Vannesa gördüğü şey karşısında kıpkırmızı kesilmişti. Raphael ise sinirlenmiş ve Vanessa'nın gözlerini eliyle kapatmıştı. Aslında Raphael sinirlenmekten çok Vanessa'yı kıskanmış gibiydi.
Raphael: Üstüne birşey giymeye nedersin?
Dedi Raphael tek düze ve sert bir tonla.
Sebastian: Affedersiniz sizi görmedim.
Aceleyle üstüne tişörtünü geçirdi. Raphael tek eli ile Vanessa'nın gözlerini kapıyordu hala ama birşeyi farketmemişti. Vanessa gözleri kapatılınca istemsiz bir şekilde Raphael'in boşta olan elini tutmuştu sıkıca.
Sebastian: Ben sizi rahatsız etmiyim. Size afiyet olsun :)
Dedi ve ordan çıkarken Raphael'in kullağına "eline bak" dedi. Raphael anlamamış bir şekilde eline baktı. Gülümsedi. Vanessa'nın gözlerinden elini çekti ama diğer elini hareket ettirmeye niyeti yoktu.
Raphael: Şey ben üzgünüm biranda onu öyle ve senin de ona baktığını görünce seni kıskandım sanırım. 😕
Vanessa ellerini daha farketmemişti parmak ucunda kalkıp yanağına öpücük kondurdu sadece Raphael'in. Birlikte içeri girdiler. Vanessa ozaman farketti ellerini işte çoğunlukla kızararak ve hafif tebessüm ederek elini çekti.
Vanessa: B-ben kahvaltı hazırlıyım. P-pancake istermisin?
Raphael: Olur :)
Raphael sessizce "senin elinden zehir olsa yerim içerim" dedi. Vanessa bunu duydu ve tebessüm etti. Kahvaltılarını yaptıktan sonra tam mutfaktan çıkacakken Jace geldi.
Vanessa: Abi!
Jace ikisini yanyana görünce ikisini birden süzdü kardeşini paylaşmak istemediği belliydi.
Raphael: Ben gidiyim. Kahvaltıda bana eşlik ettiğin teşekkür ederim Vanessa :)
Raphael Vanessa'ya göz kırpıp gülümseyip gitti.
Jace: Eğitim zamanı.
Vanessa: A-abi valla sadece kahvaltı yaptık.
Jace önde hızlı adımlarla yürüyor Vannesa'da peşinden koşuyordu. Jace bir anda durdu.
Jace: Bak seni daha yeni buldum ve biriyle paylaşmaya ve seni kaybetmeye niyetim yok.
Vanessa hiçbir şey demeden abisine sarıldı. Bu ani sarılma Jace'i şaşırtsada oda Vanessa'ya sarıldı.
Vanessa: Abi beni kaybetmiyceksin söz veriyorum.
Jace: Bu sözünü unutmıycam :) hadi bakalım eğitime bugün geç bile kaldık.
Jace ve Vanessa eğitime başlarken. Izzy ve Clary Vanessa ve Raphael için kolları sıvamıştı. Vanessa'nın bütün günü eğitimle geçmişti odasına gidip duşa girdi. Duştan çıkar çıkmaz giyinip kendini yatağa attı ama unuttuğu bir şey vardı.
Vanessa kendi kendine "Aaa off nasıl unuttum ya Marcus'u çağırmalıyım hemen" dedi. Saatine baktı biraz daha vakit vardı. Hemen kalkıp Marcus'un odasına gitti.
Vanessa: Benimle gelirmisin hemen lütfen çabuk ama.
Vanessa Marcus'un konuşmasına fırsat vermeden kolundan tutarak kendi odasına sürükledi.
Vanessa: Sen burda otur kımıldama ben hemen gelicem.
Marcus: Nereye? Noluyor? Hey allahım gitti bile deli kız. Bekleyelim bakalım.
Marcus beklerken, Vanessa kızlara mesaj attı ve bahçeye çıktı. Bahçeye çıktığında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...