26. Bölüm • Açıklama!

80 4 0
                                    

(Gelenlerin kim olduğunu öğrenmek için diğer kitabımın son iki bölümüne bakın)
Magnus gelenlerle ilgilenip onlara yardım ettikten sonra herkes odalarına döndü. Vanessa düşüncelere dalmıştı evet Raphael ile sevgili olmuştu kırılmayı dahi göze alarak ama bunu abisine nasıl söyliycekti. Sonuçta abisi onu kıskanıyordu ve bir deMarcus vardı. Çok yakın dostlardı uzun süredir.

Ve ne Jace kardeşini ne de Marcus tek dostunu başka bir erkekle paylaşmaya hazır değildi. Ama Vanessa daha fazla uzamadan açıklamak istedi çünkü ne kadar zaman geçerse açıklamak biraz daha güç olucaktı hem de başkasından duymalarındansa ondan duymaları daha doğru olurdu.

Vanessa derin bir nefes aldı eline telefonunu alıp önce abisine sonra Marcus'a ve en sonda Raphael,e mesaj attıp bahçeye gelmelerini rica etti. Bahçeye gidip beklemeye başladı. Kısa süre içinde üçüde gelmişti.

Jace: İyimisin güzelim bir sorun mu var?

Vanessa: İyiyim abicim :)

Vanessa içinden 'Şuanlık iyiyimde ne olduğunu söyleyince iyi olucakmıyım acaba' .

Marcus: İyi olduğuna eminmisin V gergin gibisin!

Vanessa: İyiyim sadece size bir şey söylemek için çağırdım...

Vanessa gerilmişti Raphael'e baktı oda gergin görünüyordu. Derin nefes aldı Raphael'in yanına gidip elini tuttu...

Vanessa: B-biz sevgiliyiz...

Bir kaç dakika sessizlik oldu. Vanessa iyice gerilmişti. Tek istediği abisi ve dostundan bir tepkiydi olumsuz bile olsa. Sessizlik bozulmuştu.

Marcus: Sen ciddimisin! Bula bula bunu mu buldun!?

Vanessa: Ben senin sevgiline laf ediyormuyum acaba! Sadece size açıklamak istedim hepsi bu.

Jace Raphael'e yaklaşır...

Jace: Kardeşim seni seçtiyse seviyordur seni ama eğer onu üzersen seni üzerim Raphael!

Raphael: Onu üzmiyceğime yemin ederim Jace. Kardeşin benim için çok değerli.

Jace: Eğer seni üzerse ...

Vanessa: Eğer beni üzerse sana gelicem abi söz veriyorum.

Vanessa rahatlamıştı ama birazda olsa Marcus'a kırılmıştı. Kimi seçerse seçsin onun yanında olucağını düşünüyordu. Jace ikisinide tebrik edip içeri geçti. Marcus Vanessa'ya yaklaşıp...

Marcus: Öyle demek istemedim özür dilerim. Ben sadece senin mutlu olmanı istiyorum :(

Vanessa: Ben onunla mutluyum. Bugüne kadar herşeyden kaçtım. Belki beni üzücek belki canımı yakıcak ama aşkı tatmak istiyorum. Eğer üzersede tek dostumun omzunda ağlamak istiyorum.

Marcus: Her zaman burdayım bunu biliyorsun...

Vanessa: Biliyorum. Lütfen benim için mutlu ol olurmu?

Marcus Vanessa'ya sarıldı sonrasında içeri döndü. Aşıklar başbaşa kalmıştı sonunda. Raphael Vanessa'nın ellerini tuttu.

Raphael: Ne yapmak istersin sevgilim ? :)

Vanessa: Bilmemki...

Raphael: Yapmayı sevdiğin bir şey söyle yani buraya gelmeden önce neler yapardın severdin?

Vanessa: Hmm... Patlamış mısır ve...

Raphael: Film :). Olur sevgilim ozaman ilk önce mutfağa gidip mısır patlatalım sonra benim ya da senin odanda film izleriz.

Vanessa olur anlamında gülümseyerek başını salladı.  Mutfağa gidip önce mısır patlatılar sonrasında Vanessa'nın odasına geçtiler. Vanessa filmlere bakarken Raphael tişörtünü çıkartıp yatağa oturmuş mısır yemeye başlamıştı bile. Vanessa yatağa doğru dönüp Raphael'i öyle görünce kızardı.

Raphael: Sıcak olduğu için çıkarmıştım ama istersen giyebilirim tişörtümü :)

Vanessa: S-sen bilirsin 😳

Raphael: Peki giydim tamam :). Gel hadi :).

Vanessa kızarmış halde yatağa Raphael'in yanına oturdu. Filmi açıp izlemeye başladılar bir kaç dakika sonra Vanessa Raphael'in kolunun altına girmiş başını göğüsüne koymuştu. Filmin yarısı henüz olmuşken Vanessa uyumuştu bile ve Raphael bunu görüp gülümsedi oda uyuya kaldı.

Sabah Vanessa'nın odasının kapısı açıldı ama bu durumdan yeni çiftimiz habersiz bir şekilde uyumaya devam ediyorlardı.

Jace: Tamam sevgilisi olabilir ama ilk günden sarmaş dolaş uyumak zorunda değiller 🙄

Clary: Hadi ama kızı biraz rahat bırak sadece uyuyorlar.

Jace: Ayrı yataklarda uyuyabilirler 🙄

Clary: Hadi ama Jace uzatma. Onlar sevgili hem bizde senle aynı yatakta yattık bu şekilde...

O sırada içeri Marcus girer.

Marcus: Bunların hali ne böyle 🙄

Clary: Ah hadi ama sende mi? Ciddimisiniz siz?! 🤦🏻‍♀️

Marcus: Bu şekilde uyum...

Clary: YETER! Siz ikinizde dışarı.

Jace ve Marcus Clary'e baka kaldılar...

Clary: HEMEN! 🤨

Arkalarından Clary'de çıktı odadan sessizce kapıyı kapadı. O an ordan geçen Izzy tartıştıklarını görünce yanlarına gitti.

Izzy: Sorun nedir?

Clary: Bu ikisi Vanessa'yı kıskanıyor.

Izzy: Neden?

Clary: Raphael ile sarmaş dolaş uyuduğu için. Jace sabah antreman yapmak için kardeşini uyandırmak istedi fakat onları öyle görünce çıldırdı.

Izzy: NEE! Ciddimisiniz siz! 🤦🏻‍♀️

Jace: Kardeşimi kıskanmam bence çok normal.

Izzy: Kıskanman tabikide normal ama abartmadan kıskan lütfen.

Onlar tartışırken Vanessa ve Raphael seslere uyanıp kapıyı açarlar. Jace içeri daldı...

Vanessa: Sorun nedir?

Jace-Marcus: Sorun şu ki ....

Clary ve Izzy Jace ve Marcus'un ağızlarını elleri ile kapattıp onları susturdular. Jace Clary'nin elinden kurtulup...

Jace: Neden senin yatağında uyuyor? 🙄

Vanessa: N-ne!? 😳

Clary: Tatlım abin seni antreman için uyandırmaya geldi ve sizi birlikte uyurken görünce kıskandı.

Marcus: Boncodo kondo odoso yokmo?!

Hepsi Marcus'a baktı anlamsız bir şekilde. Marcus Izzy'nin elini ağzından çekti ve tekrarladı...

Marcus: Kendi odası yokmu?

Vanessa derin nefes aldı...

Vanessa: Ben size laf ediyormuyum acaba! Abicim buraya geldiğim ilk günlerde kaç defa odana geldim geceleri ama her seferinde Clary ile sarmaş dolaş yatıyordun. Bunu asla nodon sonon yotoğondo oyoyor şeklinde sana söylemedim.

Clary: 😳

Vanessa: Lütfen üstüne alınma Clary seni seviyorum. Hele sen Marcus sana noluyor acaba...

Tam o anda Michelle geldi koşarak ve nefes nefese...

Michelle: Her yerde sizi aradım. Alec herkesi bahçeye istiyor.

Hızlı adımlarla bahçeye çıktılar. Alec neden çağırmıştı onları? Herkes merakla Alec'in konuşmasını bekliyordu.

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin