Clary herşeyi unuttuktan bir süre sonra yaptığı resimleri sergilemek için bir resim galerisi açtı.
Galeri günü Jace dayanamayıp stele li ile mührünün üstünden geçip insanlara görünmez olup galeriye gitmişti tek amacı Clary e görünmeden onu görmekti. Galeride Clary bir kadınla konuşuyordu konuşması bittiğinde Clary Jace in durduğu tarafa baktı. Jace panikleyip ordan koşarak çıktı Clary de arkasında koştu...Clary: Hey dur!
Jace birden durdu arkasını döndü Clary e bakıp...
Jace: Sen beni görebiliyormusun?
Clary: Evet! Neden görmiyimki!
Jace: Ama...
Clary: Seni tanıyormuyum?
Jace: H-hayır.
Clary: Evet tanıyorum ama nasıl ve nerden?
Jace: 😏
Clary: Hey o boynundaki siyah şeylerde ne ?
Jace: ☺️
Uzun süre sessizlik oluştu Jace özlediği aşkına bakıyordu,Clary ise hatırlamadığı aşkına. Bir süre bakıştılar. Jace birşey demeye çekiniyordu ama içten içede seviniyordu Clary onu görebiliyordu belki bir şansları olabilirdi Clary e herşeyi hatırlatabilir veya herşeye en baştan başlayıp yeniden kendisine aşık edebilirdi. Sessizliği Jace bozdu elini uzatarak...
Jace: Ben jace :)
Clary: Clary memnun oldum :)
El sıkıştılar Jace in içinde bir umut doğmuştu belki dedi içinden 'belki bir şansım vardır onu geri kazanmak için'.
Jace: Ş-şey eğer istersen birşeyler içmeye nedersin?
Clary: Olur 1 saate burda işim biticek burda buluşuruz :)
Jace: Olur :)
Clary gülümseyerek içeri döner Jace ise olayın şokuyla orda kalakalır 1 saat sonra Clary galeriden çıkar Jace ordaydı bekliyordu onu. Sessizce bir yürüdüler ve bir cafeye girdiler. Kahve siparişlerini verdiler...
Clary: o boynundaki siyahlıkların ne olduğunu çok merak ediyorum.
Jace birşey demekte kararsızdı. Sonradan aklına birşey geldi Clary bir şekilde enstitü ye götürmeliydi belki Magnus,Alec,Isabelle,Simon,Lucian ona Clary nin hafızasını anılarını geri getirme konusunda yardım ederlerdi. Jace dalmış düşünürken...
Clary: Hey iyimisin?
Jace: Oh özür dilerim dalmışım.
Clary: Önemli değil :)
Jace: Burdan sonra seni biryere götürmek istiyorum senin için sorun olmazsa tabi.
Clary: Olmaz gidebiliriz. Nereye gidicez?
Jace: Gidince görürsün. Beğeniceğini umuyorum.
Clary: Peki :)
Kahvelerini içerler sessizce ve bakışarak. Jace hala şoktadır Clary şuan karşısında ona bakıyor konuşuyordu. Kahvelerini bitirdikten sonra kalktılar ve enstitü nün yolunu tuttular. Jace hem gergin hem heyecanlıydı. Bir süre sonra enstitü ye varmışlardı...
Clary: Burası neden bana bu kadar tanıdık geliyor! Sen burası o kadar tanıdık ki ama seni nerden tanıyorum burayı nerden biliyorum hatırlamıyorum!
İçeri girerler. Girdiklerinde herkes Clary e şaşkınlıkla bakar. Isabelle Jace ve Clary i görür...
Isabelle: Hoşgeldiniz
Der şaşkınlıkla...
Jace: Hoşbulduk. Clary sen biraz etrafı gez istersen benim Isabelle birşey sormam lazım hemen döneriz.
Clary: Olur.
Clary etrafı gezerken Jace ise Isabelle i kenara çekip...
Jace: Isabelle bugün nolduğunu sonra anlatıcam sana söz ama şuan bana yardımın lazım.
Isabelle: Peki ne yapmam gerekiyor?
Jace: Clary nin hafızasını geri getirmenin bir yolunu bulmalıyız Isabelle lütfen.
Isabelle: Araştırma yapmaya başlıyalım hemen. Ama sonra herşeyi anlatıcaksın bana!
Jace: Söz veriyorum!
Isabelle araştırmaya gider Jace ise Clary nin yanına döner...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...