Epilog

129 5 4
                                    

„Jak vypadám?" Ptala se Ellie.

„Klid Eli, vypadáš úchvatně." Řekla jsem a pohladila jsem ji po ramenou.

Už jsme musely jen čekat. 

„Tohle jsem trochu nedomyslela, víš? On teď bude muset vybírat mezi mnou a Tonksovou." Postěžovala si Ellie.

„Neboj se." Usmála jsem se na ni.

„Říká ta, která se třese." Zasmála se Ellie.

„Já jen...co když nebudu dobrá mamka? Teda...Katie si mě určitě nějak představuje a já...já budu prostě jiná. Úplně jiná. Co když prostě nečeká s tímhle." Řekla jsem a ukázala na sebe. „Ale na někoho, jako jsi ty a Jenna? Na někoho, kdo bude prostě...dospělý. Prostě normální dospělý člověk se zkušenostmi, který by jí mohl dávat takové ty normální maminkovské rady. A pak tu budu já. Nedospělá a dětská. Prostě...divná, nemateřská. Budu spíš než její máma její sestra."

„Budeš to ty, Lily. Budeš ta maminka, kterou si přála a po které se jí těch osmnáct let tak stýskalo." Řekla Ellie.

„Snad máš pravdu." Řekla jsem. „Mám z toho strach. Hrozný strach, Ellie."

„Tak se na to koukni jinak. Severus je už taky na cestě sem a beztak se na tebe nemůže dočkat. A co se týče Kath. Lily, ona je tvoje dcera. Celý život se na tebe vyptávala. Jakmile zjistila, že tě někdo znal, udělala mu výslech. Myslím, že má nějakou představu." Uklidňovala mě Ellie.

„Ano, ale všichni na mě vzpomínají jen v tom dobrém. Nikdo jí nevykládal o tom, že její matka byla mrcha, která se ve čtvrtém ročníku vyspala s Jamesem, pak se líbala se Severusem, potom zase běžela za Jamesem, se kterým se pak rozešla, kor milovala Seva a o nějakých asi pět let později už zas letěla za Jamesem, se kterým se aktivně vyspala." Řekla jsem celá naštvaná.

„Protože to tak podáváš jen ty. Lily, na tom večírku nebelvírských jsi byla opilá a James taky. On na tebe různě dorážel a tak a nakonec tě prostě vohnul přes stů-“

„Jak že to?" Vyvalila jsem oči.

„Nebylo to doslova tak, ale skoro." Řekla Ellie.

„Ať to bylo jak to bylo, stejně." Pokrčila jsem rameny.

„Hej, Lily, klid. Jsi na sebe až moc přísná." Řekla Sar za námi.

„Nejsem přísná. Za celou dobu jsem se naučila být realistka. Nejsem taková, jak si Katie myslí." Řekla jsem.

„Děláš si blázny? Jsi přesně taková, jakou si tě vysnila." Řekla Sar.

„Ne, nedělám. Je to tak. Nikdy nemůžu být její mamka. Nikdy nebudu jako moje mamka."

„Ne, vždycky budeš jako naše Lily. Lily Snapeová jela svůj styl -“

„Žádná Lily Snapeová nebyla. Ani Lily Potterová, byla prostě jen Lily Evansová." Přerušila jsem ji.

„A Lily Evansová měla svých způsobů ještě víc." Řekla Ellie.

„Možná že měla, ale ani jeden se netýkal tak důležité věci."

„Měla by ses uklidnit, protože -"

„Už jdou." Vydechla Ellie a já se podívala k mlze, ve které jsem kdysi taky stála.

K mlze, ve které teď někdo šel.

Ještě chvilku jsem se koukala a po té chvilce z mlhy vyšli Remus a Nymfadora.

Neopětovaná láska [Snily] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat