„Jenno, musíme vstávat." Zabručela jsem, když se Jenna ještě ve dvanáct hodin válela v posteli. Jako takhle já taky a vstávat jsme musely.
„Ještě chvíli." Zamumlala Jenna a otočila se na druhý bok.
„Žádnou chvíli, hned." Řekla jsem a poslepu nahmatala polštář, kterým jsem Jennu bouchla do hlavy, do zad, do ruky a do nohy, takže jsem jí výborně vypudila z postele.
„Seš po ránu příjemná jak vosa v botě." Zamumlala.
„Nebudu tvrdit, že ne, ale pořád jsem tvoje láska." Řekla jsem se smíchem, protáhla jsem se a vyskočila z postele na studenou zem, což mě probralo.
„Zabírám si koupelnu." Řekla Jenna a hned na to zavřela dveře.
„Bezva." Řekla jsem a podívala se na sebe do zrcadla. Vypadala jsem jak mrtvola, která vylezla z hrobu. Tmavé kruhy pod očima, bílá pleť, zašmodrchané vlasy, prostě hrůza.
Najednou někdo zaklepal na dveře.
„Ano?" Řekla jsem.
„Slečno Evansová, dobré poledne, jak vám je? Vaše spolubydlící říkaly, že vám není dobře. " Řekla profesorka McGonagallová, která právě přišla.
„Moc dobře mi není." Řekla jsem a jakoby jsem se otřásla zimou. „Ale to bude jen nachlazení, to za pár dní zmizí." Řekla jsem.
„Jistě." Řekla profesorka. „Zřejmě se to nachlazení doneslo až do Havraspáru a představte si, že i do Zmijozelu." Řekla McGonagallová.
„To jsou věci." Řekla jsem.
„Prý se i slečna Davisová dnes necítí dobře." Řekla.
„Ano, ona tady včera byla a usnula a asi se ode mě nakazila." Řekla jsem, když se z koupelny ozvalo pšíknutí.
„Ach tak." Řekla profesorka.
„A slečna Proliniová?" Zeptala se.
„Ta tu nebyla." Řekla jsem a zakašlala. A to nebylo hrané, to bylo až moc opravdové.
„A pan Snape?" Pokračovala.
„Ten taky ne, s ním jsem včera ani nebyla." Řekla jsem.
„A co pan Potter?" Zeptala se.
„No...ten se mnou včera byl." Řekla jsem.
„A pan Black?" Pokračovala dál.
„Včera s námi byli všichni Pobertové." Řekla jsem.
„Dobře, děkuji slečno Evansová, doufám, že se brzy uzdravíte." Řekla profesorka.
„Děkuji. Nashledanou." Řekla jsem.
„Nashledanou." Řekla profesorka a pěkně za sebou zavřela zrovna ve chvíli, kdy Jenna v koupelně zakřičela text nějaké písničky.
„A JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!" Ozývalo se z koupelny a já jsem se rozesmála. Vážně miluju Jenny zpěv. „JEN JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!" Ozvalo se z koupelny znovu a já se zase smála. Kdyby byla McGonagallová za dveřmi, okamžitě by mě poslala do školy a to se mi vážně nechce, protože...je fajn se ulít.
„Co se tu děje?" Divila se Ellie, která přiběhla spolu s Hazel.
„PROTOŽE TO DÁM JEN JÁÁÁÁÁÁ!!!" Ozvalo se z koupelny a já i Ellie a Hazel jsme se začaly smát.
„To je topovka!" Řekla přes smích Hazel.
„Taky si myslím." Řekla jsem a smála se dál.
ČTEŠ
Neopětovaná láska [Snily] ✓
FanficJsem Lily Evansová, též známá jako šprtka, Mudlorozená čarodějka, kamarádka Severuse Snapea, nebo jediná holka v Bradavicích, které se nelíbí James Potter... Můj život byl jako život normální obyčejné holky, a pak to změnil on, Severus Snape, princ...