79. kapitola

39 4 0
                                    

„Amy, Claire, strašně to hrotíte." Stěžovala si Kath svým kamarádkám.

„Ále prosím tě, svatbu nemá člověk každý den. A tohle je navíc tvá první svatba." Řekla Amy.

„A poslední, už nikdy nechci být tak nervní, jako jsem teď." Řekla Katie a holky se společně zasmály.

„Musí to být super vdávat se, viď?" Řekla zasněně Claire a česala Kath vlasy.

„Je to úžasný, ale prostě jsem pořád hrozivě nervní." Poskočila Katie na místě a veliká sukně šatů poskočila s ní.

„Kath, děláš si cuchy." Zabrblala Claire a vrazila jí na hlavu závoj. „Teď se ti pramínek zaháknul k těm třpytkám."

„Promiň, Claire." Řekla Kath a urovnala si sukni. „Ale já jsem fakt strašně nadšená."

Teď se zatočila a Amy vyvalila oči.

„Nech toho, ještě si zlomíš podpatek." Zamračila se Amy.

„Náhodou by to vůbec nebyl zlý nápad, alespoň bych si mohla vzít normální boty." Usmála se Kath sladce.

„Tsss, to zní jako urážka výběru mých bot." Řekla Amy.

„Zlato, tak to mělo znít." Řekla Katie a já jsem se začala smát.

„Ty seš taková zmije."

„Amy, ty jsi zmije."

„A jsem na to hrdá." Přikývla Amy.

„Nejradši bych šla v teniskách. Vždyť takhle to nejsem já." Řekla Kath.

„Ale budeš už ticho. Moje boty jsou úžasný." Řekla Amy.

„Jsou, to nepopírám, a rozhodně se nebojím chodit na podpatcích, ale tohle je svatba. A na svatbě máš být sama sebou. Bílý tenisky by byly boží."

„Ale huš." Zamračila se Amy.

„Holky, můžete na minutku odejít a zavolat mi taťku?" Zeptala se Kath.

„Ale jo." Přikývla Amy.

„A hlavně se neboj, zlato, až půjdeš k oltáři. Vybrala jsi si správně." Usmála se Claire. „A Lily se na tebe kouká. Určitě."

„Chytrá holka." Řekla jsem.

„Díky Claire." Usmála se Katie.

„Rádo se stalo." Usmála se Claire a otočila se. „Krásné odpoledne, pane profesore, dnes je krásný den, nemyslíte?" Řekla, když se ve dveřích střetla se Sevem.

Claire byla jedna ze Sevových nejneobyčejněji nejneoblíbenějších studentek.

No zkuste hádat proč?

„Úchvatný, řekl bych." Procedil Severus přes zuby a já se zasmála.

„Já vím, taky jsem z těch dvou úplně nadšená. Kdo jiný by se k sobě hodil lépe, jak oni dva?" Řekla Claire s úsměvem a Katie se mohla potrhat smíchy. „No nic, uvidíme se brzy, však jsem hlavní družička. Už jste o tom slyšel? Už se nemůžu dočkat! A co říkáte těm šatům? Že jsou naprosto parádní?"

„Nedá se říct, že sdílím vaše nadšení." Řekl Severus a ignoroval Claiřinu otázku k šatům.

„Ale notak, Katie se vdává a vypadá secsakra merlinovsky, tak se pěkně usmějte!" Řekla Claire s úsměvem a zavřela za sebou dveře.

„Má pravdu." Usmála se Katie, která si dávala sukni šatů na stranu, aby si k ní nepřivázala tkaničky tenisek a Severus si sebral čelist ze země. Jako takto, nedivím se, Katie byla krásná i normálně, ale teď byla úplně bezchybná. „Nekoukej tak na mě, já vím, že jsem si měla vzít ty boty od Amy, ale přece víš, že tenisky nosím ke všemu, bez nich bych se necítila dobře."

Neopětovaná láska [Snily] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat