12. Bölüm • Kardeş

132 13 6
                                    

Vanessa: Ailem ben çok küçükken öldü bir kazada :(

Vanessa nın üzülmesine dayanamayan Marcus...

Marcus: Ailenden bahsetmek seni üzüyor anlatma :(

Vanessa: Anlatmak zorundayım Marcus onunla soyadlarımız aynı ve bunun nedenini öğrenmem lazım.

Orda bulunan herkes meraklı gözlerle Vanessa ya bakıyordu ama en meraklı olanı Jace ti.

Vanessa: Ailemin ölümünden sonra büyük annemle yaşamaya başladım. Ama... :(

Herkes soran gözlerle bakıyordu. Jace içinden ama ne diyordu aklına bir ihtimal geliyordu ama bunun doğru olup olmadığı konusunda şüpheliydi. Ya doğruysa ya gerçekten Vanessa Jace in...

Vanessa anlatmaya devam etti...

Vanessa: Büyük annemde bir kaç ay önce ö-öldü :(

Marcus: Ozamandan beride bizimle yaşıyor.

Jace: Vanessa büyük annenin adı neydi?

Vanessa: Imogen. Imogen Herondale.

Odadaki herkes o ismi duyunca şok olmuştu özelikle Jace donup kalmıştı. Jace kendi kendine bu nasıl mümkün olabilir diye düşünüyordu. Uzun süren bir sessizlik oldu kimse konuşmuyor hareket dahi etmiyordu. Herkes sadece Jace bakıyor nediyceğini napıcağını merak ediyordu. Sonunda sessizlik bozuldu...

Vanessa: İ-iyimisin yanlış birşeymi dedim?

Jace Vanessa nın sesiyle kendine geldi...

Jace: İyiyim iyiyim sen kaç yaşındasın?

Vanessa: 18 yaşındayım. S-sen?

Jace: 21 yaşındayım.

Yeniden sessizlik oldu. Jace artık emindi hiç bilmediği bir kardeşi vardı büyük annesi belkide söyliycekti Jace bunu. Jace Vanessa nın ellerini tuttu gözlerine bakarak...

Jace: Vanessa sana herşeyi daha sonra açıklıycam herşeyi anlatıcam tüm sorularını cevaplıycam ama biz kardeşiz Vanessa sen benim küçük kız kardeşimsin.

Vanessa: Bu nasıl m-mümkün olabilir ki?

Jace: Sadece bana inan olurmu söz veriyorum sana herşeyi açıklıycam.

Jace Vanessa yı kaldırdı ve ona sarıldı Vanessa nekadar şaşırsada oda abisine sarıldı. İkiside şaşkındı hepsi şaşkınlıkla onlara bakıyordu. Hepsi tek tek Vanessa ve Marcus ile tanıştılar. Sonrasında Alec...

Alec: Birşey deniycem!

Hepsi ne deniycek diye Alece bakıyordu. Alec ise stellini cebinden çıkardı....

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin