42. Bölüm • Fısıltılar

40 3 0
                                    

Parti devam ederken Valeria lavaboya, Sebastian ve Adrian ise içecek bir şeyler almaya gider. Vanessa dönmelerini beklerken bir süre sonra kulağına bazı fısıltılar gelmeye başlar...

X: Görünüşe bakılırsa onu çabuk unutmuşa benziyor :)

W: Kızında pek umrunda değil gibi :)

P: Peki şu an konuştuğu kız kim acaba?

T: Simon'nın kız kardeşi diye duydum...

Yanlarına biri gelir...

Y: Kimden bahsediyorsunuz?

W: Tabiki Raphael'den...

P: Vanessa'ya yazık oldu kıskanıyor mudur acaba :)

Y: Şu an Sebastian ile çıkıyor pek kıskandığını sanmam :)

X: Bence kız sorunlu o da bırakır onu görürsünüz kıza erkek dayanmıyor :)

Q: Kız cidden problemli :)

Hepsi birden kahkaha atarlar. Vanessa duydukları karşısında şaşırır gözleri dolar olduğu yerde dört döner bir an Raphaeli görür bir kızla konuşuyordur. Gözlerini silerek ordan koşarak dışarı çıkar. Adrian biran arkasını döner Vanessa'yı koşarak çıktığını görünce...

Adrian: Seb Vanessa iyi değil sanırım koşarak çıktığını gördüm 😳

Sebastian: NE! 😳

İçecekleri almadan ikili koşarak dışarı çıkarken Valeria ile karşılaşırlar...

Valeria: Hey bu acele nedir nereye :)

Sebastian: Adrian Vanessa'nın koşarak çıktığını görmüş ona bakmaya gidiyoruz...

Valeria: NE! 🥺

Üçü birlikte koşarlar dışarı bakınmaya başlarlar, bulduklarında Vanessa bir banka oturmuş kollarını göğüsünde birleştirmiş ağlıyordur. Yanına giderler Sebastian bir yanına diğer yanına Adrian oturur, Valeria'da önünde diz çöker.

Sebastian: Sevgilim iyimisin 🥺

Valeria: Ne oluyorsa bize söyleyebilirsin sisy 🥺

Adrian: Her zaman yanındayız 🥺

Sebastian Vanessa'nın çenesinden tutup ona bakmasını sağlar, gözlerini silip dudağına öpücük kondurur. Yüzünü ellerinin arasına alır üşüdüğünü fark eder, çıkartıp ceketini sırtına koyup onu kucağına alır küçük bebek gibi...

Sebastian: Ne oldu bitanem seni ne kim ağlattı... 🥺 Eğer oysa...

Vanessa burnunu çekerek...

Vanessa: O-O değil...

Valeria: Ne o zaman güzelim 🥺

Adrian: Veya kim söyle bize 🥺

Vanessa derin nefes alıp duyduğu fısıltıları anlatır her kelimesini ağlayarak...

Valeria&Adrian&Sebastian: NE! 😳

Adrian: Kim o p.çler 😤

Valeria: Göster bana o şerefsizleri hemen😤

Sebastian Vanessa'nın yüzünü ellerinin arasına alır sinirine hakim olmaya çalışarak...

Sebastian: Dediklerinin hiç bir kelimesi doğru değil ve ben seni bırakmıycam sana söz veriyorum lütfen 🥺

Vanessa Sebastian'nın boynuna sıkıca sarılır...

Vanessa: Sizide meraklandırdım özür dilerim 🥺

Sebastian saçlarından öpüp...

Sebastian: Sorun değil güzelim sen iyi ol sadece 🥺

Valeria: Sen sakinleştiysen içeri girelimde göster bize onları. Kardeşim hakkında böyle konuşmak neymiş göstereyim 😤

Vanessa: Yapma desemde yapıcaksın demi 🥺

Valeria: Tabikide yapıcam kardeşimin hakkında kimse böyle konuşamaz.

Adrian: Sevgilimin arkasındayım valla seve seve yardım ederim.

Vanessa ikisine bakıp gülümser. İçeri geçerler Vanessa onlara kim olduklarını gösterir. Valeria ve Adrian giderler, Sebastian'da gidicekken Vanessa elinden tutup onu durdurur...

Vanessa: Sen gitmesen 🥺

Sebastian: Peki bitanem gitmem 🥺

Sebastian Vanessa'ya sıkıca sarılır saçlarından öper koklayarak. Bu sırada Valeria ve Adrian...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin