaç saattir evle uğraşıyorum. Telefonum nerde bilmiyorum bile. Çaldıysa da duymam imkansız. Ama zaten Cemal hariç kimse aramaz. O da fazlasıyla yoğun bugün.

Kapıdan ses geldi gibi duydum. Süpürgeyi kapatıp bakmaya gittim. Cemal gelmiş. Beni görünce sırt çantasını yere atıp konuştu"Sen nerdesin ya"

Yüksek çıkan sesine anlam veremezken kaşlarımı çattım. Derin bir nefes alıp gözlerini kapattı ve başını eğdi. Nefes nefese kalmıştı. Neden bu halde olduğunu anlayamıyorum.

Başını kaldırıp bana baktı. Gözlerinin dolduğunu görünce şaşırdım. Hızla yanıma geldi ve sarıldı. Hala hızlı nefes alıyordu ve benim nefes almamı engelleyecek kadar sıkı sarılmıştı.

"Cemal ne oluyor" Boynumu öpüp geri çekildi. Yanağımı okşarken konuştu "Sabahtan beri attığım hiçbir mesaja cevap vermedin. Son bir saattir sürekli arıyorum neden açmıyorsun Nisa"

Korktuğu her halinden belli olan yüzü ve kocaman açtığı gözleriyle bana bakıyordu. Onu bu kadar telaşlandırdığım için kendime kızdım "Müzik açıktı. Ama evdeyim zaten neden bu kadar korktun ki"

Yanağımı ve saçımı öptü. "Bilmiyorum. Birden telaşlandım işte. Hiç böyle yapmazsın normalde. Bir şey oldu sandım" Yanağını okşayıp dudağına küçük bir öpücük kondurdum.

"Özür dilerim. Temizlik yapıyordum" Ciddiyetini koruyan yüzü şimdi rahatlamanın verdiği bir sakinlikle doluydu. Ama hala korkunun etkisi üzerindeydi. Alnındaki küçük terleri görünce gülümseyip elimle sildim.

"Ben temizlikten sen de korkudan terledin. Duşa girelim bari" Söylediğim şeyi sonradan fark edip utandım. Duşa girelim ne ya. Salak Nisa.

Cemal geldiğinden beri ilk defa sırıttı ve konuştu "Bence de girelim. Hiç itiraz etmem" Kollarından çıkıp bir adım uzaklaştım. "Ayrı ayrı demek istemiştim"

Gülüp açtığım mesafeyi kapattı ve boynumdan öptü "Ya öpme. Gerçekten çok terliyim. Pis kokuyorum" Benim inadıma tekrar öptü ve oh dedi.

"Senin pis kokman mümkün mü be. Adada kokuna aşık olmuştum. Orda bile pis kokmadın da burda mı kokacaksın" Gülümseyip yanağını öptüm ve hızlı adımlarla banyoya girdim. Kapıyı da kilitleyip seslendim.

"Hemen çıkarım. Sen süpürgeyi ortadan kaldırır mısın" Onun hayali birlikte duş almaktı ama benim ona yaptırdığıma bak. Ben de az uyuz değilim hani. Ama yavaş gelsin. O kadarına da hemen alışamam herhalde.

Gerçekten de gayet hızlı bir şekilde duş alıp çıktım. Cemal ortalıkta görünmüyordu. Odaya gelip giyindim. Bu sırada odanın kapısı açıldı ve Cemal içeri girdi.

PERESTİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin