Prolog

601 18 3
                                    

„Jsi zrůda, Lily! Povím to mámě!" Křičela na mě Petunie a já měla slzy na krajíčku.

Ale nemůžu se rozplakat před svou sestrou. Vím,že tím by mě Petunie urážela ještě víc. 

Rozběhla jsem se tam, kde to nikdo neznal. Jinak řečeno k blízkému jezírku, u něhož byl můj záchranný strom, jak jsem mu říkala. 

Doběhla jsem ke stromu a začaly mi po tvářích stékat tak dlouho zadržované slzy. Plakala jsem pokaždé, když mi Petunie nadávala. Mám ji ráda, proto mě to mrzí.

,,Jsi v pořádku?" Ozvalo se  za mnou. Byl to nějaký kluk! Sakra! To mi ještě chybělo, aby mě kluk viděl plakat. Urychleně jsem si začala stírat slzy,ale z mých očí se řinuly další. Najednou jsem na svém rameni cítila něčí ruku. Otočila jsem se na toho někoho.  Byl to kluk a měl skoro černé oči a černé vlasy. Usmíval se na mě. Nebyl jako ti kluci ve škole, kteří se mi posmívali a říkali mi ,šprtko,.

,,Kdo jsi?" Vypadlo ze mě. No dobře, tak kdo jsi asi není úplně vhodný způsob, jak se s někým seznámit, ale vážně, asi se vám úplně běžně nestane, že na vás promluví někdo totálně neznámí, že? 

,,Já jsem Severus Snape. Jsem...vlastně kouzelník, jako ty." Řekl mi ten kluk. Aha, takže údajně  nějaký kouzelník Severus Snape se rozhodl, že mě půjde utěšit, nebo co?

,,Ty mi nevěříš, viď?" Řekl Severus.

,,No...nestane se ti úplně normálně, že ti někdo řekne, že je kouzelník a svým způsobem ti oznámí, že ty taky. "  vykouzlil růžovou růži. Aha. Takže říkal pravdu... Ostatně, já jsem si taky v ruce nechala vyrůst sedmikrásku, ale jako...cože?!

,,A kdo jsi ty?" Zeptal se mě mile,podal mi růži a já se usmála.

,,Jsem Lily Evansová." Řekla jsem s širokým úsměvem. 

,,Těší mě, Lily." Řekl Severus a já si prohlédla růži. Měla můj oblíbený odstín růžové. Tu si vylisuji. Pomyslela jsem si, když tu mě začala bolet hlava.

,,Vylisovat? Není to škoda?" Řekl Severus a já se na něj překvapeně podívala.

,,Tomu se říká Nitrozpyt. V Bradavicích tě to nenaučí, ale mě to naučili doma." Řekl a já se jen usmála. ¨

,,Co jsou Bradavice?" Zeptala jsem se a sedla si na zem do měkoučké trávy.

***

,,Aha. Takže já jsem mudlorozená čarodějka? To zní moc hezky." Usmála jsem se. Znělo to opravdu moc hezky. Tak nějak vznešeně. Mudlorozená. Jako kdybych byla nějaká princezna.

,,Zní to celkem dobře." Řekl Severus a já se na něj usmála.

,,Díky." Řekla jsem a objala ho. No, to bylo trochu divné, když jsem objímala někoho jiného, než někoho z mé rodiny. Vlastně to bylo poprvé, co jsem objala někoho, kdo nebyl můj příuzný. Kamarádky nemám,nikdo nechce se šprtkou Evansovou nic mít.. Kdyby to někdo viděl, tak by se nevysmáli jen mně, ale i mému novému kamarádovi. Chápu, že většina  lidí na přátelství mezi klukem a holkou nevěří a já jsem tomu taky dřív nevěřila, ale teď můžu s určitostí říct, že kouzelník dvojí krve Severus Snape je můj kamarád. 

,,Už bude sedm." Řekla jsem smutně.

,,Už to tak vypadá." Řekl Severus smutně.

,,Přijdeš i zítra?" Zeptala jsem se.

,,Přijdu." Řekl Severus a já se usmála.

,,Tak se měj." Řekla jsem s úsměvem.

,,Ty taky." Řekl Severus, při čemž zmizel ve stromu.

To musím zkusit. Řekla jsem si a vydala se domů.

***

,,Lily, kde jsi byla, měli jsme strach." Řekla mi mamka, když jsem přišla.

,,Já...jsem se trochu zapomněla na louce." Zalhala jsem a rodiče mi kupodivu věřili.

,,Zlatíčko, přišel ti dopis." Řekl mi taťka.

,,Jaký dopis?" Divila jsem se.

,,Nevím, nekoukali jsme se, je přeci tvůj." Řekl taťka a já si od něj dopis s úsměvem převzala.

Obálka byla nažloutlá a perfektně rovná. Podívala jsem se na to, co bylo napsané na řádcích. Slečna ,Lily Evansová, pokoj ve druhém patře, Malá ulice dvanáct, Hastinx. Kdo by mohl vědět, že bydlím ve druhém patře? To mě někdo špehuje, nebo co? Každopádně jsem otočila dopis a viděla pečeť. Bradavice. O těch mi vyprávěl Severus. Takže jsem opravdu čarodějka a vzali mě do Bradavic! Roztrhla jsem obálku a začala číst dopis. A pěkně nahlas. 

,,Vážená slečno Evansová,

s potěšením Vám oznamujeme, že ve Škole čar a kouzel v Bradavicích počítáme se studijním místem pro Vás. V příloze Vám zasíláme seznam všech potřebných knih a vybavení. Školní rok začíná 1. září. Očekáváme vaši sovu nejpozději 31. července. Se srdečným pozdravem Minerva McGonagallová zástupkyně ředitele." Přečetla jsem a vzala do ruky další papír, na kterém byly různé věci, které potřebuji.

,,Takže my máme v rodině čarodějnici. Není to skvělé?" Řekla mamka s úsměvem a objala mě.

Taťka se do našeho objetí přidal, ale Petunie vstala a odešla do svého pokoje. Mrzelo mě, že se do našeho objetí nepřidala, ale vím,že ji mrzí, že jí dopis nepřišel...

***

,,Pet, můžu dál?" Zeptala jsem se a zaklepala na dveře. 

,,Jdi pryč!" Ozvalo se za dveřmi. 

,,Nemůžu, když vím, že jsi smutná." Řekla jsem a znovu zaklepala na dveře.

,,Nejsem smutná!" Ozvalo se zevnitř.

,,Tak jsi naštvaná." Řekla jsem a opřela se o dveře.

,,Jsem naštvaná, správně. Na tebe! Jdi pryč!" Ozvalo se z pokoje a já věděla,že tím pro ni debata končí.

***

Vysprchovala jsem se a udělala si copánky, jelikož není moc příjemné, když máte mokré pyžamo, že? Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Nevypadám až tak špatně. Řekla jsem si a vydala se k sobě do pokoje. 

Vzala jsem si svoji oblíbenou knížku od Williama Shakespeara, Romea a Julii. Je to moc hezká knížka, ale nemuseli na obal dávat: Romeo a Julie: Příběh, který  končí smrtí. Je potom dost jasné, jak příběh skončí, no ne? 

Lehla jsem si do postele a nařídila si budíka. Musím, jinak bych bych asi početla celou noc. To jsem holt já, nedá se nic dělat. Leda by bylo něco, co umí vrátit čas...zítra se musím zeptat Severuse, jestli je i něco takového v kouzelnickém světě. 

Zvonil mi budík... Už budu muset jít spát, jenže ono je to zrovna tak napínavé! Ale jak se znám, nepřestala bych číst ještě dlouho a to nechci, protože když neusnu dřív, budu unavená a když jsem unavená, jsem hodná asi tak, jako je Petunie v dobré náladě. Takže nashle dnešku, byl jsi fajn. Řekla jsem si a s myšlenkami na Romea jsem usnula.

Ahojky! Vítejte u nové knížky. Doufám, že i vy, kteří čtete moje Dramione jste tady. No jo, i když Dramione vítězí, jsem i shiper Snily. Doufám, že se vám knížka líbila. Každopádně, tady pro vás mám doporučení...Pokud chcete vědět, jak to má Severus, tak se běžte podívat na 
@SaymonMalfoy14 . Doufám, že se vám bude knížka líbit. Mám vás moc ráda! Vaše Déňa Grangerová Malfoyová 💙❤💚💛

Neopětovaná láska [Snily] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat