Bitva o Bradavice byla v plném proudu.
Čtete správně, vskutku.
Kath a Ed se do bitvy musili samozřejmě taky zapojit.
Jak kdybych se se Siriem, Sar, Ellie a Jamesem bála málo.
Do bitvy se totiž nezapojili jen ti dva, ale i Elen, Remus a Nymfadora.
A Jacob.
Jenže ten bojoval za jinou stranu.
A nesmí chybět ani Harry, že ano?
Jeden by nevěděl, koho má kontrolovat dřív.
Vlastně takto, Ellie ví, ta sleduje Rema. A James ví taky, ten sleduje jen Harryho. Sar sleduje Elen, ale co se týče mě a Siriuse, tam je to trochu těžší.
Takže máme složenou takovou rychlou válečnou dohodu.
Já jsem čtvrt hodiny u Katherine a tím pádem i u Eda, a Sirius je čtvrt hodiny u Jacoba.
A po čtvrt hodině se prohodíme, takže já můžu kontrolovat čtvrt hodiny Harryho a Seva.
První čtvrt hodinu Harry, druhou Kath s Edem, třetí Severus, Kath a Ed, Harry, Kath a Ed, Severus.
A takhle jsem se prostřídala už pětkrát.
To je to, když si s hafíkem udržujete dobré vztahy.
Teď hlídkuju u Harryho.
Ten je teď v Komnatě Nejvyšší potřeby.
Problém je, že nic neslyším.
A proč?
James do toho furt kecá.
„Sakra Jamesi, můžeš držet hubu, našemu synovi jde o život!" Zakřičela jsem na Jamese. Ten na mě koukal jak na blázna, tak jsem protočila oči. „Co ti zas hráblo?"
„Řekla jsi našemu synovi." Řekl James.
„Slyšíš, to je dobře." Přikývla jsem.
„Ne, ale tys řekla to přivlastňovací zájmeno náš." Řekl James.
„Umíš přivlastňovací zájmena?"
„Jsem bystrozor." Zamračil se James.
„A co já s tím? Já jsem bystrozorka a nedostudovaná lékouzelnice." Pokrčila jsem rameny.
„Lilyanko, kdykoliv jsi Harryho nazvala synem, tak jsi použila buď jen můj nebo tvůj. Tohle bylo poprvé, kdy jsi řekla náš." Řekl James nadšeně.
„Ale to nic nemění na tom, že miluju Severuse."
„Jo, to mi došlo, že to bude mezi vámi asi docela vážný, neboj se." Zabrblal James a já jsem vyprskla smíchy.
„Co to bylo, Jamesi?" Smála jsem se.
„Co myslíš?"
„Došlo ti, že to bude vážný?" Řehnila jsem se dál.
„Lily, já ti nechci nic říkat, ale ty by sis mohla rozumět s prváky v Bradavicích." Řekl James.
„Náhodou, Jamesi Pottere, já jsem tak vyspělá, že bych si rozuměla i s druháky." Řekla jsem a začala jsem se zase smát. „A určitě bych si rozuměla i s Harrym." Dodala jsem.
„Jistě." Přikývl James.
„Nesuď mě, neměla jsem čas dospět."
„Jistě." Přikývl James.
ČTEŠ
Neopětovaná láska [Snily] ✓
FanfictionJsem Lily Evansová, též známá jako šprtka, Mudlorozená čarodějka, kamarádka Severuse Snapea, nebo jediná holka v Bradavicích, které se nelíbí James Potter... Můj život byl jako život normální obyčejné holky, a pak to změnil on, Severus Snape, princ...