31. Bölüm • Raphael nerde?

33 3 0
                                    

Vanessa: Ne geldi enerji küpüm :)

Valeria: Birlikte mutfağa girip bir şeyler yapıcaz ve sonrasında senin odanda ya da benimkinde yiyip sohbet edicez hem belki bana çizimlerini gösterirsin :)

Vanessa: Kaçma şansım yok gibi görünüyor :)

Valeria: Aynen öyle 😌

Vanessa: Pekala pekala sana teslimim 😌

Valeria ellerini çırpıp zıpladı yerinde. İki kız mutfağa gidip yiyecek bir sürü şey yaptıktan sonra birbirlerine bakıp kahkaha atmaya başladılar.

Vanessa: Biraz abarttık sanırım 🤭

Valeria: Bencede 🤭 Olsun ama birazınıda burda bırakalım diğerleride yer 🤭

Yaptıklarının bir kısmını mutfakta masanın üstüne koyup bir kısmını ise tepsiye koyup mutfaktan çıktılar.Vanessa'nın odasına giderken...

Adrian: Oooo lezzetli görünüyor...🤤

Vanessa'nın elindeki tepsideki atıştırmalıklardan bir kaç tane alıp ağzına atıp...

Adrian: Ellerine sağlık küçük Herondale bunlar çok lezzetli olmuş 😌

Vanessa: Afiyet olsunda onları Valeria yaptı 🤭

Adrian: NEEE! 😳😒

Tepsiden bir peçete alıp ağzındakileri çıkarıp...

Adrian: Dikkat et de zehirlenme 😒

Vanessa Valeri'ya baktı. Valeria gözleri dolu bir şekilde elindeki tepsiyle ordan hızla uzaklaştı. Vanessa kaşları çatık bir şekilde Adrian'a dönüp...

Vanessa: O kızdan ne istiyorsun anlamıyorum ama bu kaba davranışlarını asla haketmiyor. Biraz nazik olsan gözlerine bakıp dinleyebilsen onu anlıycaksın...

Adrian elini tepsiye uzatmak için hamle yaptığında Vanessa onun eline vurup biraz yüksek bir tonda...

Vanessa: Madem bu kadar nefret ediyorsun ondan neden tekrar yemeye çalışıyorsun🤨🤨...

Adrian: Ben...

Vanessa: Sen ne... İkinizide yeni tanıyorum ama sana şunu diyebilirim Valeria çok iyi birisi ama sen onu tanımaya dahi çalışmıyorsun sadece sataşıyorsun kıza...

Sessizlik oldu kısa süreli...

Vanessa: Sana tavsiyem onu tanımayı denemen ya da ona bulaşma artık. Ona bir ters davranışını lafını duyarsam emin ol senin için hoş olmaz.🤨

Vanessa mutfağa gidip tüm yaptıklarını alıp kendi odasına gider.Valeria'yı orda bulmayı umarak. Kapıyı açınca rahat nefes alır...

Vanessa: Biliyormusun sen gidince biraz daha yemeye çalıştı 🤭

Valeria burnunu çekerek...

Valeria: Davranışları ve dedikleri öyle değildi ama 🥺

Vanessa Valeria'nın gidip yanına oturup ona sarılıp...

Vanessa: Dediklerini yaptıklarını takma lütfen hem gereken cevabı vermiş olabilirim ona ve hadi onları unutup güzel bir gün geçirelim🥺

Valeria olur anlamında kafasını salladı gülümseyerek. İki kız sohbete dalmışken kapı çalar...

Vanessa: Gel...

Kapı açılır...

Sebastian: Imm rahatsız ediyorum ama Alec Raphael'i arıyor...

Vanessa yutkunur omuz silker...

Sebastian: Cidden nerde o 😳

Valeria: Gitmiş...

Sebastian: NE! 😳

Vanessa: Raphael nerde bilmiyorum bilmeyide istemiyorum...

Sebastian: İyide...

Izzy gelir sessizce...

Izzy: Ne oluyor Raphael nerde...

Sebastian: Gitmiş...

Izzy: Neden nereye 😳

Vanessa: Bana onu sormayın artık lütfen nerde bilmiyorum sadece gitti...

Vanessa ağlayarak banyoya gidip kapıyı kapatır. Raphael gitmişti evet ama nereye...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin