38. Bölüm • Abime Nasıl Söyliycem?

30 2 0
                                    

Valeria: Ohhhhh beeeee sonunda😌

Vanessa: Sana bir teşekkür borçluyum sisy :)

Valeria: Ay saçmalama lütfen hadi gelin oturun kahve yaptım bize ve bana neler yaptığınızı anlatın :)

Sebastian: Anlaşılan sabahlıycaz gibi görünüyor :)

Vanessa: Bencede sevgilim :)

Sebastian gülümseyip Vanessa'nın dudaklarına öpücük kondurur. Oturup anlatmaya başlarlar. Bir süre sonra Sebastian Vanessa'yı sandalyesi ile birlikte kendine çeker, Valeria kıkırdayarak onlara bakar...

Sebastian: Sonuçta artık sevgilimsin ve uzak durmama gerek yok :)

Vanessa: Durmanı isteyende yok zaten hayatım :)

Vanessa Sebastian'nın dudaklarına öpücük kondurup gülümser.

Valeria: Ay çok tatlısınız ya umarım hep böyle olursunuz 🥺

Vanessa: Umarım 🥺

Vanessa Sebastian'a baktı aşkla...

Sebastian: Seni asla bırakmıycam o yüzden endişelenmene gerek yok bitanem 🥺

Vanessa'nın omzuna öpücük kondurur aşkla bakar...

Valeria: Kahvaltı yaptınız eyfel kulesinin karşısında peki sonra :)

Vanessa: Sonra biraz dolaştık :)

Sebastian: Sonra müzeye gittik :)

Sebastian'nın aklına bir şey gelir. Vanessa'nın çenesinden tutup ona bakmasını sağlar...

Sebastian: Güzelim hani müzede ben telefonuma bakarken bana gülümsememin nedenini sormuştun ya :)

Vanessa: Evet sevgilim sende belki sonra söylerim demiştin :)

Sebastian telefonunu çıkarıp ona uzatır...

Sebastian: Fotoğraflara gir ve son dört fotoğrafa bak çünkü gülümsememin nedeni onlar :)

Vanessa şaşkınca telefonu eline alıp fotoğraflara girer dediği gibi son dört fotoğrafa bakar şaşkınca dolu gözlerle ona bakıp...

Vanessa: Benmişim 🥺

Sebastian: Seni tanımaya başladığımdan beri tüm gülümsemelerimin nedeni sensin ve hepte sen olucaksın 🥺

Vanessa Sebastian'nın dudaklarına öpücük kondurup başını omzuna yaslar...

Valeria onlara bakar dolu gözlerle....

Valeria: Peki sonra :) Çok merak ediyorum ne yapıyım kardeşiniz çok meraklı :)

Vanessa: Olsun biz onu böyle seviyoruz :)

Valeria'ya öpücük atar...

Sebastian: Hem olduğun gibi mükemmelsin :)

Valeria gülümser. Vanessa anlatmaya devam eder çiçekçi kısmına gelince...

Valeria: En şanslısı hemde :) kardeşimi hep böyle gülümset yeter eniştem :)

Vanessa kahkaha atar...

Sebastian: gülümseticeğime emin olabilirsin baldızım :)

Vanessa: Oh enişte baldız çok iyi anlaştınız :)

Valeria ve Sebastian bakışıp gülüşürler. Vanessa'da anlaşmalarından başka bir şey isteyemezdi zaten...

Sebastian: Sonra restorana gittik tabi sen tam o anda bana yazdın :)

Vanessa: Bi dk bi dk siz bide mesajlaştınız mı :)

Valeria: Ne yapıyım sorup sormadığını çok merak ettim bir mesaj yazdım sadece :)

Vanessa gülümseyerek...

Vanessa: İyi yapmışsın meraklı sisyim benim :)

Sebastian anlatmaya devam eder. Bir süre sonra...

Sebastian: En son üstümüzü değiştirip mutfaktan kahve yapıp bahçeye çıkarız diyorduk ama kardeşimiz bize sürpriz yapmış :)

Vanessa: Hemde çok güzel bir sürpriz :)

Valeria: Sizi çok tebrik ederim umarım sonsuza kadar mutlu olursunuz 🥺

Vanessa ve Sebastian ona bakıp gülümserler. Bu sırada Vanessa'nın aklına bir şey gelir...

Vanessa: Offf...

Sebastian: Ne oldu aşkım 🥺

Valeria: Sisy 🥺

Vanessa: Abime söylemem lazım ama nasıl 🥺

Valeria: Anlayışla karşılar bence 🥺

Vanessa: Bilmiyorum...

O sırada mutfağa Jace girer dolaptan bir şeyler bakarken...

Jace: Neyi bilmiyorsun güzelim?

Vanessa, Valeria ve Sebastian sessizce bakışırlar. Sessizlik olur. Jace alıcaklarını alıp onlara döner.

Jace: Güzelim sorun ne? Valeria sen söyle bari 😳

Valeria: B-ben mi ...

Valeria Vanessa'ya bakıp yutkunur...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin