Vanessa bahçede olanlar yüzünden zaten gergindi Valeria'nın öyle demesi onu dondurmuştu. Bu ne kadar mümkündü onlardan birinin herkes bahçedeyken içeri girmesi. Kapı bir daha çaldı ve aralandı...
Raphael: Gelebilir miyim?
Vanessa hala korkudan donmuş bir halde ayakta duruyordu. Valeria hançerini kaldırdı...
Valeria: Kusura bakma. Sabahki vampirlerden biri içeri sızmış olabilir diye düşündüm...
Raphael: Sorun değil...
Raphael Vanessa'ya yaklaşıp elini tutmak için hamle yaptığında Vanessa irkildi...
Raphael: Benim sadece ben belki konuşmak iyi gelir diye düşünmüştüm 🥺
Vanessa: S-Sonra konuşsak...
Raphael peki anlamında kafasını sallayıp odadan çıktı. Herkes bu konuya odaklanmıştı. Tek istedikleri biran önce bu olayın çözülmesiydi. Bir süre sessizce oturdular odada sonrasında Valeria kalkıp ellerini uzatıp...
Valeria: Hadi gel benimle...
Vanessa: Nereye 😳
Valeria: Mutfağa bir şeyler yapıp yiyelim hem kafanda dağılır 😌
Vanessa: Ben aç değil...
Valeria: Hadi kırma beni. Hem burda arkadaş edinmiş olurum fena mı 🥺👉🏻👈🏻
Vanessa: Peki gidelim ama öyle bakmayı bırak 🤭
Valeria gülümseyerek peki anlamında kafasını salladı. İki arkadaş mutfağa gittikten bir süre sonra Jace odaya geldi. Kardeşini orda göremeyince çıkıp telaşla heryere bakmaya başladı. Mutfağın ordan geçerken sesini duyup yanına gidip kolundan çekip sarıldı kardeşine...
Jace: İyisin... 🥺
Vanessa: İyiyim abicim de sen değilsin sanki... 🥺
Jace: Odanda seni göremeyince korktum sadece 🥺🥺
Valeria: Kafası dağılsın diye çıkardım odadan özür dilerim🥺
Jace: Özür dilemene gerek yok Valeria. Sadece korktum...
Vanessa abisine sıkıca sarılıp sokuldu...
Vanessa: Sende katılsana bize abicim 🤭
Jace: Rahatsız etmiyim sizi. Kız kıza takılın siz miniğim. İyi olduğunu gördüm ya o bana yeter...🥺
Valeria: Rahatsız etmezsin kalabilirsin 😊
Vanessa abisine lütfen dercesine baktı...
Jace: Peki peki burdayım. Güzelim Raphael ile konuşsak diyorum. Sonuçta eski vampir kanlarımzın önemi hakkında fikri olmasada kim olduğu konusunda bir şey biliyor olabilir.
Vanessa: Konuşabiliriz tabi ama hala anlamıyorum kanımız neden özel...
Jace: Bulucaz nede...
Jace sözünü tamamlayamadan Izzy gelir...
Izzy: Kim olduğuna dair bir fikrimiz var ama emin değiliz. Kanlarınızın neden özel olduğunuda araştıryoruz...
Jace: Kim miş?
Izzy: Alec toplanmak istiyor açıklıycak fakat eski bir tanıdık diyebilirim...
Valeria: İş ilginçleşiyor 😳...
Izzy: Hemde nasıl. Hadi gidelim...
Dördü birlikte Alec'in odasına giderler. Herkes merakla Alec'e bakıyordu...
Alec: Simon ve Raphael'in bir tahmini var. Açıkçası onun olduğuna eminim ama neden istiyor...
Herkes merakla Simon ve Raphael'e baktı. Kim di? Neden bunca zaman sonra bir anda istemeye başladı?
Simon: O kişi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember? • Shadowhunters
FantasyClary kardeşini öldürdükten sonra herşeyi sevdiği herkesi unuttu. Peki hatırlaması mümkün mü? Tekrar onlara dönmesi, Jace ile yeniden birlikte olması, tekrardan gölge avcısı olması mümkün mü? Bakalım neler olucak...