19.Bölüm • Açıklama

107 11 6
                                    

Marcus: Ne açıklaması gerekiyorki sana?

Jace: O biliyor!

Dedi Jace biraz ciddi biraz yumuşak bir ses tonuyla...

Vanessa: A-abi...

Jace: Dinliyorum!

Vanessa: Valla yanlış anladın. Senin anladığın gibi değildi cidden.

Marcus: Ya abi noluyo bi baştn anlatsanız bende anlasam...

Jace gözlerini devirdi...

Jace: Vanessa gitmek istediğini ama öncesinde Raphaeli görmek istediğini söyledi...

Vanessa: A-adı Raphael mi?

Jace: Evet canım kardeşim gizemli çocuk demeyi bırakıp sorsaydın keşke :)

Dedi kocaman gülümsemesiyle...

Jace: Odasına götürdüm baya bir kapıda bekledim çıkmayıncada içeri girdim ama gördüğüm şeyi açıklamasını bekliyorum Marcus izninle araya girmezsen sevinirim.

Marcus başını tamam anlamında salladı. Vanessa abisine açıklama yaptıktan sonra birde Marcus tarafından sorguya çekilicekti bundan adı kadar emindi...

Vanessa: A-abi odaya girdiğimde uyuyordu. Biraz durdum çıkmak istedim. Tam çıkıcakken uyandı biraz konuştuk sonrada bana kalkmama yardım edermisin dedi. Sonrada tam ben onu kaldırırken sen girdin içeri...

Vanessa kafasınıı önüne eğdi hem utanmış hemde üzgündü. Jace kardeşine yaklaştı çenesinden tutup kafasını kaldırdı...

Jace: Sana inanıyorum. Kardeşime daha yeni kavuşmuşken hemen bir erkeğe kaptıramam onu kusura bakma minik...

Dedi ve kardeşine sarıldı Jace. Vanessa da abisine sarıldı. Marcus ise şaşkın ördek yavrusu gibi ağzı açık bir Jace bir Vanessa ya bakıyordu.

Jace: Minik yarın eğitimine başlamamız lazım.

Vanessa: Eğitimmi? Ne eğitimi abi?

Jace: Gölge avcısı olduğunu hatırlatırım minik. Hem ayrıca tanışmanı istediğim bazı kişiler var.

Vanessa: Peki.

Jace: Marcus sende yarın Clary ve Simon ile evine gidiceksin ne lazımsa al kendin ve Vanessa için ailenle konuşma işi Clary ve Simon da.

Marcus: P-peki.

Jace: Ben size odalarınızı gösteriyim. Yarın yoğun bir gün olucak.

Jace önde arkasında Vanessa ve Marcus odadan çıkarlar. Jace ikisinede odalarını gösterir. Marcus yatar yatmaz uyur. Vanessa ise uyuyamaz yeni bir yer yeni yatak yeni oda tedirgin olmuştu. Kalemini ve defterini alıp bahçeye çıkar biraz çizim yapmak ve rahatlamak için.

Vanessa bahçeye çıkıp bir ağacın altına oturdu ve çizmeye başladı. Vanessa çizim yaparken Jace onu pencereden gördü ve tam yanına gidicekken başkasının kardeşinin yanına gittiğini gördü ve camdan izlemeye devam etti.

Vanessa çizmeye okadar dalmıştıki birinin geldiğinin farkında bile değildi...

Remember? • ShadowhuntersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin