Idris e Lyn gölüne geldiklerinde...
Clary: Buraya daha önce geldim sanırım tanıdık geliyor...
Hepsi Clary e baktı bir anda...
Magnus: Hazırsanız baş meleği çağırıyorum!
Clary hariç hepsi evet der ve Magnus baş meleği çağırır...
Raziel: Ne istiyorsunuz? Gölge avcıları ve Magnus!Alec: Biz birşey istemeye geldik...
Raziel: Nedir?
Isabelle: Clary'nin hafızasını geri istiyoruz!
Raziel: Bu mümkün değil!
Magnus: Hayır mümkün, bunu bir tek sen yapabilirsin!
Raziel: Yapabilsem bile bunun bedelleri olucak!
Jace: Ne istersen yapıcaz yeter ki hafızasını geri ver. Lütfen!
Raziel: Bu kadar çabuk kabul etmenize şaşırdım!
Isabelle: Lütfen!
Raziel: Hafızasını kaybetmesinin tek nedeni uyarımızı ciddiye almamasıydı!
Alec: Hafızasının karşılığında bizden ne istiyorsun?
Raziel: Clary nin hançerlerini istiyorum. Anne ve babasının olan iki hançeri!
Isabelle: Hemen getiriyorum...
Isabelle Magnusa bakar Magnus hemen enstitüye portal açar Izzy ise hemen portaldan geçip hançerleri alıp gelir...
Isabelle: Getirdim...
Hançerleri göl kenarına koyar...
Raziel: Güzel...
Jace: Artık hafızasını geri ver lütfen!
Clary şaşkın bir şekilde konuşmayı dinliyor sırayla hepsine bakıyordu...
Raziel: Son birşey daha! Bir kere bile olsa bir daha kendi mührünü yaratırsa bunun sonucu ölüm olur!
Hepsi aynı anda anlaştık derler...
Raziel: Onu bana yaklaştırın...
Raziel iki elinin işaret ve orta parmaklarını Clary'nin anlına koydu. Bir anda ikisininde gözleri saydamlaştı. Clary nefes nefese kalmıştı. Yaklaşık iki dakika sonra Raziel geri çekildi ve ortadan kayboldu...
Clary olduğu yerde dizlerinin üstüne çöktü kaldı bir süre kıpırdayamadı. Sonunda herşeyi tekrardan hatırlıyordu herşeyi herkesi gözleri dolmuştu bi anda vücundunda mühürleri belirmeye başlamıştı o akşam nasıl kayboldularsa gene hepsi teker teker beliriyordu. Jace, Alec, Izzy, Magnus ise Clary i izliyorlardı. Clary bir anda ayağa kalktı gözleri hala doluydu diğerlerine döndü ağlamaklı bir sesle...
Clary: Ben sizi çok özledim çocuklar...
Dedi ve ağlamaya başladı hepsi birden koşup Clarye sarıldı ve bir süre öyle kaldılar...
Magnus: Hey bu kadar gözyaşı yeter. Akşama parti var benim evde.
Alec: Ne partisi?
Magnus: Clary nin bize dönüşünün ve hafızasını geri kazanmasının partisi...
Clary: Buna hiç gerek yoktu...
Magnus: Hadi ama biscuit şehirdeki en güzel partileri ben veririm ve yine vereceğim hepiniz davetlisiniz!
Hepsi onaylar ve Clary e bakarlar oda onaylar. Jace Clary nin elini tutar bi anda Clary ellerine sonra Jace bakıp gülümser. Magnus enstitüye portal açar ve hepsi portaldan geçip enstitüye giderler. Orda onları Simon beklemektedir Clary Simonı görünce koşarak Simona sarılır...
Clary: Seni çok özlemişim Simon...
Simon: Bende seni ...
İki eski dost sonunda kavuşmuştu yeniden. Bir süre sarılı kaldılar hiç konuşmadan...
Magnus: Biscuit Simona sen söylersin akşamki partiyi ben hazırlıklara başlamak için kaçtım...
Simon: Partimi dedi o ? Ne partisi?!
Izzy: Clary nin bize geri dönmesinin ve hafızasını kazanmasının partisi bebeğim...
Bir süre daha konuştuktan sonra Alec Magnusa yardım etmeye gider Izzy ve Simon odalarına dağılırlar. Clary ve Jace başbaşa kalmıştır. Jace Clarye yaklaşır ellerini tutar ellerine bakarak...
Jace: Seni çok özledim...
Clary: Bende seni. Ben çok üzgünüm seni sizi unutmak istememiştim sadece Jonathanı yok etmek istemiştim ben özür dilerim 😭
Jace: Hey saçmalama senin bir suçun yok sen doğru olduğunu düşündüğün şeyi yaptın. Sen bizi dünyayı kurtardın...
Jace Clarye sarılır sıkıca uzun süre öyle kalırlar...
Clary: Böyle kalmaktan şikayetim yok ama eğer hazırlanmazsak geç kalıcaz ve geç kalırsak Magnus ikimizide öldürür :)
Jace: Haklısın hayatım :)
İkiside odalarına giderler ama Jace hazırlanmadan önce parti sonrası için Clary ile kendisi için bir plan yapar ve kendi odasını süsler sonrasında hazırlanır ve Claryi almaya odasına gittiğinde tam kapıyı çalıcakken kapı açılır ve Jace dona kalır...
Clary: Ne oldu beğenmedin mi!
Jace: Beğenmemek mümkünmü güzelliğin karşısında dilim tutuldu hayatım...
Jace elini uzatır gülümsüyerek Clary de gülümseyerek elini tutar ve partiye giderler. Partide herkes vardı Alec, Magnus, Izzy, Simon, Lucian, Maryse, Maia, Jordan, Raphael, Max ve hatta Sebastian bile ordaydı....
Sebastian mı? Onun burda ne işi vardı? O ölmüştü! Clary ve Jace Sebastianı görünce şaşırdılar ve yanına gittiler hem şaşkınlık hem özlemle sarıldılar ve sonrasında konuşmaya başladılar bir süre konuştuktan sonra...
Jace: Seni öldü biliyorduk.
Sebastian: Aslında ölümden döndüm demek daha doğru olur...
Clary: O gece seni gördüğümde yaralıydın hatta kuzenin kollarında öldün gözümün önünde bu nasıl mümkün olabilir!
Sebastian: Evet doğru söylüyorsun aslında öldüm ama gözümü açtığımda bir evde uyandım ve yanımda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasíaClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...