33. Bölüm • Brandon Evans... Kim?

29 3 0
                                    

Alec: Araştırmamızda destek olmak için ekibimize yeni biri katılıcak...

Simon: Bu saatte mi😳

Alec: Bir süredir telefon bekliyordum yoldaymış varmak üzere olduğunu söylediler.

Adrian Valeria'nın arkasına gidip kulağına fısıltıyla...

Adrian: Yeni olmaktan kurtulduk hı nedersin 😌

Valeria şaşkınca kafasını çevirip ona baktığında burun buruna geldiler. İkiside kalakaldı. Sanki zaman durmuş gibiydi ikisi için. Peki ne değişmiştide sürekli atışan ikili bu şekilde kalakalmıştı...

Acaba aralarındaki rekabet atışma farklı bir hal mi alıyordu. Olan her neyse bunu düşünmek için erkendi. Vanessa Valeria'ya dönüp onları öyle görünce dokunmak istemedi gülümseyip önüne döndü.

Alec: Los Angeles enstitüsünden geliyor bu kişi ve temelli bizimle olucak.

Jace: Gerçekten yardımcı olur umarım...

Simon: Umarım...

Hep birlikte bahçeye çıktılar. Simon Jace'in yanına gidip...

Simon: Vanessa iyi mi yani Raphael gittiğinden beri hani...

Jace: O konuyu açma lütfen ve daha iyi Valeria her an yanında ikiz gibi oldular çok iyi geliyor Vanessa'ya:)

Simon: Onun için çok mutluyum ama Raphael'in gitmesine gerek yoktu Camille ise o kişi benim üsütmdende ulaşabilir yani...

Izzy: Haklısın sevgilim ama ne olursa olsun Vanessa'yı ve seni koruyucaz Jace 🥺

Jace Izzy'e gülümseyerek baktı. Bir süre bekleyişten sonra araba geldi ve gelen kişi inip bahçeye girip direk Alec'in yanına gidip elini uzattı.

 Bir süre bekleyişten sonra araba geldi ve gelen kişi inip bahçeye girip direk Alec'in yanına gidip elini uzattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Brandon: Merhaba ben Brandon Evans. LA den geliyorum sanırım beni bekliyorsunuz 😌

Alec: Hoşgeldin ben Alec Lightwood New York enstitüsünden sorumluyum :)

Valeria geleni görünce adını duyunca donup kaldı...

Vanessa: Hey iyimisin dondun kaldın😳

Valeria: İ-iyiyim s-sanırım😳

Vanessa: Tanıyor musun onu😳

Valeria tekrar dalıp gitti. Onu görmeyi beklemediği her halinden anlaşılıyordu. Peki neden bu kadar şaşırmıştı. Bir geçmişleri olduğu belliydi ama nasıl bir geçmiş.

Brandon herkesle merabalaştıktan bizim yanımıza doğru gelmeye başladı. Valeria'yı gördüğü için hem şaşkın hem mutlu görünüyordu.

Brandon: Valeria 😌. Doğruyu söyliycem buraya alışmak zor olucak diyordum ama seni görünce kolay olucağını farkettim.😌

Valeria: H-Hoşgeldin 😳

Brandon: Hoşbuldum güzelim 😌

Brandon Valeria'ya sarıldı. Adrian bir süre sessizce onalara baktı yüzü düşmüş bir şekilde sessizce kimseye farkettirmeden içeri geçip odasına gitti. Herkes yavaş yavaş odasına gitti. Valeria da odasına gidicekken, Vanessa onu kolundan tutup durdurdu.

Vanessa: Neler oluyor...

Valeria: H-Hiç...

Vanessa: Kısa süredir tanışıyoruz ama kardeş gibi olduk. Kardeşinden saklamazsın diye düşünüyorum...🥺

Valeria derin nefes alıp Vanessa'ya baktı. Kaçışının olmadığı belliydi. Oda o şekilde görüyordu onu.

Valeria: Odama gidelim anlatıcam söz ve evet kardeş gibi olduk ama bence gibi fazla...🥺

İki kız Valeria'nın odasına gittiler. Yatağa uzandılar. Valeria derin nefes aldı...

Valeria: Brandon ile Idrıs'te tanıştık... ve... sevgiliydik... bir süre... sonra ayrıldık...

Vanessa: Idrıs mi? Nasıl bir yer orası... Ve neden ayrıldınız...

Valeria: İstersen bir gün götürürüm seni. Eminim çok seversin ve... ben ayrıldım aşık olduğumu sanıyordum ama değilmişim...

Vanessa: Çok isterim... Ve ayrıca bugün Adrian ile burun buruna neler oldu öyle 🤭

Valeria: Sisy! 😳

Vanessa: Sisy hı sevdim bunu 🤭 Ama sorumun cevabı değil 🤭

Vanessa Valeria'yı gıdıklamaya başlar. İki kız kahkahalarla gülerken güneş doğar. Bir süre sonra birazcık uyuma kararı alırlar. Birbirlerine sarılıp uyurlar. Üç hafta sonra...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin