17.Bölüm • Basılma

123 10 4
                                    

Vanessa kapıya doğru başını çevirdiğinde gelenin abisi olduğunu gördü. Abisinin herşeyi yanlış anladığına yemin edebilirdi. Tam birşey diycekken Clary'nin geldiğini gördü. Ne konuştuklarını net bir şekilde duyabiliyordu...

Clary: Jace!

Jace biraz ürkmüştü. Yerinden sıçradı...

Clary: Hey korkutmak istememiştim. Alec ile konuştum onu haber vermek istemiştim.

Jace: Neyi konuştun?

Clary: Sen Vanessa'yı buraya getirirken peşinizden geliyordum kardeşinin burda kalmasını istediğini söyledim o da Marcus'u bırakamam diyince Alec ile konuşmaya gittim...

Jace: Ne dedi peki!

Vanessa şaşırmıştı kalbi hızlanmıştı burda kalabilcekler miydi? Abisini daha yakından tanıyabilecek miydi? Yani bu şansı ona vermiş miydi Alec? Vanessa dinlemeye devam etti...

Clary: ilk baştan itiraz etse de senin için Vanessa'nın burda kalmasının ne kadar önemli olduğunu anlattım ona tabi Vanessa içinde Marcus'un burda kalması önemliydi ve kabul etti :)

Jace: Ben çok teşekkür ederim sana hayatım :)

Vanessa havalara uçmuştu her ne kadar o anda o mutluluğunu belli edemese de çünkü abisi onları basmıştı ve aslında olmayan bir şeyi olmuş gibi algıladığına emindi Vanessa.

Clary bir ara içeri doğru baktı ve Vanessa ve Raphael'i gördü. Vanessa'nın kızarmış yanaklarını görünce gülümsedi ve Jace i kolundan çekerek ordan götürdü.

Vanessa biraz da olsa rahatlamıştı ama yinede bu durumu abisine açıklaması gerekiyordu bunu adı gibi biliyordu. Raphael'e döndü...

Vanessa: Ş-şey ben g-gitsem iyi o-olur...

Raphael: Peki :) Duyduğuma göre burda kalıcaksın sanırım ozaman sonra görüşür müyüz?

Raphael içinden ' Sen ne diyorsun ya hem kızın başı abisiyle derde girdi senin yüzünden bir de görüşür müyüz diyorsun yuh yani kız seni...'

Raphael içinden konuşmasını Vanessa bölmüştü...

Vanessa: O-olur görüşürüz

Dedikten sonra yanağından öpüp kaçmıştı ordan Vanessa. Raphael ise şok olmuş bir şekilde kala kalmıştı. Raphael kendi kendine konuşurken kapının açıldığını farketmedi...

Raphael: Ne yani olur mu dedi o?! Bana olur mu dedi?!

Simon: Evet kanka :)

Raphael: LANNN!! Sen nerden çıktın ne ara geldin buraya?!

Simon: Vanessa'nın çıktığını görünce ben girdim :)

Raphael: A-adı Vanessa mı?

Simon: Evet :) Sormayı akıl etseydin öğrenirdin :)

Raphael üstüne tişört giydi ve Simon ile birlikte bahçeye çıktılar. Biraz yürüdükten sonra...

Raphael: Vanessa hakkında ne biliyorsun Simon?

Simon: Adını ve Jace'in kardeşi olduğunu biliyorum daha yeni tanıştık zaten.

Bir süre daha sohbet ettikten ve yürükten sonra içeri girmek için kapıya yöneldiklerinde Alec'in tüm ensttitüyü bahçeye topladığını görürler.

Alec: Size bir duyurum olucak!

Herkes meraklı gözlerle Alec'e bakıyordu. Ne duyurusu yapıcaktı acaba Alec yine bir olumsuzluk olmamasını umuyordu hepsi. Alec konuşmaya devam etti...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin