14. Bölüm • Güven

126 15 4
                                    

Jace: Senden haberim yoktu aslına bakarsan bir Herondale olduğumu ve büyük annemizi yeni öğrendim sayılır...

Vanessa: Nee! Nasıl yani!?

Jace: Ben... bunu sonra açıklarım kısaca senden haberim yoktu büyük annem bana senden bahsetmedi hiç....

Vanessa: Peki burası neresi bütün bu insanlar kim?

Jace: Burası enstitü. Bizler gölge avcılarıyız ve sende öylesin :)

Vanessa: Neee! P-peki M-marcus odamı benim gibi yani g-gölge a-avcısı!

Jace: Hayır değil o normal bir insan :)

Vanessa: Peki o tuhaf çocuktamı b-bizim gibi?

Jace: Hangi tuhaf çocuk :)

Vanessa: Şu okçu çocuğun yani A-alecin bizle birlikte buraya getirdiği ç-çocuk.

Jace: :) Yok o bizim gibi değil o bir vampirdi sonra bazı olaylar oldu ve insan oldu yeniden :)

Vanessaya herşey hala garip geliyordu gölge avcısımı oda neydi ki? Diye düşündü içinden. Sonra aklındaki bir soruyu daha sordu...

Vanessa: Büyük annemizin ö-ölümü hakında birşey b-biliyormusun?

Jace bu soruyu bekliyordu ama bu kadar çabuk değil. Yutkundu derin nefes aldı. Jonathanı ve Lilith ile ilgili olan herşeyi anlattı...

Jace: Lilith beni bir şekilde etkisi altına aldı onun etkisi altındayken bana herşeyi yaptırdı buna b-büyük a-annemizi ö-öldürmek d-dahil.

Vanessa şok olmuştu büyük annesini abisi öldürmüştü...

Jace: Bak ben ç-çok ü-üzgünüm gerçekten bilincim yoktu ozaman. Ben isteyerek yapmadım...

Jace ağlamaya başlamıştı. Bir yanı kardeşinin ona inanacağını söylüyordu ama diğer yanı ise ona inanamycağını onu bırakıp gidiceğini söylüyordu. Vanessa yerinden kalktı abisinin yanına gitti ona güvenmek istiyordu öz ailesinden geriye birtek yeni kavuştuğu yeni tanıdığı abisi kalmıştı. Onun gerçekten istemeyerek yaptığına...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin