Gördükleri karşısında şaşırdı. Dondu kaldı. Simon arkasından gelip omzuna dokunana kadar karşısında duran Jace i farketmemişti. Jace ona gülümseyerek elini uzattı Clary de tuttu...
Jace: Hoşgeldin çok güzelsin :)
Dedi ve Clary kendi etrafında döndürdü...
Clary: T-teşekkür ederim...
Clary hala şoku atlatamamıştı hala etrafa bakıyordu ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Her yer okadar güzel süslenmiş ve hazırlanmıştı ki Clary neden bu kadar süslendiğine anlam veremiyordu. Kapı kapanma sesine irkilip arkasını döndü Clary kapıya baktı Simonı göremiyordu. Jace e döndü...
Clary: B-burası harika ...
Jace: Sen daha harikasın :)
Jace Clarye biraz daha yaklaşıp Clary nin belinden tutup dudağına bir öpücük kondurdu ve bir köşeyi işaret etti. Köşede bir sinema perdesi karşısında ikili koltuk vardı. Jace Clary nin elinden tuttup o köşeye götürdü Clary i...
Clary koltuğa oturdu ve Jace i izlemeye başladı naptığını izliyordu. Jace in burayı tek başına hazırlamış olması mümkün değildi belliydi bu. Kimden yardım almış olabileceğini düşünüyordu tabiki Magnustan yardım almıştı. Böyle işlerde Magnus baya iyiydi. Jace gelip Clary nin yanına oturdu...
Jace: Seninle normal bir gün geçirmek istedim. İblisler canavarlar olmadan normal bir gün...
Bir film açıldı perde de. Clary hem şaşkın hem de mutluydu ama yinede eksik yerler vardı cidden sadece normal birgün için mi gezmişti bugün Clary...
Bir süre sonra film bittiğinde Jace ayağa kalktı ayağa kalkar kalkmaz müzik çalmaya başladı Clary şaşırdı.
Jace Clarye elini uzattı...Jace: Dans edelim mi? :)
Clary gülümsüyerek elini uzatıp ayağa kalktı ve dans etmeye başladılar ama Clary etrafa bakınıyordu film biter bitmez müziğin başlaması ona tuhaf gelmişti ve birinin daha orda olup bu işleri hallettiğini düşündü...
Dans ederlerken Jace bi anda durdu bir kaç adım geri çekildi tam o sırada ışıklar kapandı. Jace tam bu anda yere diz çöktü cebinden kutuyu aldı. Bu sırada Clary karanlıktan hiçbirşey göremiyordu. Işıklar yeniden açıldı ve Clary karşısında diz çökmüş halde Jace i görünce donup kaldı...
Jace: Clary seninle birçok şey yaşadık ama seni ilk gördüğüm günden beri aklımdan çıkmıyorsun seni iki kere kaybettim ve üçüncü kez kaybetmeyi göze alamam...
Jace derin bir nefes aldı...
Jace: Clary Fray kalan ömrümüz boyunca ben gözümü açtığımda da kapadığımda da ilk ve son gördüğüm kişi sen ol istiyorum ömrümün geri kalanında seninle olmak her anımı her saniyemi seninle doldurmak istiyorum seni çok seviyorum Clary Fray. Kalan ömrümüz boyunca sana aşkla bakmaya her zaman elini tutucağıma asla bırakmıycağıma söz veriyorum. Benimle evlenirmisin?
Clary: E-evet!
Jace: Bak hemen cevap vermek zorunda değilsin yani hayır dersen...
Jace donup kalır...
Jace: Sen nededin?
Clary gülümseyerek...
Clary: Evet dedim :)
Jace: Anlama zorluğu çekiyorum şuan bidaha dermisi...
Clary Jace in yanına gidip onu tutup yerden kaldırdı.
Jace in yüzünü ellerinin arasına alarak ve gözlerine bakarak...Clary: EVET! Seninle evlenirim!
Dedi ve dudağına yapıştı. Bir süre öpüştükten sonra Jace Clary nin parmağına yüzüğü taktı. Clary ve jace sarılırken birden kapı açıldı...
Magnus: Ben size demiştim :)
Isabelle: Hey çifte kumrular :)
Clary: Siz nerden çıktınız :)
Simon: Biz hep bırdaydık :)
Alec: Tebrikler...
Jace-Clary: Teşekkür ederiz...
Bir süre orda oturup konuştuktan sonra enstitüsüye geri döndüler herkes odalarına dağıldı ama Claryi uyku tutmuyordu yüzüğüne bakıp duruyordu zorda olsa sonunda uyumuştu sabah kalktığında baş ucunda bir not buldu yine açtı okudu ve gülümsedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...