43.Bölüm • Kavga

28 3 2
                                    

Valeria: HEY SİZ! 😤

Q: Ne var ne istiyorsun 😏

Adrian: Kardeşim hakkında ileri geri konuşmuşsunuz 😤

W: Ay yazık duyup size mi yetiştirdi 🤣

Valeria: DÜZGÜN KONUŞ 😤

X: Konuşmazsak ne olur nasıl susturucaksın 😏

Valeria Adrian'a bakıp...

Valeria: Ben bunları döverim 🙄

Adrian: Seve seve yardım ederim 😏

Y: Bunlar yürek yemiş anlaşılan 😏

Valeria ve Adrian daha fazla kendilerini tutamaz ve o gruba dalarlar. İki sevgili kardeşleri için kavga ederken, partideki herkes onları izlemeye başladı. Jace ve Alec yanlarına gidip...

Jace: Hey ne oluyor burda!

Alec: Biriniz hemen ne olduğunu anlatsın 🤨

Q: Vanessa hakkında söylediklerimizi duyup gidip bu pisikopatlara yetiştirmiş 😏

Jace: Kardeşlerim hakkında düzgün konuşun 😤

Alec: Hoş şeyler söylemediğiniz belli yoksa Valeria ve Adrian size sataşmazdı 🤨

X: Neden onları koruyorsun ki Alec kötü bir şey demedik 🤨

Adrian Alec ve Jace'e dönüp Vanessa'nın onlara anlattıklarını anlattı. Jace öfke dolu bakışlarla onlara bakarken, Alec kollarını göğüsünde birleştirip hepsine bakarak.

Alec: Ya kendiniz gidip kendinize yeni yer bulup gidersiniz ya da ben sizi yollamasını bilirim. 🤨

Valeria: B-Biz mi... 😳

Adrian: A-Ama...

Jace onlara susmalarını işaret etti sessizce. Alec sorunun asıl nedeni olan gruba dönüp...

Alec: Sizi enstitümde istemiyorum ya yer bulup gidin ya da ben size bulurum. Adrian ve Valeria arkadaşlara kapıyı gösterirsiniz.

Adrian ve Valeria bakışıp sırıttılar, diğerleri ise tek kelime edemeden önlerine bakıp çıkıp gitiler. Bu sırada Raphael, Vanessa'nın yanına gidip...

Raphael: Şeyy... ben özür dilerim sanırım hiç gitmemeliydim o zaman belki bunları duymak zorunda kalmazdın ve belkide şu an...

Vanessa derin nefes alıp bir an ona bakıp bakışlarını kaçırdı...

Vanessa: Ama gittin! Sana gitme dememe rağmen gittin. Ben şu an konuşmak istemiyorum!

Raphael: Ama...

Sebastian: Raphael lütfen yeter! Sevgilim konuşmak istemediğini söyledi!

Raphael peki dercesine kafasını sallayıp bahçeye çıktı, bu sırada Jace kardeşinin yanına gelip ona sıkıca sarıldı...

Jace: Neden duyar duymaz bana gelmedin güzelim 🥺

Vanessa: Ben kimsenin keyfini kaçırmak istemedim abicim sadece bahçeye çıktım hava alıp dönerim diye düşündüm ama sevgilim Valeria ve Adrian peşimden gelip çok ısrar edince anlattım 🥺

Vanessa abisine oda kardeşine sıkıca sarıldı sadece. Bu sırada Alec Valeria ve Adrian'ı kenara çekmişti.

Adrian: Gerçekten amacımız kavga çıkartmak değildi...

Alec: Bunun farkındayım ve neden yaptığınızında...

Fısıltıyla ekledi...

Alec: Sadece bir daha dikkatli olun ve kavga başlatmadan önce bana gelin yoksa sizi koruyamam ve kardeşlerimi burdan gönderemem bunu bana yaptırmayın 😉

Alec ikisininde omuzlarını sıkıp ordan uzaklaşırken Valeria ve Adrian birbirlerine baktılar şaşkınca. Kardeşim mi demişti onlar için doğru mu duymuşlardı? Bu enstitü onlara gerçekten iyi gelmişti ve diğerlerinden farklıydı aile olmuşlardı burda ve eskiden durmadan atışan ikili aslında aşık olduklarını itiraf etmişlerdi. Peki ya bundan sonra ne olucak? Olaylar ne yönde ilerliyecek? Raphael hala Vanessa'yı mı bekliyecek, yoksa partideki kız ile bir şeyler mi olucak? Ama her şeyden en önemlisi hala çözmeleri gereken önemli olan durumu nasıl çözüceklerdi...

Kanları önemli olan bu iki kardeş ve kanlarını isteyen o kişi... peki o kişi gerçekten Camille mi? Yoksa hatırlamadıkları başka gizemli biri mi? O kimse bunu artık yakın zamanda çözmeleri lazımdı. Parti bittiğinde herkes odalarına çekildi fakat Valeria uyuyamadı. Güzel esmer kalkıp bahçeye çıktı. Kollarını göğüsünde birleştirmiş yürürken akşamı düşünüyordu. Çok geçmeden kendi kendine gülümsemeye başladığını farketti. Gerçekten burası ona iyi gelmişti hemde çok iyi. İlk başlarda nasıl olucak diye düşünsede, burası ona kız kardeş ve abi vermişti. Kendi kendine düşüncelere dalmış gülümserken bir ses onun düşüncelerinden çıkarttı...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin