8. kapitola

115 10 1
                                    

Přes léto to bylo celkem fajn. Zjistila jsem, že po dobu mého pobytu v Bradavicích si Pety psala s profesorem Brumbálem. No, nakonec to po pár neúspěšných pokusech vzdala. Já a Severus jsme pořád kamarádi a já jsem se pořád neodmilovala...

„Ahoj!" Řekla jsem s úsměvem a rozběhla se obejmout svoje kamarádky. Tento rok jedu do Bradavic už po třetí. Je obdivuhodné, jak to utíká.

„Lilo!" Zapištěla Hazel a objala mě. Jen tak mimochodem, takhle přezdívka vznikla, když se Hazel dozvěděla, že mám nejradši lilovou barvu.

„Hazel, mně se po tobě tak strašně stýskalo." Řekla jsem s úsměvem a odtáhla se od své kamarádky, abych mohla obejmout Emmu a Jennu.

„Emmuš, Jennuš, strašně jste mi chyběly." Řekla jsem a nechala dvojčata, aby mi moje objetí opětovala.

„Ahoj Lily, taky jsi nám chyběla." Řekly jednohlasně.
„Co to děláš, dneska mluvím první já." Řekly opět jednohlasně.

„To mi chybělo." Řekla jsem a odtáhla se od nich.

„Ahoj, Eliško." Řekla jsem a Ellie mě objala. No ano, nakonec jsem se po dlouhém pilování její české jméno skutečně naučila.

„Pořád jsi mu to neřekla?" Zeptala se mě Ellie.

„Blázne." Řekla jsem a otočila jsem se za sebe. Tam stál Severus a loučil se se svými rodiči.

„Lily, jak dlouho-"

„Teď prostě ne." Přerušila jsem ji a Ellie přikývla.

„A jak jste si užily prázdniny?" zeptala  jsem se a potom už šel rozhovor jako po másle.

Zjistila jsem, že Emma a Jenna byly s rodiči na dovolené v Itálii a vychvalovaly si tamní zmrzlinu. Dokonce nám i přivezly dárečky.

Byly to náramky se zvířátky. Já jsem měla na náramku své nejoblíbenější zvíře, tedy sovu. Malou stříbrnou sovičku, která měla ze dvou modrých kamínků udělané oči. Hazel dostala náramek s malým stříbrným pejskem, který měl rovněž jako oči modré kamínky. A Ellie dostala stříbrnou veverku, která měla také jako oči modré kamínky.
Emma i Jenna si také takovéhle náramky koupily. Emma měla netopýra, protože netopýry milovala a Jenna měla kočku, jelikož kočka byla její nejoblíbenější zvíře.

„Teď máme každá tyhle náramky." Začala Emma a Jenna přikývla a pokračovala.

„Všimly jste si, že jsou si hodně podobné." Řekla Jenna.

„Tím chceme říct, že ať se stane cokoliv, my všechny budeme už navždycky sestry." Řekly jednohlasně, ale myslely to vážně, čemuž jsme se všechny zasmály.

„Tak jo, sestry, co byste řekly na to, kdybychom zkusily naší sestru Lily přesvědčit, aby konečně vyznala svému dlouholetému crushovi lásku?" Řekla Hazel a já jí zpražila pohledem, zatímco Ellie se usmála.

„To by byl super nápad." Řekla s úsměvem Emma a já se zamračila.

„Ale vždyť vidíte, že je jí to nepříjemné." Řekla Jenna a já se na ní vděčně usmála. Ale vím, že Jennu stejně nikdy neposlechnou.

„Prosím tě, Jenno, Lily mu to musí říct, protože jsem si všimla něčeho strašného." Řekla Ellie a já si sedla vedle ní.

„Co víš?!" Řekla jsem rychle a Ellie se usmála.

„Viděla jsem, že se na něj jedna holka strašně divně culí." Řekla Ellie a já jsem měla sto chutí vstát  a tu holku zabít.

„A kdo to je?" Zeptala jsem se.

„Nevím, tu asi neznáš. Je to nějaká Lilyan Evansová." Řekla Ellie a všechny se začaly smát, zatímco já jsem zůstala sedět jako opatřená.

„Já se na něj culím?!" Řekla jsem vyděšeně.

„Už to tak bude." Řekla Ellie a já zabořila obličej do jejího ramene.

„Ale teď vážně, Lily, opravdu se na něj jedna holka culí. Je to Zmijozelka a nebudu ti lhát, je docela hezká." Řekla Ellie a já se na ní vyděšeně podívala. Věděla jsem, že teď už si srandu nedělá.

„A kdo to je?" Zeptala jsem se.

„Sarah Proliniová." Řekla Ellie.

„Ne." Vypadlo ze mě.

Věděla jsem, že Sarah je Zmijozelská princezna, která má vždycky co chce. A to včetně kluků. Už v prvním ročníku se jí nějakým neznámým způsobem podařilo ukrást si srdce jednoho čtvrťáka, ve druhém ročníku se jí povedlo sbalit Havraspárského odražeče a teď má zálusk na Seva?! No tak to ne.

„Hej! Země volá Lily. Jsi tu?" Říkala Jenna a mávala mi před obličejem rukou.

„Holky, zachraňte mě." Řekla jsem a lehla si. Bylo mi jedno, že jsem se rozvalila přes Jennu a Ellie, ale kdybych zůstala sedět, tak bych každou chvíli omdlela.

„Lily, neboj, něco vymyslíme." Utěšovala mě Hazel.

„Ale já nechci nic vymýšlet. Co když to takhle nemá a já to celé zkazim." Řekla jsem a všechny se po sobě otočily. Já jsem jim nikdy neřekla pravdu, proč se mu to nechci říct a nechávala jsem je žít v doměnce, že mu to nechci říct, protože mám strach. Strach z výsměchu. Ani jednu nenapadlo, že by v tom mohlo být něco jiného...

Posadila jsem se. Všechny po sobě koukaly nevěřícnými pohledy. Bylo vidět, že ani Ellie nemá co říct.

„Ale on to má určitě stejně." Řekla Jenna po chvilce a já zavrtěla hlavou. Nemohlo to být možné. A i kdyby jo, tak vím, co se stalo v prvním ročníku, když jsem před Potterem dala Sevovi pusu na tvář...
To ho pak ta hnusná partička Pobertů zmlátila, či co. Pobertové jsou debilové.  Vlastně jediný normální Poberta je Remus. Každopádně mě ten debil Potterovská pořád zve někam ven a říká mi, že jsem hezká. Jednou dokonce napsal na dveře Velké síně, že Lily Evansová (budoucí Potterová) je jen moje a nikdo se k ní nepřiblíží ani na krok. Pokud ano, Pobertové si to s ním vyřídí.

Merlin! Jak vůbec tenkrát mohl něco takového napsat?! Merlindík za to,že by holky mě nedaly.

„Chápeš Lily?" Řekla Emma a já se na ní tázavě podívala.

„Co prosím?" Řekla jsem.

„Tys nás ale vůbec neposlouchala!" Zlobila se Emma.

„Zamyslela jsem se." Řekla jsem popravdě a Emma si povzdechla.

„Jdeš s námi do operace Snily?" Zeptala se Ellie.

„Do čeho?" Divila jsem se.

„Operace Snily." Řekla Hazel a já jsem to pořád nechápala.

„Operace Snily?" Řekla jsem nechápavě.

„A pozor, dámy a pánové, toto je nejchytřejší čarodějka na škole." Řekla pobaveně Jenna.

„Co je operace Snily?" Zeptala jsem se.

„Operace Snape a Lily." Řekla Ellie a já vykulila oči.

„To nebudete dělat." Řekla jsem zděšeně.

„Ale jo." Řekly všechny jednohlasně.

„Pojď do toho s náma. Potřebujeme alespoň jednoho z vás dvou." Řekla Emma.

„A v té operaci půjde o to dát nás dva dohromady?" Zeptala jsem se.

„Jo, přesně o to půjde." Řekla Hazel.

„Tak.. já netuším. Měla bych?" Zeptala jsem se spíše sama sebe.

„Měla!" Řekla Emma.

„Fajn." Řekla jsem a všechny nadšeně zapištěly a položily jsme ruce na sebe.

„Operace Snily začíná!" Řekly jsme všechny a objaly jsme se.

Bafík! Tak tu máme další kapitolu! Na pohled Severuse se podívejte na SaymonMalfoy14 . Mám vás moc ráda! Vaše Déňa Grangerová Malfoyová 💙❤️💚💛

Neopětovaná láska [Snily] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat