Dördüde merakla Maria'ya bakıyordu...
Maria: Sen doğduktan sonra aslında her şey başladı annenlerin bile bilmediği anlayamadığı bir şey vardı...
Derin nefes aldı Maria ve fısıldayarak devam etti...
Maria: Bizden bile yardım istediler ne olduğunu anlamak için ve tek bildiğimiz abinle senin kanın birleşirse çok güçlü bir ilaca dönüştüğü...
Vanessa: Ama ne için ilaç ne var kanımızda?
Maria: Bizim tek bildiğimiz bu. Sonrasında ise annenler sizi ayırdı ve bu konuyu araştırmak için uzaklaştılar geriside malum. Bizle kalmanızı önerdik ama annen bizide tehlikeye atıcağını düşündü...
Maria anlatırken Vanessa düşüncelerinde kaybolmuştu. Ailesi ile ilgili bir şeyler öğrenmişti evet ama hala kafasında çok soru işareti vardı. Neden onlar? Kanlarında ne vardıda bu kadar önemliydi? Kim istiyordu kanlarını? Ailesi bir sonuca ulaşmış mıydı? En azından bir ipucuna... sanki bir bilinmezliğin içinde yüzüyordu. Ailesi onları korumak için ölmüştü, peki ya şimdi onları korumak isteyenlerede bir şey olursa ya onlarıda kaybederse. Bir an için Valeria'ya baktı sessizce onsuz kalma düşüncesi bile korkunçtu. Tüm bunlar yaşanmasaydı normal olsalardı abisiyle ailesi yanlarında olsaydı belkide Valeria ile küçüklükten beri birlikte olucaklardı. Sırayla herkesi düşündü onlardan uzak durmak onları korurdu evet ama bu hayatını dahada zorlaştırır ve çekilmez yapardı. Vanessa'nın bakışlarından anlamış olmalı ki onu düşüncelerinden çıkarttı ona sıkıca sarılıp...
Valeria: Heyy o düşündüğün asla olmıyacak 🥺
Vanessa kardeşine sıkıca sarılıp...
Vanessa: Nasıl anladın bilmiyorum ama ben yapamam asla 🥺
Valeria: Söz mü 🥺
Vanessa: Söz tabi 🥺
İki kardeş birbirine sarılırken Maria ikisine bakıp gülümsedi ellerini tutup onlara baktı...
Maria: Tüm bunlar olmasaydı sizi birlikte büyütücektik 🥺
Valeria: Sonuçta geçte olsa kavuştuk ama 🥺
Vanessa: Aynen öyle 🥺
Maria: Ben sizi rahat bırakayım ama bir sorunuz olursa burdayım ve ayrıca her türlü desteğe yardıma varız ne zaman isterseniz 🥺
Kızlar teşekkür eden gözlerle Maria'ya baktılar. Maria gittikten sonra Vanessa öğrendikleri ile dolu düşüncelerle kalakaldı. Valeria, Sebastian, Adrian'a baktı bir an onların dışında abisi vardı ve daha bir sürü sevdiği vardı, hepside onun yüzünden tehlikedeydi. Onları korumak için her şeyi yapardı ama onlardan uzak durmak dışında. Vanessa kardeşine bir kere daha sıkıca sarıldı.
Vanessa: Ne yapmak istersin güzelim söyle hadi :)
Valeria: Sen siz ne isterseniz kafan dağılsın seninde biraz 🥺
Vanessa: Buraya senin kafanı dağıtmak için geldik güzelim sen ne istersen onu yaparız biz 🥺
Valeria: Emin misiniz 🥺
Vanessa: Eminiz tabi 🥺
Adrian&Sebastian: Eminiz 🥺
Valeria: Peki o zaman size idrisi gezdiriyim ilk önce sonrasına bakarız olur mu 🥺
Üçüde başlarını olur anlamında salladılar. Birlikte odalarına gidip hazırlanıp enstitüden çıktılar. Valeria anlatarak onları gezdirirken...
Vanessa: Nasıl tanıştınız neden itiraf etmeniz bu kadar uzun sürdü aşkınızı anlatın bakalım 😌
Dedi Valeria ve Adrian'a bakarak. İki aşık bakışıp gülümsediler.
Valeria: Anlatalım tabi 🤭
Adrian: Sen başla bitanem 😌
Valeria kıkırdadı sevdiği adamın yanağına kocaman bir öpücük kondurdu yürürken bir yandanda anlatmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...