36. Bölüm • Gerçek Aşk...

24 2 0
                                    

Sessizlik oluştu. Herkes yavaş yavaş dağıldı. Adrian Valeria'nın elinden tutup...

Adrian: Mutfağa gidelim mi 🥺

Valeria biran ellerine baktı, sanki kalbi ağzından çıkıcakmış gibi oldu. Sürekli atıştığı bu çocuğa aşık mı olmuştu? Bu ne kadar mümkündü ki. Sürekli birbirleriyle atışan kavga eden bu iki kişi. Aralarında olan her neyse bunu zaman göstericekti. Adrian bir daha seslendi...

Adrian: V-Valeria iyi misin daldın...

Kız gözlerini ellerinden çekip oğlana baktı...

Valeria: İ-İyiyim...

Adrian: Kahve içicektik ama istersen dinlen...🥺

Valeria: İ-İçelim iyiyim...

İkili mutfağa gidip kahve yapıp otururlar kısa süren sessizlik sonrasında...

Valeria: Gizem çözüldü sayılır ne dersin...

Adrian: Aynen...

Yan yana oldukları her an atıştıkları için konuşucak bir şey bulamayıp sessizce kahvelerini yudumlarlar. Adrian fırsat buldukça yakalanmadığını düşünerek Valeria'ya bakıyordu gülümseyerek.

1 ay sonra...

Sebastian Valeria'nın yanına gider. Bu sırada Valeria mutfakta kendine sandviç yapıyordur...

Sebastian: Valeria konuşabilir miyiz yardımın lazım...🥺

Valeria: Tabi konuşalım da bir sorun mu var? İyi misin...🥺

Sebastian: İyiyim yani sadece heyecanlıyım ve korkuyorum 🥺

Valeria: Neden 🥺

Sebastian: Imm şey erken mi bilmiyorum ama ben Vanessa'ya çıkma teklifi etmek istiyorum ve kabul etmeyeceğinden korkuyorum... 🥺

Valeria gülümseyerek...

Valeria: Erken falan değil geç bile kaldın ve korkmana gerek yok sana bakışları kabul ediceğini açıkça söylüyor ve bence ondan sonra ona ilaç gibi geliceksin :)

Sebastian: Emin misin 🥺

Valeria: Hemde çok eminim :) Benim yapabileceğim bir şey var mı ne olursa :)

Sebastian: Magnusu ikan etmeme yardım etsen ama sanırım ilk önce aklımdaki planımı sana anlatsam iyi olur :)

Valeria: Dinliyorum :)

Sebastian aklındaki planını en ince ayrıntısına kadar Valeria'ya anlattı...

Sebastian: Ne düşünüyorsun... 🥺

Valeria: Çok romantik 🥺 Vanessa bayılıcak...

Valeria iç çeker...

Sebastian: Ne oldu... 🥺

Valeria: Birbirinize sahip olduğunuz için çok şanslısınız... keşke... keşke biride beni farketse...

Sebastian: Farkında olmadığını nerden biliyorsun :) Belki benim gibi korkuyordur ama ben sayende biraz cesaretlendim :)

Valeria: Neyse şimdi konu ben değilim kardeşimin kardeşlerimin mutluluğu :)

Sebastian: Söz veriyorum kardeşine iyi bakıcam ve teşekkür ederim :)

Valeria: Bakıcağına eminim hadi gidip Magnus ile konuşalım yarın sabah ben Vanessa'nın erkenden hazı olmasını sağlarım :)

Sebastian: Tekrar teşekkür ederim :)

Sebastian ve Valeria Magnus'un yanına gidip konuşurlar nedenini duyunca...

Magnus: Tamam yaparım :) Aşk için yapıyoruz sonuçta :) Erkenden burda olun dönüceğiniz zamanıda bana söyleyin ki sizi getirebileyim :)

Sebastian: Anlaştık teşekkürler tekrar :)

Magnus'un yanından çıkıp odalarına giderler. Ertesi sabah Valeria erkenden kalkıp Vanessa'nın odasına gider içeri girip dolabına yönelir...

Valeria: Immm bu olmaz... Bunu mu giysen acaba... Hmm ya bu... Yok yok bence kesin bunu giymelisin...

Vanessa mırıltısına gözlerini aralar...

Vanessa: Ria... Sabah sabah dolabımda ne işin var acaba...

Valeria: Hıh uykucu balım uyanmış :) Hadi kalk bakalım giyinmen lazım :)

Vanessa: Neden ve...

Saatine bakar...

Vanessa: Saat daha 6 bu saatte ne giyinmesi 😳

Valeria gidip yorganı açıp ellerini uzatır...

Valeria: Sonucunda mutlu olucaksın sana söz veriyorum hadi gel :) ve döndüğünde tüm her şeyi bilmek istiyorum :)

Vanessa ellerini tutup kalkar. Şaşkınca ona bakar...

Vanessa: Döndüğümde derken 😳

Valeria: Daha fazla soru yok hadi artık giyinmen lazım :)

Vanessa kaçışı olmadığını anlayıp kendini Valeria'nın ellerine bıraktı. Kısa süre sonra Vanessa hazırdı.

 Kısa süre sonra Vanessa hazırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok geçmeden kapı çaldı...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin