Simon birşey bulduğunu sanıp heyecanla bağırır. Isabelle heyecanla Simonın yanına koşar bakar. Bakınca aslında birşey bulamadıklarını anlarlar günleri araştırmakla geçer. Bu sırada Jace ise Clary ile görüşmeye devam ediyordur...
Bir gün Jace Clary ile buluşmaya gitmek için enstitü den çıkarken omzunda bir el hisseder. Arkasına dönüp baktığında Simon ı görür...
Jace: Simon!!!
Simon: Jace ☺️
Jace: Ne istiyorsun Simon? Senin için napabilirim?
Simon: Clary ile buluşmaya gidiyorsun değilmi?
Jace: Evet!!!
Simon: Bende gelebilirmiyim en yakın dostumu görmek istiyorum uzaktanda olsa sizi rahatsız etmem uzaktan görüp giderim...
Simon Jace i ikna etmek için konuşurken...
Jace: Tamam gel!
Simon: Hayır demeden bir düşün sadece
Jace: 🤨
Simon: Hayır dem... Bir dakika sen olur dedin demi.
Jace: Evet! Şimdi geliyormusun ben gidiyorum!!!
Simon evet anlamında kafasını sallar ve ikisi enstitü den çıkarlar. Jace ve Simon, Jace in Clary ile buluşacağı yere gelirler ve Jace Simon a dönüp...
Jace: Uzaktan bak ve enstitüye geri dön Izzy nin sana ihtiyacı var!
Simon: Tamam!
Jace Clary nin yanına gider. Simon ise en yakın dostunu uzaktanda olsa görür ve enstitü ye Izzy nin yanına döner. Izzy ve Simon ne kadar araştırma yapsalarda birşey bulamazlar. Aradan iki hafta daha geçer ama Izzy, Simon ve Jace çözüm aramaktan vazgeçmez. Izzy, Simon ve Jace araştırmaya devam ederken Jace in telefonu çalar arayan Clary dir...
Jace telefonla konuştuktan sonra Izzy ve Simon a döner...
Jace: Izzy Simon ben gitsem sorun olurmu?
Isabelle: Olmaz ama geldiğinde araştırmaya yardım ediceksin!
Simon: Aynen!
Jace: Tamam görüşürüz!
Jace Clary ile buluşmaya gider. Simon ve Izzy ise hala araştırmaya devam ederler birşeyler bulma ümidiyle...
Isabelle: Birşey bulamıycaz sanırım :(
Simon: Ümidini yitirme...
İkisi araştırmaya devam ederken birden kapı açılır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...