Raphael'i Sebastian ile tartışırken gördü. Onlara görünmeden saklandı hemen ve onları dinlemeye başladı.
Raphael: Bu sabahki halin hoş değildi. Tişörtsüz gezmen hoş değil.
Sebastian: Bu seni neden bu kadar rahatsız etti :)
Raphael: Beni rahatsız etmedi. Sonuçta burda bekar kızlar var seni öyle görmek istemeyebilirler...
Sebastian: Ahhhh hadi ama Raphael itiraf et Jace'in kardeşinden hoşlanıyorsun hatta ona aşıksın. Sabah beni öyle görmesin diye gözlerini kapattın çünkü kıskandın :)
Raphael cevap vermedi.
Sebastian: Hadi ama Raphael korkak olma. Alt tarafı aşkını itiraf ediceksin :)
Raphael: Evet aşığım ama...
Sebastian: Ama ne Raphael onun sana aşık olmadığından mı korkuyorsun? Yoksa abisinden mi korkuyorsun?!
Raphael: Bana aşık olmadığından :(
Vanessa bunu duyunca donup kaldı. Bu süreçte Clary ve Izzy Michelle'i Vanessa'nın odasına götürüyorlardı. Kısa sürede odaya varmışlardı.
Izzy: Sen gir biz bir şeyler alıp glicez hemen döneriz :)
Michelle başıyla onaylayıp içeri girdi. Michelle içeri girer girmez Izzy kapıyı kapatıp kitledi.
Michelle: S-senin ne işin var burda?
Marcus: Bende bilmiyorum ama sanırım kapıyı üstümüze kitlediler.
Michelle: NEEEE!!!!!! Nasıl? Neden?
Marcus: Bilmiyorum. Tek bildiğim sabaha kadar burdayız :)
Michelle kızarmış bir şekilde odada dolonmaya başladı. Kendi kendine " Hoşlandığım çocukla aynı odada kilitli kaldım off çok kızardım mı acaba? Off ne diyorum ben? Ona söylesem ne olur ki? En azından onun ağzından duyarım benden hoşlanmadığını." dedi.
Michelle: Marcus ş-şey...
Marcus: Efendim?
Michelle: B-ben şeyy ben ...
Michelle derin bir nefes aldı...
Michelle: Ben senden çok hoşlanıyorum...
Söyledikten sonra arkasını döndü başını önüne eğdi. Marcus şaşırmış bir şekilde ayağa kalktı. Michelle'in önüne geçip bir eli ile Michelle'in başını kaldırdı ve dudağına öpücük kondurdu.
Marcus: Bu cevap yeterli oldu mu? :)
Clary, Izzy ve Vanessa sonunda amaçlarına ulaşmışlardı. Peki ya Vanessa...
Bu sırada Vanessa hala şoku atlatamamıştı. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Ona aşık mıydı? Bu duyguyu daha önce hiç yaşamamıştı.
Vanessa kendi kendine "Bu hissetiğim duygu aşk mı?" diye sordu. Acaba hissetiği aşk mıydı? Ne yapması gerekiyordu? Ne söylemiliydi? Bir yanı aşkı her yönüyle tatmak isterken bir yanıda ölesiye korkuyordu. Hangi yanını dinlemeliydi? Aşktan kaçmak mı? Yoksa her yönüyle tatmak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...