Alec tüm bakışları üstünde hissediyordu. Yüksek ve ciddi bir tonla konuşmaya başladı.
Alec: Biraz önce bir telefon aldım Paris'teki enstitü bize iki kişi yollamış varmak üzerelermiş. Onları karşılıycaz.
Herkes fısır fısır konuşmaya başladı. Yeniden birileri geliyordu. Kısa süre içersinde araba kapıya yanaştı, kapıları açıldı. Bir kız bir erkek indi arabadan tartışıyorlardı. Alec onlara doğru ilereyip...
Alec: Hoşgeldiniz ben Alec Lightwood.
Elini uzattı onlara. Kız yanındaki çocuğa...
Kız: Ahh ne kadarda kabasın.
Diyip gözlerini devirdikten sonra Alec'e dönüp elini sıkarak...
Valeria: Hoşbuldum efendim bende Valeria Johansson :)
Adrian: Bende Adrian Parker.
Alec'in elini sıkar. Valeria'ya dönüp...
Adrian: Bana kabasın diyene bak adama efendim diyorsun bizle yaşıt baksana.
Valeria: Hahaha cidden bilmiyorsun değilmi.
Adrian: Neyi bilmiyormuşum ben çok bilmiş kişi.
Alec kollarını göğüsünde birleştirmiş ikisini izliyor bir yandanda göz deviriryordu.
Valeria: Bizle yaşıt dediğin kişi buranın başı aptal 😂.
Adrian donup kaldı.
Valeria: Ne oldu sustun kaldın 😂. Bide bana çok bilmiş diyordun.
Alec içinden "Şahane bir bu eksikti uğraşıcak iki çocuk 🙄" dedi.
Valeria: Ah efendim özür dilerim siz bu salağın kusuruna bakmayın lütfen.
Alec: Sizi ailemle tanıştırıyım. Kız kardeşlerim Izzy,Clary,Vanessa. Erkek kardeşlerim Jace, Simon,Marcus,Raphael. Kocam Magnus. Dostlarım Michelle, Sebastian, Jonathan... Diğerleride dostlarımız.
Hepsi el sıkıştılar yeni gelenlerle. Clary ve Vanessa duygulanmışlardı Alec'in onlar için kardeşim demesine. Alec herkese işlerinin başına dönebileceklerini söyledi. İçeri girdiklerinde Raphael Vanessa'yı tam öpücekken...
Jace: Hey Vanessa antreman yapmamız lazım hadi!
Vanessa: Tamam abi geliyorum...
Vanessa Raphael'e üzgünüm diyip yanağından öpüp abisinin yanına koştu. Raphael içinden "Gerçekten zamanlaman harika Jace" diye söylendi. Herkes işinin başına dönmüştü. Bir süre sonra. Yeni gelen ikili ise antreman yapmaktan çok tartışıp kavga ediyorlardı.
Adrian: Tanrı aşkına sen hayatında hiç iblis öldürdün mü?
Valeria: Evet öldürdüm ve senden daha fazla öldürmüş bile olabilirim.
Adrian: Ahhh hadi ama uydurma sen mi benden daha çok iblis öldürdün hahahahahah güldürme beni.
Valeria: Evet öldürdüm ve senden daha iyiyim her konuda...
Adrian: Görelim bakalım kim daha iyi...
Adrian Valeria'ya saldırdı fakat Valeria onu tek hamlede çok çaba sarfetmeden yere serdi.
Valeria: Cevabını aldığını umuyorum :)
Valeria gülümseyerek duş almaya odasına gitti. Adrian ise hem şaşkın hemde sinirli bir şekilde kalkıp bahçeye çıktı. Bu sırada Vanessa ve Jace antremanı bitirmişlerdi. Vanessa abisine dönüp...
Vanessa: Abicim...
Jace: Efendim güzelim...
Jace'in aklına sabahki olay geldi ve birazda olsa kardeşinin haklı olduğunu düşündü...
Jace: Bak ben sabahki olan şey için özür dilerim ama benide anla lütfen...
Vanessa: Önemli değil abicim. Anlıyorum merak etme...
Jace: Şu sabah dediklerinde ciddimiydin hani ilk geldiğin zamanlarda geceleri odama gelmen...
Vanessa: Şey e-evet ciddiydim. Sonuçta o zamanlar bir abim olduğunu yeni öğrenmiştim ve bana yabancı gelen bir yerdeydim. Hem seni tanımak hemde...
Jace: Hemde ne?
Vanessa: Hemde şeyy benim hep bir hayalim vardı abim olsa ona sarılıp uyusam diye artık bir abim olduğunu öğrenince belki dedim gerçek olur...
Jace kardeşine sarıldı. Böyle bir şey duymayı beklemiyordu. Üzerinden zaman geçsede birbirlerini bulmak onlar için hala yeniydi.
Jace: Bu gece gerçekleştirelim o zaman bu hayalini :)
Vanessa: G-gerçekten mi?
Jace: Evet :). Bak geçmişimizi silemeyiz değiştiremeyiz ama senin varlığından ve kardeşim olduğundan haberim olsaydı seni daha önceden bulmak için her şeyi yapardım. Ama bundan sonra beraberiz artık ve geçmişi unutup kendimize yeni anılar yaratalım.
Vanessa gülümsedi ve abisinin boynuna atladı. Odaya duş almaya giderlerken. Vanessa Jace'e dönüp...
Vanessa: Abicim benim için Raphael'e bir şans versen. En azından tanımayı dene gerçekten dene ama...
Jace: Peki senin için deniycem. Akşam görüşürüz :)
Akşam olduğunda Vanessa abisiyle birlikte uzanmış sohbet ediyordu. Biraz sonra olacaklardan habersizdi herkes tüm enstitü.
Bir anda bahçede kopan gürültüyle herkes yerinden sıçradı ve bahçeye koştular. Hepsi savaşmaya hazır haldeydi.
Alec: Herkes tetikte olsun!
Jace: İblis olucağını sanmıyorum...
Valeria: Aşağı dünyalı olabilir.
Adrian: Bayan çok bilmiş konuştu yine 🙄.
Hızlı bir gölge Adrian'nın üstüne gelmeye başladığında. Valeria harekete geçip kılıcıyla onu yok etti.
Valeria: Çok bilmiş kimmiş gördük. İyimisin?
Adrian: İ-iyiyim...
Alec: Vampirler! Ama neden geldiler?!
Jace: Simon bir bilgin var mı?
Simon: Hayır yok. Bende şaşkınım acaba neden burdalar...
Vanessa farkında değildi fakat bir vampir ona doğru koşuyordu...
Simon: JACE VANESSA DİKKAT ET...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...