8.Bölüm • Sürpriz

197 11 2
                                    

Notta...

'Uyandığında Magnusun yanına git!'

Yazıyordu. Clary anlam veremesede kalktı üstünü değiştirdi ve Magnusun yanına gitti...

Clary: Günaydın Magnus :)

Magnus: Sanada günaydın biscuit :)

Dedi ve Clary e bir kağıt uzattı. Clary kağıdı alıp açtı bu sefer kağıtta bir adres vardı Clary bir kağıda bir Magnusa baktı...

Clary: Magnus bu ne şimdi!

Magnus: Orda yazan adrese gidiceksin biscuit :)

Clary: Ama neden?!

Magnus: Çok soru soruyorsun biscuit sadece o adrese git :)

Clary oflaya poflaya elinde kağıtla ordan çıktı. Kağıttaki adrese gittiğinde onu orda bekleyen kişi Isabelle di.

Isabelle: Hoşgeldin :)

Clary: Hoşbuldum da bugün herkeste birşey var ekstra neşelisiniz noluyor!?

Isabelle: Birşey yok herzamanki halimiz :)

Clary: Bak işte çok emin değilim o konuda!?

Isabelle: Gel otur şöyle :)

Clary hiçbirşey anlamasada Izzy nin dediğini yaptı gösterdiği yere oturdu. Izzy Clary nin ilk önce saçını ve makyajını yaptı ardından onu güzelce giydirdi...

Isabelle: Evet işte al bakalım

Clarye bir kağıt uzattı bu sefer başka bir adres vardı...

Clary: Ya bugün noluyor acaba?!

Isabelle: Hiç bir şey Clary hadi yürü o adrese marş marş...

Clary oflayarak çıktı ordan hiçbirşeye anlam veremiyordu ne bu kağıtlara ne de onların davranışlarına. Neden Izzy onu böyle giyindirip süslemiştiki!? Aklında sorular ile elindeki adrese gidiyordu. Bu sefer gitmesi biraz uzun sürdü. Sonunda varmıştı. Burda onu bekleyen kişi ise Luke'tu...

Clary: Luke noluyor biriniz bana açıklayabilir mi?

Luke: Biraz sabırlı ol Clary :)

Luke un tek dediği biraz sabırlı oldu. Clary içinden biraz sabırlı olmu dedi bana o sanki bu mümkünmüş gibi diye söylendi...

Luke: Al bakalım bu adrese gidiceksin.

Diyerek ona bir kağıt ve bir papatya uzattı. Clary iyice şaşırmıştı artık. İstemeye istemeye papatya ve kağıdı aldı...

Clary: Bari beni orda bekleyen kim onu söyle.

Luke: Gidince görürsün :)

Clary: Bugün hepinizde gerçekten bişi var 🧐

Clary yürüdü gitti elindeki adrese bunun son olmasını istiyordu ya da bu sefer de kağıt alırsa açıklama almadan gitmiycekti. Bir süre gittikten sonra Luke'n verdiği adrese geldi...

Bu sefer onu orda bekleyen kardeşi Jonathan dı. Jonathan da Clary e bir kağıt uzattı...

Clary: Cidden mi? Sende mi? Bir açıklama istiyorum!

Jonathan sadece gülmekle yetindi ve bu Claryi dahada meraklandırıp sinirlendirmişti. Kağıdı aldı ve hızla ordan uzaklaştı. Bu sefer kim var acaba diye düşünürken varmıştı. Onu bekleyen Sebastian dı. Sebastian da Clarye bir kağıt uzattı.

Clary bu sefer hiçbirşey demeden kağıdı aldı. Başka bir adres yazıyordu Sebastian a baktı ona sormak istedi ama vazgeçti çünkü onunda sorularına cevap vermiyceğini biliyordu.

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin