Isabelle araştırmaya başlamışken Simon birden gelip arkasından sarılır. Isabelle biraz irkilir.
Simon: Özür dilerim korkutmak istememiştim :( .
Isabelle: Özür dilemene gerek yok korkutmadın dalmışım sadece.
Simon: Neye daldın bu kadar?
Isabell Simon'a Jace in Clary ile enstitü ye geldiğini ve Jace in kendisinden Clary nin hafızasını yerine getirmek için yardım istediğini söyledi.
Simon: N-nasıl yani Clary şuan burdamı? Sen birşeyler bulabildin mi?
Isabelle: Hala burdalarmı bilmiyorum ve hayır hala araştırıyorum :(
Simon: Ben napabilirim?
Isabelle: Araştırmama yardım edebilirsin şu tataftaki kitaplara bakmakla başlıyabilirsin.
Simon Isabelle i öpüp kitaplara bakmaya başladı. Aradan zaman geçti ve Jace Isabelle in yanına geldi.
Jace: Hey Izzy!
Isabelle: Jace! Nolduğunu anlatıcakmısın artık!
Jace: Evet!
Jace tam anlatıcaken orda onlara bakan Simon ı farkeder.
Jace: Simon sen ne zaman geldin?
Simon: Şuan önemli olan bu değil. Anlatmanı bekliyorum!
Jace: Peki...
Jace galeriye gittiğini orda Clary nin onu farketmesini sonra ona söylediklerini buraya gelmelerini anlattı...
Jace: Bana sürekli seni tanıyorum ama nerden diye sordu. Buraya getirdiğimde onu burayı hatırlıyorum sanki ama nasıl dedi...
Simon: N-ne! Tanıyıp hatırladığını söyledi öylemi ama nasıl ve nerden onu bilmiyor!
Jace: Evet...
Isabelle: Hafızasını bir şekilde geri getirmeliyiz bunun için ne gerekirse yaparım!
Isabelle, Jace, Simon anlaşma yaparlar bu olay üçü arasında kalıcaktır en azından hafızasını geri getirmenin bir yolunu bulana kadar...
Aradan günler geçer Jace Clary ile buluşmaya görüşmeye devam eder Isabelle ve Simon da araştırma yapmaya devam eder...
Simon: Birşeyler bulabildin mi?
İsabelle den ses çıkmaz...
Simon: Izzy bebeğim iyimisin?
Isabelle: Sanırım!
Simon: Ne oldu?
Isabelle: Ben dostumu özledim. Eğer bir çözüm bulamazsak onu yeniden kaybedicem :(
Simon: Hey üzülme elbet bir yolunu buluruz...
Simon Isabelle sarılır.
Isabelle: Umarım biran önce buluruz.
Simon: Umarım!
Aradan bir kaç gün daha geçer. Isabelle,Simon hiç uyumadan araştırmaya devam ediyorlardır. Artık vazgeçmenin eşiğine gelmişken...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...