Kapıyı tekmeleyen kimdi?
Clary ve jace hasret giderirken dışarda neler oluyordu?Parti sonrası herkes dağılmıştı. Jace ve Clary hasret gidermekle meşguldü. Diğerleri ise kendi hallerindeydiler. Ama bilmedikleri birşey vardı...
Baş meleğe gittikleri ve Clary nin hafızasını geri istedikleri andan beri baş melek onları gözetliyordu ve bir planı vardı...
Planı Jonathanı dünya ya geri göndermek ve onları test etmekti. Sonunda planını devreye soktu ve Jonathanı dünya ya gönderdi...
Jace ve Clary uyuduktan sonra biri kapıyı tekmelemeye başladı...
Jace sinirle ve endişeyle kalkıp kapıyı açtı...
Jace: Simon!!!!
Simon nefes nefese ve çok telaşlıydı...
Simon: O burda...
Clary: Kim burda?!
Jace: Simon sakin ol noluyor bu telaş neden ve kim burda?!
Simon derin bir nefes aldı...
Simon: Jonathan burda ölmemiş!
Jace&Clary: NEEEEE!!!! Bu imkansız!!!
Clary: Ben onu öldürmüştüm!
Simon: Demekki ölmemiş...
Simon: Çabuk gelin!
Simon gider Clary ve Jace de hazırlanıp aşağı inerler...
Clary: Izzy noluyor!
Isabelle: O burda!
Jace: Nerde!
Isabelle: Enstitüde!
Hepsi telaşlıdır. Napıcaklarını konuşurlarken Clary ona bakan Jonathanı görür ve ona doğru ilerlemeye başlar...
Clary: SENİN BURDA NE İŞİN VAR? DAHA DOĞRUSU HAYATTA NE İŞİN VAR?...
Bağırarak söylediği için ordaki herkes dönüp onlara baktı...
Jonathan: Sakin ol...
Clary: SAKİN OLMAKMI!?
Jonathan Clary'i kolundan tutup bahçeye çıkardı. Diğerleride peşinden bahçeye çıktılar...
Jonathan: Beni sakince dinlersen anlatıcam ne olduğunu!
Clary iç çekerek başını peki anlamında salladı...
Jonathan: Öncelikle yaptığım kötü şeyler için özür dilerim senden...
Sessizlik oluştu herkes Jonathan ve Clary'i izliyor ve dinliyordu...
Jonathan: Benim yüzümden hafızanı kaybettin beni öldürdüğün için ...
Jonathan: Hafızanı geri almak için Lyn gölüne geldiniz ya baş melek sana hafızanı geri verdi...
Clary: E-evet...
Jonathan: Sonrasında hep sizi izledi ve beni yanına çağırdı beni tekrar dünya ya yolıycağını ve sizin vericeğiniz tepkileri görmek istedi...
Clary: NEEEEEE!!!
Orda bulunan herkes Clary gibi çok şaşırmıştı baş melek neden böyle birşey yapmıştı ki....
Jonathan: Beni dünyaya göndermeden önce benimle ilgili bazı şeyleri değiştiriceğini söyledi...
Clary: Ne gibi!?
Jonathan bir kaç adım geri gidip kanatlarını çıkartır...
Jonathan: Bunun gibi...
Clary dahil ordaki herkes şok olmuştur. Jonathan'nın kanatları ölmeden önceki gibi siyah değil beyazdır.
Clary: A-ama bu nasıl mümkün olabilir...
Jonathan: Bende bilmiyorum sadece baş melek bana bir şans tanıdı hakketmesemde...
Herkes şoktaydı uzun süren bir sessizlik oldu. Sessizliği bozan Jace oldu...
Jace: Bize kötülük yapmış olsanda herkes ikinci bir şansı hakeder ama bu şansı kötüye kullanırsan bu sefer ben seni öldürürüm!
Jonathan: T-teşekkür ederim...
Jace Jonathan'a elini uzattı. Jonathan şok olsada karşılık verdi oda elini uzattı el sıkıştılar...
Jace: Aramıza hoşgeldin
Jonathan: H-hoşbuldum...
Clary Jace den bu tepkiyi beklemiyordu çok şaşırmıştı. Calry Jonathan'a sarıldı...
Jonathan: B-ben gerçekten üzgünüm Clary sana layık bir kardeş olamadım ben...
Clary: Bunu düzeltmek için bir şansa sahipsin değilmi!? Önümüzde bunu telafi etmen için çok zaman var. Kardeşime yeniden kavuştuğum için mutluyum. Unutmadan Jace dediğinde ciddi yani şansını kötüye kullanırsan seni ...
Jonathan: Öldürür! Biliyorum :)
Herkes içeri girmişti ama herkes şoktaydı hala. Bu nasıl olabilirdi. Acaba tüm bu olanlar doğrumu yoksa kandırmacamıydı! Bunu zaman göstericekti.
Jonathan herkesten özür diledi. Güvenemeselerde bir şans tanıdı herkes. Bir süre sonra herkes odalarına çıktı. Sabah olduğunda başucunda not bulmuştu Clary. Notu alıp açtı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...