10. Bölüm • Sıradan Bir Gün mü?

154 13 2
                                    

Not Clary nin gülümsemesine neden nolmuştu. Notta...

'Günaydın bayan herondale sizi özledim ve görmek için sabırsızlanıyorum'

Yazıyordu. Clary gülümsüyerek üstünü değiştirdi ve direk mutfağa gitti çünkü herkesin orda olduğundan emindi. Mutfağa girdiğinde tahmin ettiği gibi herkesi orda buldu.

Clary: Günaydın :)

Jace hızlı adımlarla Clary nin yanına gidip Clary nin yüzünü ellerinin arasına alıp dudağından öptü.

Jace: Günaydın Clary Herondale :)

Isabelle: Jace biraz yavaşmı gitsen acaba!?

Magnus: Ne yavaşı Izzy Jace evlenme teklif etti Clary de kabul etti bence Herondale oldu bile ;)

Sohbet ederek kahvaltılarını yaptılar. Sonrasında dağıldı hepsi. Simon ve Jace antreman yapıyor Isabelle ve Clary de onları izliyordu.

Isabelle: Gelinliğini bakmaya başlasak artık iyi olucak :)

Clary: Daha erken değilmi? Dün teklif etti...

Isabelle: Jace bu düğünü bile planlamıştır ve balayınıda :)

Clary: Yapmamıştır ya ...

Isabelle: O kadar emin olma Jace bu napıcağı belli olmaz...

Tam o sırada yanlarında Magnus belirir Clary ve Isabelle yerlerinden sıçrar...

Magnus: Korkmayın sadece benim :) ve Izzy haklı biscuit.

Clary: İyide daha dün teklif etti bu kadar çabuk plan yapmış olamaz...

Clary Jace baktı biran...

Magnus: Şeyyyyy!!!

Clary-Isabelle: Neyyyyy!!!!

Magnus: Jace e yardım etmiş olabilirim :)

Clary: Ne konuda!?

Isabelle: Ow anladım sanırım gerçekten de planlamış düğünü ve balayını ayrıca da Magnusta yardım etmiş.

Clary: NEEEE! Nasıl yani ne zamanki düğün?

Isabelle: Aynen ne zaman ona göre gelinlik bakalım Clarye.

Magnus: Kendis söylemek istedi biscuit sana o yüzden söyleyemem üzgünüm. Gelinlik bakmaya beni çağırmazsanız alınırım.

Clary: Tabikide çağırırız demi Izzy?

Isabelle: Tabikide çağırıcaz Magnus :)

Magnus: Görüşürüz kızlar haber bekliycem sizden :)

Magnus gitti kızlar ise konuşmaya devam etti...

Isabelle: Clary ?

Clary: Efendim Izzy!?

Isabelle: Hani senin hafızan silinmeden birkaç dakika önce sana benim parabataim olurmusun demiştim...

Clary: Evet bende seve seve olurum demiştim...

Isabelle: Bir ara o törenide yapsak sana uyarmı?

Clary: Tabikide uyar neden uymasın.

Clary ve Isabelle konuşup sevdikleri adamları izlerken Alec ise Raphael ve Magnusla birlikte konuşuyordu.

Alec: Senin için tehlike dolu şuan ortalık biliyorsun hele akşamları daha tehlike dolu.

Magnus: Düşmanın çok çıkmam lazım.

Raphael: Korkarak yaşayamam ama eninde sonunda çıkmam lazım hem birşey olursa sizi ararım hemen zaten yardım için.

Magnus içkisi elinde dolanmaya başlar Alec ise gözlerini devirip arkasına yaslanır...

Alec: Dikkatli ol sadece.

Raphael: Olucam merak etmeyin.

Akşam olmuştu artık Raphael hariç herkes yine mutfaktaydı....

Isabelle: Raphael nerde?

Magnus: Dışarı çıktı.

Jace: Neee! Bu saattemi onun için tehlikeli saatler.

Alec: Bizde anlattık.

Clary: Umarım birşey olmaz.

Simon: Bir süredir olay olmuyor farkındamısınız. Sıradan normal bir gün sanırım bugün olaysız :)))

Alec: Aman Simon o şom ağzını açma lütfen.

Isabelle: Sevgilimle düzgün konuş Alec!

Alec: Doğruyu söy...

Magnus: Hey tamam ama tartışmayalım lütfen.

Alec göz devirir. Yemek yedikten sonra herkes odasına dağıldı. Bir süre sonra Magnusun telefonu çaldı...

Magnus: Alo!

Raphael: Benim Raphael.

Magnus: İyimisin sorun nedir?

Alec işaretle Magnusa telefonu hoparlöre almasını söyler.

Raphael: İyiyim iyiyim şuan bir kitapçıdayım.

Alec: Neden aradın ozaman?

Raphael: Selam Alec birazdan bir ara sokağa giricem girdiğimde portal açarmısınız diyicektim.

Alec gözlerini devirir...

Magnus: Olur açarım. Ne zaman gidiceksin?

Raphael o anda kafasını kaldırır ve bir kızın ona baktığını görüp ona gülümser...

Magnus: Hey Raphael ne zaman gidersin?

Raphael: Hı pardon şimdi gidiyorum.

Raphael Magnusa adresi söyler...

Raphael: Tamam geld....

Magnus: Hey Raphael iyimisin? Raphael? Alo!

Raphael cevap vermez o ara sokakta geçmişte vampirken bile onu sevmeyen vampirlerle karşılaşır içlerinden biri anında Raphaeli yere yatırıp dövmeye başlar...

Alec oturduğu yerden kalkar. Birilerinin Raphaeli dövdüğünü anlarlar. Alec Magnusa bakar...

Alec: Portal Magnus hemen!

Magnus hemen portal açar Alec ordan geçip Raphaeli kurtarır. Tam gideceklerken Alec ilerde onları izleyen birilerinin olduğunu anlar koşarak oraya doğru ilerler stelini mührünün üstünden geçirerek görünür olur...

Arkalarından koşup yetişip onların enselerinden tutar...

Alec: Siz ikiniz benimle geliyorsunuz!!!!

Portala doğru ilerleyip portaldan geçip enstitüye gelirler...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin