16. kapitola

92 9 0
                                    

Pořád musím myslet na to, co se stalo v učebně lektvarů. Ne na ten lektvar, ale na to, když se mi nepovedlo komunikovat Nitrozpytem. Proč mi to Severus neřekl. Však jsem jeho nejlepší kamarádka. Ano, vím co jsem řekla před pár hodinami, ale stejně. Pořád jsem jeho nejlepší kamarádka a... nejlepší kamarádi si říkají všechno. Asi mi nevěří tolik jako já jemu.

„Jsi při smyslech?" Ptal se James a já přikývla.
„Ptal jsem se tě, jestli se nepůjdeš podívat na ten konkurz." Řekl a já se na něj nechápavě podívala.

„Jaký konkurz?" Zeptala jsem se.

„Na chytače, Lily." Řekl a já se plácla do čela.

„Kdy je?" Zeptala jsem se.

„V pátek." Řekl a já se usmála.

„Tak jo, přijdu." Řekla jsem s úsměvem a nechala se políbit.

„Víš o tom, že tě miluju?" Řekla jsem.

„Já tebe víc." Řekl a já se pohladila po bradě, aby to vypadalo, že přemýšlím.

„Ne, já tebe miluju úplně neeeeeeeeeeeeeeeeeeejvíc." Řekla jsem.

„Tak v tom případě miluju já tebe neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejvíc ještě víc." Řekl a já zavrtěla hlavou.

„Tak na stejně?" Řekla jsem.

„Dobře." Řekl a já ho políbila. Když nad tím tak přemýšlím, muckáme se celkem dost...

„Hej, vy dva! My jsme tady taky. Co kdybyste přestali s tím mucká- co děláš, doprdele?!" Řekl Sirius. Ano, už je to Sirius. A proč ke konci tak vyjel? Protože ho Jenna kopla. 

„Nech je, Blacku, oni se taky nestarají o to, s jakou holkou se oblizuješ." Řekla Jenna a já se na ní usmála.

„Hej! Ale ne před nima." Řekl dotčeně.

„Mám ti to připomenout? Sarah, Anna, Lory, Penny...hmm, mám pokračovat?" Řekl James a já po něm střelila pohledem. Tak někomu se holt láska nevyvede, ale já jsem si nevšimla, že by měl Sirius nějaké přítelkyně.

„Ale to nebylo nic. To bylo jen pár nevinných polibků a nic víc." Řekl.

„Nevinných?" Řekl pobaveně Remus.

„Dobře, tak zatraceně hříšných, ale o tom vy nemůžete nic vědět, když se pořád soustředíte jen na ty, které stejně mít nebudete. Dobře, tys měl štěstí." Řekl Sirius, když viděl, že se James nadechuje.

„Kamaráde, tak si to přiznej. Až ti bude patnáct, budeš chtít prozkoumat každou sukni." Řekl Peter.

„Nepopírám to." Řekl a já se zamračila.

„Zkusíš něco na Ellie, Hazel, Jennu nebo Emmu, seš mrtvej." Řekla jsem a on vyděšeně přikývl.

„Lidi, pravda, nebo úkol?" Řekl Sirius.

„Fajn." Řekli jsem všichni.

„Takže...Lily, pravda, nebo úkol?" Zeptal se Sirius.

„Pravda." Řekla jsem.

„Milovala jsi Srabáka?" Řekl.

„Jo." Řekla jsem a dívala se do země.

„Tak jo. Siriusi, pravda, nebo úkol?" Řekla jsem a šibalsky se usmála.

„Pravda." Řekl a já se usmála.

„Se kterou mojí nejlepší kamarádkou bys nejradši chodil?" Zeptala jsem se.

Neopětovaná láska [Snily] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat