22. Bölüm • Çöpçatanlık

87 11 0
                                    

Vanessa, Clary ve Izzy plan yapmak için yarın buluşma konusunda anlaştılar. Ardından yattıp uyudular. Vanessa'nın içinde tuhaf bir his vardı. Raphael'in ona dediklerini düşünemeden duramıyordu. Kendini uyumaya zorladı.

Vanessa kafasını boşaltmaya çalışarak sabah erkenden kalkıp hazırlandı. Clary ve Izzy ile buluşmak adına odasından çıkmak için kapıya yöneldi. Kapıyı açtığında şok oldu.

Vanessa: R-raphael! Senin ne işin var burda?

Raphael gülümseyerek...

Raphael: Sana bakmaya gelmiştim belki kahvaltıda sana eşlik etmeme izin verirsin diye umuyordum...

Vanessa: Yanlız benim biraz işim var sonra kahvaltıya inicem beklerim dersen olur...

Raphael: Olur bahçede seni bekliyor olacağım.

Raphael arkasını dönüp gidicekken Vanessa kolundan tutup onu durdurdu. Raphael'in yanağından öpüp koşmaya başladı Vanessa.

Neden koşuyordu? Raphael'den mi kaçıyordu? Yoksa kızlarla buluşmaya geç kaldığı için mi koşuyordu?

Biraz uzaklaşınca yavaşladı kendi kendine "Ben napıyorum?" diye sordu. Ama bu sorunun cevabını kendiside henüz bilmiyordu. Ağır ağır yürümeye başladı.

Buluşma yerine geldiğinde Clary ve Izzy'nin onu beklediğini anladı.

Clary: Günaydın :)

Izzy: Günaydın Vanessa neden kıpkırmızısın acaba :)

Vanessa: K-kıpkırmızımı? B-benmi?

Clary: Evet sen :)

Izzy: Bak bize herşeyi anlatabilirsin sen benim bizim kardeşimizsin bizden çekinme lütfen.

Clary: Aynen çekinme lütfen.

Vanessa: P-peki ama sonra anlatsam. Şimdi planı yapsak.

Clary: Peki sen nasıl istersen. Evet Izzy ne yapıyoruz.

Izzy: Marcus ve Michelle'i başbaşa bırakıcağımız bir ortam yaratmamız lazım.

Clary: Güzel fikir ama nasıl yapıcaz.

Vanessa: Marcus'u bana bırakın onu ben hallederim siz Michelle'i ayarlayın ve benim odama getirin akşam.

Izzy: Peki ama sen nerde kalıcaksın bu akşam?

Vanessa: Ben başımın çaresine bakarım beni dert etmeyin. Anlaştıysak ben gidiyorum acıktımda.

Clary-Izzy: Peki görüşürüz :)

Vanessa ordan uzaklaşmaya başladı. Miğdesinde garip bir his vardı. O gidince Izzy ve Clary...

Izzy: Sanırım sabahki planımız işe yaramış :)

Clary: Evet ya kıpkırmızıydı geldiğinde :) Bizimkiler napıyor acaba gel yanlarına gidelim.

Clary ve Izzy, Jace ve Simon'ı aramaya koyuldu. Bu sırada Vanessa bahçeye varmıştı bile. Bahçeye çıktığında gerçekten onu beklediğini gördü.

Vanessa: S-selam.

Raphael: Selam :). Beni unuttuğunu düşünmeye başlamıştım.

Vanessa: U-unutmadım.

Raphael: Kahvaltıya gidelimmi?

Vanessa: O-olur.

Vanessa ve Raphael mutfağa gitmek için içeri girdiler. Mutfağa geldiklerinde gördükleri manzara karşısında Vanessa donup kaldı.

Vanessa: 😳😳😳

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin