„Lily, dělej, tohle musíš vidět!" Přiběhla Sarah.
„Copak Sar?"
„Dělej, Kath a Ed!" Řekla, vytáhla mě na nohy a táhla mě za sebou.
„Co to ten blbec dělal?" Zeptala jsem se, když jsem viděla Eda, který ležel na posteli na ošetřovně s obvázaným hrudníkem, obvaz byl samozřejmě nasáklý krví.
„Srazily ho Potlouky. Každý z jedné strany." Řekla Sarah.
„To byl skutečně Ed?" Divila jsem se a Sar přikývla.
„Madam Pomfreyová, prosím, jen na chvíli, musím ho vidět." Žadonila Katherine.
„Ani na chvíli, musí odpočívat." Zamítla Poppy.
„Prosím." Usmála se Katherine smutně.
„Slečno Snapeová, dovnitř nemůžete, musí odpočívat." Zopakovala madam Pomfreyová.
„Ale já ho potřebuju vidět." Namítla Katherine.
„Já se o něj postarám. Ani jeho kamarády z famfrpálu jsem dovnitř nepustila."
„U Merlina, já ale nejsem žádná kamarádka, já jsem jeho přítelkyně, tak mě k němu ksakru pusťte." Vztekala se Katherine. Ne, nebyla jeho přítelkyně, jen byla něco velmi podobného. „Budu úplně potichu. Jen ho prostě potřebuju u sebe." Řekla potichu. „A obě víme, že je jen na něm, jestli se probere."
„Slečno Snapeová-"
„Víte co, jděte do prdele, Poppy." Zamračila se Kath, proběhla kolem ošetřovatelky a sedla si na židli vedle Eda. „Ede, jsem tu." Pošeptala Katherine a chytla Eda za ruku.
Madam Pomfreyová za nimi jen protočila oči, ale nějak to už nekomentovala.
„Jsou sladcí, co?" Řekla jsem.
„Moc, já je nechápu, však přece Kathedward! Jak mohla vůbec být na vážkách? Kathcob neshipuje nikdo." Zamračila se Sarah.
„Ať už bude Kathedward nebo Kathcob, bude to jedno, ne?
Ale... rozhodně více shipuju Kathedwarda." Pošeptala jsem a spiklenecky mrkla na Sar.„Kéž by, kéž by to jen vyšlo." Povzdechla jsem si.
„Kath?" Ozvalo se zespoda a já se rychle podívala dolů.
Ten hlas bych poznala úplně všude.
„Co potřebujete, profesore?" Zeptala se Katherine jedovatě. Dost mi to připomíná ten tón, který já moc ráda používám.
„Odpusť si to." Řekl Severus znuděně.
„Pokud chcete mluvit se mnou, musíte počkat, až se probere, teď se od něj nehnu " Řekla Katherine a stále od Eda nevzhlédla.
„Dobře, můžeme to probrat tady." Řekl Severus otráveně.
„Bezva." Přikývla Katherine.
„Co tady děláte, pane profesore? To se celá vaše Snapeovská famílie rozhodla, že tady bude otravovat pana Blacka?" Zamračila se ošetřovatelka.
„Dovolte, Poppy, musím si promluvit se svou dcerou." Zavrčel Severus.
„Dovolte vy, pane profesore, ale pan Black musí mít klid. A slečna Snapeová mu tady bohatě stačí." řekla Poppy a Severus se zamračil a vyšel ven z ošetřovny.
A teď jsem měla dilema. Měla bych zůstat s Katherine, nebo se jít kouknout na Severuse? A nebo se jít podívat zase na Harryho?
„Sar, kdyby se něco dělo, zavolej na mě. Budu se koukat na Seva." Řekla jsem a Sar přikývla, takže jsem se šla podívat na Seva.
ČTEŠ
Neopětovaná láska [Snily] ✓
FanficJsem Lily Evansová, též známá jako šprtka, Mudlorozená čarodějka, kamarádka Severuse Snapea, nebo jediná holka v Bradavicích, které se nelíbí James Potter... Můj život byl jako život normální obyčejné holky, a pak to změnil on, Severus Snape, princ...