24. kapitola

81 8 4
                                    

„No hurá, kde jste byly tak dlouho?" Řekla Emma, která už v Nebelvíru čekala spolu s ostatními.

„Jdeme jen o minutu později. A Jenna se potřebovala osprchovat." Řekla jsem.

„Vždyť sprchu má i u vás, ne?" Divil se Sirius.

„Jistě, ale určitě se nebudu sprchovat, když vy budete ve vedlejší místnosti." Řekla Jenna a poklepala si na čelo.

„Přesně, Jenny." Řekla jsem a vydala se do koupelny.

„Kam jdeš?" Divil se James.

„Do sprchy. Fakt se nehodlám sprchovat, když vás bude vedle tolik." Řekla jsem a vyběhla schody.

***

„Tak mě tu máte zas. " Řekla jsem s úsměvem a sedla si mezi Jamese a Jennu.

„Tak co plánujete dělat?" Zeptal se Remus.

„Kdy?" Zeptala se Hazel.

„Na té přespávačce." Upřesnil Remus.

„Jo tam!" Řekla radostně Ellie.

„No...pravdu a úkol?" Řekla tiše Jenna a pohled jí zabloudil k Siriusovi.

„Nejsem proti." Řekl Peter.

„Těšíš se zas na líbačku s Remem?" Řekla naštvaně Ellie.

„To víš." Ujistil ji Peter.

„Jé! Tak si zahrajeme i nasát a poslat." Řekla jsem nadšeně.

„To by taky šlo." Řekl James a mrknul na mě.

„Tak a můžeme si třeba dát i polštářovou bitvu. Holky proti klukům." Řekla Emma s úsměvem.

„I to by šlo." Zaradoval se Remus.

„Taky si uděláme mini diskotéku!" Řekla nadšeně Jenna.

„Souhlasím!" Řekla jsem nadšeně. „A určitě i módní přehlídku." Řekla jsem s úsměvem.

„Jasně!" Řekl se smíchem Remus.

„A budeme si povídat až do rána. A spát budeme do oběda! A je to!" Řekl James a já se k němu přitiskla.

„Tak můžeme začít, jestli tohle všechno chceme stihnout." Řekla s úsměvem Ellie.

„Jdeme!" Řekla nadšeně Jenna a rozběhla se ke schodům. Já jsem samozřejmě musela pošeptat formuly, jinak bychom se všichni svezli pěkně dolů a to by bylo dosti blbé.

„Tak jo," Začala Hazel a opět vystoupila na svou postel s hřebenem v ruce. „Sestry a Pobertové, prohlašuji dnešní sestersko-Pobertovskou přespávačku za zahájenou! A začínáme... pyžamovou módní přehlídkou." Řekla slavnostně a seskočila z postele, jelikož to bylo molo.

„Tak na co čekáme? Do pyžam!" Zavelela Jenna.

Já, Jenna a Ellie jsme se rozběhly do koupelny i se svými pyžamy.

Já si vlezla do sprchy, Jenna za zídku, za kterou byl záchod a Ellie si vlezla do rohu a otočila se zády.

„Tak můžem." Řekly jsme všechny jednohlasně a vylezla z koupelny. V ložnici už seděli převlečení kluci.

„Kde jsou Emma s Hazel?" Zeptala se Jenna.

„Ve skříni!" Ozvalo se z Hazeliny skříně.

„A já tady!" Ozvalo se z té mojí.

„Emmo Davisová, přísahám, že pokud tam něco zmuchláš, uškrtím tě a pak tě to nechám vyžehlit." Řekla jsem a všichni propukli ve smích.

Neopětovaná láska [Snily] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat