40. Bölüm • Neden Geldin?

29 3 0
                                    

Raphael: Korkutmak istemedim özür dilerim 🥺

Vanessa: S-Sorun yok...

Raphael: Sana dönüceğimi söylemiştim 🥺

Vanessa: Tehlike hala var? Neden geldin?

Raphael: Seni özledim...

Raphael Vanessa'ya sarılmak için hamle yapar ama Vanessa geri kaçar...

Vanessa: Bizden olmaz!

Raphael: Ama neden ne değişti...

Vanessa: Gittin diğerleri korkmazken sen korkup gittin ve ben artık...

Derin nefes alır...

Vanessa: Hayatımda başka biri var Raphael...

Raphael şok olmuş bir şekilde geri geri bir kaç adım atar...

Raphael: B-Ben... bilmiyordum ve sadece seni...

Vanessa: Geçmişi bıraksak... umarım mutlu olursun...

Raphael: B-Bu kişi kim peki... ve en azından arkadaş kalabilir miyiz...

Vanessa: Arkadaşlık için zamana ihtiyacımız var.. evet daha fazlası olmıyıcaz ama zamana bırakalım olur mu... o kişi...

Tam o anda Sebastian mutfağa girer Raphael'i farketmez gidip Vanessa'ya arkasından sarılıp boynundan öper koklayarak...

Sebastian: Parti için bişeyler sordu Alec sevgilim ve seni çok özledim :)

Vanessa belindeki kollarını okşar...

Vanessa: Bende seni çok özledim hayatım... Bak kim dönmüş...

Sebastian kafasını kaldırıp bakar. Raphael yutkunamaz bir anlığına...

Sebastian: R-Raphael...😳

Raphael: Tebrik ederim sizi ç-çok...

Sebastian: Teşekkür ederiz... sen ne zaman...

Raphael: Biraz önce... neyse umarım eski odam duruyordur ben gidip sizi rahat bırakıyım...

Raphael sessizce odasına gider. Sebastian Vanessa'yı kendine çevirip...

Sebastian: İyi misin aşkım 🥺 onu bir anda öyle görmek keşke yanında olsaydım 🥺

Vanessa: Sorun değil bitanem iyiyim. Sadece görmek garip geldi...

Derin nefes alır...

Vanessa: Hem sevgilin çok acıktı biran önce hazırlayıp yemezseniz seni yiyecek :)

Sebastian: Benide yiyebilir tabi ama hemen hazırlıyorum :) sen yeterki böyle gülümse bana 🥺

Vanessa yanağından öpüp gülümser. Sebastian hızla hazırlar...

Sebastian: Buyrun hanfendi :)

Vanessa gülümseyip oturup yemeye başlar, Sebastian yanına oturu oturmaz, yaptıklarından ona uzatır. Biran yedirmesini istemeyeceği fikrine kapılıp elini çeker. Sebastian gülümseyerek elini tutup elindeki lokmayı ağzına alır...

Sebastian: Sevgilimin elinden yemek gibisi yok :)

Boynundan öper koklayarak Vanessa kıkırdar. Yemekleri bitince mutfağı toplayıp ordan çıkarlar...

Vanessa: Hayatım ben bi Valeria'ya bakıcam :)

Sebastian: Tamam bitanem ben odamda olurum odana geçince haber istersen gelirim :)

Vanessa: Tamam sevgilim :)

Öpüşürler ve giderler. Vanessa Valeria'nın kapısını çalıp aralar...

Vanessa: Konuşabilir miyiz 🥺

Valeria: Tabi gel balım ne oldu 🥺

Vanessa içeri girip kapıyı kapatıp Valeria'nın yanına uzandı...

Vanessa: O dönmüş...

Valeria: Kim...

Vanessa: Raphael.. tek başıma mutfaktayken yanıma geldi sarılmaya çalıştı yeniden denemeyi istedi...

Valeria: NE!

Vanessa: Tabi sarılmasına izin vermedim ona her şeyi anlattım ve biz konuşurken Sebastian geldi...

Valeria: Ne oldu peki 🥺

Vanessa: Bişey olmadı aslında ama onu yeniden görmeyi düşünmüyordum ve bir anda karşıma çıkınca...

Valeria: Sen iyi misin peki balım 🥺

Vanessa: İyiyim sadece şaşırdım ve biraz tuhaf oldum...

Sessizlik olur...

Vanessa: İyi ki varsın 🥺 seninle konuşmak çok iyi geliyor 🥺

Valeria: Sende iyi ki varsın balım 🥺

3 gün sonra...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin