Alec: Londra'dan haber geldi biraz önce. Birini yolluyorlar bize katılması için.
Fısıldaşmalar başlar acaba kim? kaç yaşında? neden geliyorki? Vanessa için bu durum azda olsa iyiydi yeni olmaktan bir nebzede olsa kurtulucaktı...
Alec: Kim olduğunu bilmiyorum. Yakında burda olucağını söylediler.
Herkes meraklıydı. Tamam yeni biri geliyordu ama kimdi? Herkes duyuru sonrası işlerinin başına döndü. Bir meraklı ve Izzy Alec'in yanına Vanessa ise Marcus'un yanına gitti...
Simon: Acaba kız mı?
Isabelle: SANANE! Kız olsa bile SANANE!
Izzy Simon'a öldürücü bakışlar atarken Alec ise gözlerini devirip koltuğuna oturdu...
Alec: Simon gelen kişiden sanane acaba. Eğer kardeşimi üzersen...
Simon: Tamam haklısınız sustum ama kötü bir amacım yoktu sadece kimin geleceğini merak etmiştim.
Isabelle Simon'nın yüzünün düştüğünü görünce üzüldü. Gidip ona sarıldı. Simon'da ona sarıldı. Alec ise onlara bakıp...
Alec: Çifte kumrular izninizle işlerim var!
Simon ve Izzy ordan çıktılar. Alec çalışmaya başladı. Vanessa ise bu sırada Marcus'un yanına gitti...
Marcus: Sonunda gelebildin. Gidiyoruz demi!?
Vanessa: Y-yani ben bilmiyorum...
Marcus: Neyi bilmiyorsun gidicekmiyiz diye soruyorum Vanessa?
Marcus Vanessa ya neyi anlamadığını anlamak istercesine bakıp dururken Jace ve Clary de Alec'in yanına gitti. Jace içeri girer girmez Alec'e sarıldı. Alec şaşırsada oda Jace sarıldı...
Jace: Ben gerçekten çok teşekkür ederim...
Alec: Ne için?!
Clary: Ona anlatmış olabilirim...
Jace: Marcusun burda kalmasına izin verdiğin için bu sayede Vanessa da burda kalabilecek. Gerçekten çok teşekkür ederim.
Alec: Normal biri burda kalamaz bunu biliyorsun ama son zamanda herşey o kadar değiştiki. Ayrıca sen kardeşini yeni buldun...
O sırada içeriye Isabelle girer...
Isabelle: Hem o bizimde kardeşimiz. Bizde onu tanımak istiyoruz...
Jace'in gözleri dolmuştu. Alec ve Isabelle sırayla sarılıp teşekkür etti. Clary'i öpüp hızlıca ordan çıktı. Vanessa'yı aramaya başladı aklına iki yer geldi ilki Raphael'in yanı ikincisi ise Marcus'un yanında olabileceğini düşündü. İkincinin daha mümkün olduğunu düşünüp oraya gitti. Gerçektende ordaydı bir süre kapıdan sessizce baktı...
Vanessa: B-bilmiyorum Marcus işte J-jace yani a-abim burda kalmamı istedi bende sensiz kalmıycağımı söyledim...
Marcus tam birşey diyecekken Jace içeri dalar...
Jace: Burda kalıyorsunuz ikinizde!
Vanessa-Marcus: NEE!! GERÇEKTEN Mİ?
Jace: Evet!
Vanessa koşup abisine sarıldı. Marcus ise şaşırmış bir şekilde donup kalmıştı.
Marcus: A-ama ailem eşyalarım!?
Jace: Bunu yarın konuşuruz Marcus olurmu?
Marcus başıyla onayladı. Jace ise kardeşine bakıp biraz ciddi biraz gülümseyen bir ifadeyle...
Jace: Bugünkü durumu bana açıklaman gerek minik.
Vanessa kıpkırmızı olmuştu. Bu sorunun geliceğini biliyordu tabi ama yinede utanmıştı. Marcus ise anlamaya çalışır gibi bir Vanessa'ya bir Jace bakıyordu.
Vanessa: A-abi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...