Alec yanında iki kişi ile enstitüye girince Magnus şaşırır.
Magnus: Bunlarda kim?
Alec: Bende bilmiyorum bizi gözetliyorlardı ben farkedince kaçmaya çalıştılar bende yakaladım getirdim. Magnus sen onlar göz kulak olurmusun ben Raphaeli revire götürüp diğerlerini çağırıyım.
Magnus: Tabiki olurum. Gelin bakalım ikiniz bu tarafa.
Yeni ikili kenara geçer ve oturur ve fısıldaşmaya başlarlar. Alec ilk önce Raphaeli doktora bırakır sonra Jace in yanına gider. Kapıyı çalar...
Jace: Gir! Alec senmiydin bir sorun mu var?
Alec: Raphael biraz hırpalanmış halde doktora bıraktım onu...
Alec iç çeker...
Jace: Sanırım başka birşey daha olmuş!
Alec: Evet!
Jace: Anlatıcakmısın yoksa böyle bakışıcakmıyız?!
Alec göz devirir...
Alec: Anlatıcam ama diğerlerini toplamama yardım edermisin?!
Jace: Tabiki!
Alec ve Jace tek tek bütün herkesi toplayıp Magnusun yanına giderler.
Clary: Burda toplanma amacımız nedir?
Jacein kolları arasından konuşur Clary.
Magnus: Bende bilmiyorum biscuit tam olarak.
Alec odada bir ileri bir geri yürür durur. Bir süre yürüdükten sonra yeni ikiliye döner.
Alec: Siz ikiniz kimsiniz?
Cevap vermezler korkmuşlardır...
Alec: Siz ikiniz kimin için çalışıyorsunuz?
Alec: Sizi kim gönderdi?
Yeni ikili korkmuş bir şekilde birbirine sarılmıştır. Bunu gören Izzy...
Isabelle: Hey Alec biraz sakin ol korkutuyorsun onları. İzin ver ben deniyim.
Alec: İyi dene bakalım.
Alec kollarını göğüsünde birleştirip geri çekilir.
Isabelle yeni ikilinin önünde diz çöker ve sakin bir ses tonuyla...
Isabelle: Merhaba ben Isabelle sizin isimleriniz neler :)
Yeni ikiliden kız olan ağlamaklı olmuştur erkek olan bunu fark edince kıza daha sıkı sarılır...
Alec: Hıh bir bu eksikti.
Jace: Alec yapma ama korkmuş olması doğal...
Clary: Hiç tanımadıkları bir yer ve insanlar sonuçta!
Clary de Izzy nin yanına gidip yere diz çöker.
Clary: Merhaba bende Clary :)
Arkadan Jace gelir...
Jace: Bende Jace :)
Yeni çocuk yeni kıza bakar derin nefes alır...
Marcus: B-ben Marcus Baker b-bu da Vanessa Herondale.Herkes Herondale soyadını duyunca dönüp Jace bakarlar...
Jace: B-bir dk sen Herondale mi dedin?
Marcus: E-evet!
Uzun süre sessizlik olur kimse konuşmaz hareket etmez. Jace hepsinden çok şaşırmıştır Herondale mi o bir Herondale mi ama bu nasıl mümkün olabilirdi ki? Jace büyük annesini başkasının kontrolü altındayken öldürdüğünü hatırladı gözleri doldu. Jace Izzy ve Clarye başıyla kenara kaymalarını söyledi ve önlerine diz çöktü...
Jace: B-benimde soyadım Herondale.
Vanessa başını kaldırıp Jace bakar kendi gibi sarışın renkli gözlü biriydi benziyorlardı azda olsa ama bu nasıl mümkün olurduki.
Jace: Aileni anlatırmısın rica etsem isimlerini falan neler yaptıklarını?!
Vanessa: O-olur...
Jace meraklı gözlerle Vanessa ya bakıyordu. Vanessa ise Marcusun kolunu sıkı sıkı tutmuş Jace bakıyordu. Vanessa yutkundu ve anlatmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...