Alec kolunu sıyırdı ve cebinden çıkardığı stellini kolundaki mührüne sürdü. Herkes ne yapmaya çalıştığına ne deniycek diye Alece bakıyordu. En çok merak edenler Vanessa ve Marcustu.
Jace: Eee Alec bundaki amacın ne?
Alec: Birazdan anlıycaksınız!
Alec Vanessaya baktı ona doğru yürüdü. Marcus ise sadece ağzı açık bakıyordu...
Marcus: O-o nereye gitti!
Vanessa: Nasıl nereye gitti Marcus burda işte karşımda.
Marcus: Hayır değil. Burda olsa benimde görmem gerekmezmi?!
Herkes şaşırmıştı. Hepsi birden Vanessa ve Marcus hariç Clary ve Simona baktılar.
Magnus: Dejavu oldu sanki :)
Dedi içkisini yudumlarken.
Isabelle: Sanki biraz az kalır Magnus:)
Clary Simona baktı ikiside birbirine gülümsedi. Eskiden onlarda bu haldeydi en iyi iki dost biri gölge avcılarınıı görmüş diğeri ise ona inanmamıştı. Sonrasında ise ikisininde hayatları değişmişti ama arkadaşlıkları aralarındaki bağ her zaman aynı kalmıştı. Bu ikiliyede böyle olucaktı. Vanessa nın bir abisi olduğu ortaya çıktı ve Vanessa şuan ki hali Clarynin ilk zamanlardaki haliydi...
Jace: Kesinlikle bir dejavu :)
Alec daha fazla uzatmadı kolundaki mührünün üstünden tekrar steliyle geçti...
Marcus: B-bu n-nasıl m-müm....
Marcus bayıldı. Bütün bu olanlar ona biraz fazla gelmişti. Buraya gelmeleri, Alecin ordayken bi anda ortadan kaybolup geri gelmesi...
Vanessa: M-maarcus uyan lütfen :(
Jace Marcusu yerden kaldırıp kucağına alıp kendi odasına götürür ve yatağına yatırır. Jace tam gidicekken Vanessa Jacein elini tutar...
Vanessa: Ş-şey b-burda k-kalabilirmisin. L-lütfen.
Jace: Kalırım :)
Jace in kocaman gülümsemesi Vanessaya cesaret vermişti...
Vanessa: B-bana anlatırmısın herşeyi lütfen tüm bu olanlar ne burası neresi? Bu kişiler kim? Biz gerçekten kardeşmiyiz bu nasıl mümükün olabilir?...
Jace: Anlatırım tamam :)
Jace biraz tedirgindi büyük annesini onun öldürdüğünü duyunca nediyceğini bilemiyordu ne tepki vericeğini. Sadece ona inanmasını umuyordu. Derin nefes alıp anlatma sırası Jaceteydi. Jace derin nefes aldı ve başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasiClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...